Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Cinquecento ) Szarpie podczas jazdy na biegu



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jerry3374

Debiutant



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 13
Skąd jesteś (miejscowość / region): dolnyśląsk
Posiadane auto: mercedes A klasse
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 22 Mar 2014, 09:39
Temat postu:

Szarpie podczas jazdy na biegu


CC 0.7, gaźnik webera.Wcześniej był gaźnik asian obecnie weber. Podczas jazdy przy określonych obrotach zaczyna szarpać na każdym biegu. Więc problem żabkowania zaczyna się przy prędk. 60 km/h na 4 biegu, 45 km/h przy 3 biegu i 30km/h na 2biegu w chwili gdy ściągam nogę z pedału gazu. Gdybym utrzymywał te prędkości z nogą na gazie to szarpania silnikiem by nie było. Jeżeli zaczynam wprowadzać silnik na wyższe obroty to problem znika, jeżeli wrzucam na bieg jałowy problem znika. Dodam, że przewody i świece wymienione, pompa paliwa działa bez zarzutów.
Powrót do góry
middy1983

Stały Bywalec



Dołączył: 06 Sie 2013
Posty: 109
Skąd jesteś (miejscowość / region): Legionowo
Posiadane auto: Mondeo MK4 (kiedyś Punto 1.1)
Piwa: 0/2
Wysłany: Pią 28 Mar 2014, 07:07
Temat postu:

Re: ( Fiat Cinquecento ) Szarpie podczas jazdy na biegu


gaźnik do wymiany. Nawet jeśli jest po regeneracji. Przerobiłem aisana, fosa i webera w kilkunastu opcjach mając wiele lat temu cc700. Nigdy nie miałem chwili w której z CC nie było problemów. Dopiero po zakupie dobrze zregenerowanego gaźnika, kompletu linek, uszczelek - problemy minęły. Znaleźć prawdziwego starego gaźnikowca by go wyregulował też będzie ciężko. Mi to zajęło 2 miesiące aż trafiłem. Dzień w dzień regulacja. W końcu trafiłem i CC się uspokoił. Palił mi w mieście około 8,0L więc zamieniłem z wujkiem na Punto sądząc że to coś lepszego (monowtrysk). Nabrałem się. Punto sprawne paliło 8,5L zupy w mieście a gazu 12-13. Nie było szans na poprawę a śmigam za kółkiem zawodowo sporo lat. W końcu przyszła pora na prawdziwy samochód (Mondeo 1.9TDCI) i teraz powiem że nie wiem co to wtryski, gaźniki i szarpania. Wlewam, odpalam, jadę. Zero problemów. A Fiat? Fiat tak ma że nawet nowe jest popsute.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Cinquecento »

Opinie o samochodach Fiat Cinquecento - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.

10) audio. »

FiatTipo

48 900

2021r.

69 000 km

mazowieckie

FiatBravo

19 900

2011r.

185 000 km

kujawsko-pomorskie

FiatPunto 2012

9 800

2012r.

218 000 km

pomorskie

FiatFreemont

58 900

2013r.

150 000 km

mazowieckie

FiatTipo

66 300

2021r.

36 781 km

podkarpackie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System