Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): południe polski Posiadane auto: UNO 1.0 gaźnik
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 17 Lis 2014, 19:55
Temat postu:
Uno 1.0 gaźnik. Cewka3przewody. Znów problem z obrotomierzem
Cześć.
Jak w temacie mam fiata UNO 1.0 gaźnik.
Długo szukałem takiego silnika i przy okazji montażu instalacji LPG I gen. postanowiłem zamontować dwa dodatkowe zegary. Vacuum, który działa wyśmienicie i nieszczęsny obrotomierz.
Podłączenie standardowe do cewki wchodzi wtyczka z 3_ema kablami.
Od prawej puste miejsce we wtyczce (powinien być kabel zielono czarny - obrotomierz), zielony (impulsy), pomarańczowy +, czerwony ??
Obrotomierz podłączyłem tak:
+ do pomarańczowego z cewki czyli do jej +
- do masy auta pod deską do jakiejś śrubki, która trzyma właśnie deskę
S - do zielonego kabla w cewce (bo zielono czarnego nie ma)
Obrotomierz na wolnych pokazuje jakieś 200 obrotów, na maksymalnie rozkręconym silniku (aż mi go szkoda było, dobrze, że ma świeży olej) 1500 obrotów. Co jest źle? Ma ktoś pomysł...?
Wiem, że temat się przewijał ale zwykle piszecie, że kabel jest w instalacji albo własnie od zielonego i wszystko gra.
A u mnie właśnie nie... _________________ Strzały z rury słychać z rana to fiat UNO zap...dala.
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
Wysłany: Pon 17 Lis 2014, 22:06
Temat postu:
Re: ( Fiat Uno ) Uno 1.0 gaźnik. Cewka3przewody. Znów problem z obrotomierzem
Dołączył: 17 Lis 2014 Posty: 6 Skąd jesteś (miejscowość / region): południe polski Posiadane auto: UNO 1.0 gaźnik
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 19 Lis 2014, 19:05
Temat postu:
Re: ( Fiat Uno ) Uno 1.0 gaźnik. Cewka3przewody. Znów problem z obrotomierzem
Obrotomierz VDO 52mm nic na nim nie ma więcej. Jeździł podobno w golfie mk3 który też ma jedną cewkę i wskazania miał dobre. Spróbuję jeszcze zmienić źródło zasilania tzn bd podłączony bezpośrednio do + na akumulatorze ale przez przekaźnik, który bd zamykał się po włączeniu zapłonu. Tzn kabel + cewki bd służył tylko do zamknięcia obwodu a zasilanie bd prosto z baterii. I zeskrobię trochę lakieru na budzie i dopiero przykręcę tam masę blachowkrętem. Zobaczymy. Wyskalowany jest do 6k rmp - może jestem kretynem ale czy do 6k nie skaluje się obrotomierzy diesla? _________________ Strzały z rury słychać z rana to fiat UNO zap...dala.
Dołączył: 28 Mar 2010 Posty: 6209 Skąd jesteś (miejscowość / region): Mętów pod Lublinem Posiadane auto: A sprzedałem wszystko wpi.....zdu!
Piwa: 426/11
Wysłany: Pią 21 Lis 2014, 19:17
Temat postu:
Re: ( Fiat Uno ) Uno 1.0 gaźnik. Cewka3przewody. Znów problem z obrotomierzem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Uno ) Elektryka/Elektronika
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.