Dołączył: 22 Maj 2015 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielsko-Biała Posiadane auto: Fiat Cinquecento
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 22 Maj 2015, 12:34
Temat postu:
Remont silnika Fiat cc
Witam mam pytanie co ile robi się wymianę uszczelki pod głowicą, co ile wymienia się rozrzad oraz co ile robi się remont silnika (kapitalny) Fiat Cinquecento 1.1 sporting
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 2023 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kępno, Wielkopolska Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
Wysłany: Pią 22 Maj 2015, 14:32
Temat postu:
Re: Remont silnika Fiat cc
Wymiana UPG - wtedy gdy ulegnie uszkodzeniu lub przy każdym zdjęciu głowicy
Silnik 1.1 serii FIRE jest silnikiem bezkolizyjnym czyli zerwanie paska nie skutkuje uszkodzeniem głowicy, wymiana po uszkodzeniu paska, przy każdym zdejmowaniu rozrządu wymiana paska, producent zaleca wymianę rozrządu co 100tkm lub co 5lat wraz z rolką napinającą i pompą wody
Silniki 1,1 osiągają przebiegi w granicach 400 tys i więcej kilometrów bez remontu - wszystko zależy od tego jak właściciel dba o samochód. _________________ Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 2023 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kępno, Wielkopolska Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
Wysłany: Pon 25 Maj 2015, 17:03
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Remont silnika Fiat cc
Kolego nie piszemy o pandzie a o cinquecento i pierwszej serii silników fire 1.1 które do 2005r były silnikami bezkolizyjnymi. O ile mnie pamięć nie myli to silniki 1.1 w pandach były silnikami bezkolizyjnymi, tylko 1.2 przestały być bezkolizyjne też w 2005r. _________________ Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr
a czemu chcesz robić remont silnika?? jakie masz objawy?/ tak jak kolega pisze silnik bezkolizyjny a rozrząd nie jest drogi wiec wymieniaj co 60 .000 km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.