Dołączył: 09 Cze 2015 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): poznan Posiadane auto: Fiat Stilo 1.4 2004
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 15 Cze 2015, 13:38
Temat postu:
Zerwany gwint w tylnej piaście.
Witam mam takie pytanie okazało się przy zmianie felg stalowych na aluminiowe iż mam zerwane 2 gwinty w tylnych piastach. Dlatego mam pytanie czy któryś z was przegwintowywał oryginalne gwinty na większy wymiar jeśli tak to jakie śruby zastosowaliście po przegwintowaniu starych otworów. I czy ktoś może stosował te zestawy to naprawy zerwanych gwintów jeśli tak to jak się one sprawdzają w praktyce i czy jest to trwałe bo nie chce wyrzucać bezsensownie pieniędzy w błoto.
Dołączył: 09 Paź 2011 Posty: 2023 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kępno, Wielkopolska Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
Wysłany: Pon 15 Cze 2015, 17:24
Temat postu:
Re: Zerwany gwint w tylnej piaście.
Na ile cenisz swoje życie?
Piasta z łożyskiem to koszt ~200PLN jak dobrze poszukasz to możesz wyrwać taniej. Czy dla takiej kwoty warto ryzykować?
Zawsze można wkręcić drewniane śruby wyjdzie taniej - przepraszam za złośliwość ale trudno jest insczej odnieść się do pomysłu kolegi. _________________ Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 631 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: fiat
Piwa: 36/9
Wysłany: Wto 16 Cze 2015, 16:05
Temat postu:
zerwany gwint w piaście koła
Widząc niektórych dokręcających koła krzyżakami na których jeszcze stają "żeby było mocno dokręcone" to później można taki efekt mieć.
Jednorazowy wydatek w kwocie około 200 PLN za klucz dynamometryczny do dokręcania to chyba za duży wydatek nawet dla pseudomechaników.
A zwłaszcza alufelgi nie lubią za dużych momentów.
Oczywiście zgadzam się z przedmówcami, w tym przypadku lepiej piaste wymienić. Oczywiście istnieją technologie i to się da zrobić, po naprawieniu śruby te same (oczywiście nowe), ale jak to będzie robił ten sam pseudomechanik co koła tak poprzykręcał to tragedia gotowa...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Zawieszenie-układ hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.