Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Bravo ) Bravo 1.6 16V 2001 103 KM nierówna praca silnika



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Bravo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mad_Maxs

Czytelnik



Dołączył: 17 Cze 2010
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Legnica
Posiadane auto: Bravo SX 1.6 16V 103 KM 2001 r.
Piwa: 0/1
Wysłany: Sro 07 Paź 2015, 21:02
Temat postu:

Bravo 1.6 16V 2001 103 KM nierówna praca silnika


Witam,

piszę do Was, gdyż skończyły mi się już pomysły, co może boleć moje Bravo. Kupiłem je już z nierówno pracującym silnikiem. Jako pakiet startowy poszły świece, kable, cewka i ustawienie rozrządu na blokady. Spalanie wahało się między 16 a 18 l / 100 km, więc poszła diagnostyka i analizator spalin, który wskazał na sondę przed katem. Wpadł nowy Bosch za 250 zł, analizator pokazał, że wszystko jest ok.. jednak nadal nie chodzi jak należy. W pełnym wymiarze pracuje nie równo, od odpalenia na zimny słychać, silnik przerywa, a na budę przenosi wibracje. Rozgrzanie silnika nie zmienia nic, cały czas jest nierówno. Podczas jazdy ze stałą prędkością, trochę to znika, ale jak wyłączę radio to mimo wszystko czuć że delikatnie przerywa. Jeżeli mocniej dodam gazu, to przez chwilę złapie muła, lekko pokangurzy i dopiero zaczyna ciągnąć. EVAP trzyma się w pozycji zamkniętej, a z węża podciśnienia od listwy wtryskowej nie czuć benzyny, odma drożna. Dodatkowym objawem jest to, że trzeba chwilę dłużej kręcić, zanim odpali po nocy. Gdy go zgaszę i odpalę jeszcze raz, zaskakuje od razu

Zrobiłem dzisiaj takie szybkie logi i zastanawia mnie czujnik ciśnienia w dolocie, który pokazuje ciśnienie zbliżone do atmosferycznego, co by wskazywało na brak podciśnienia.
Logi:
http://wyslijto.pl/plik/euphuepyxm
http://wyslijto.pl/plik/zj5cmo0th3
http://wyslijto.pl/plik/xlyhsz822l

W ostatnim logu, jest trochę więcej parametrów logowanych jednocześnie (wiem, że czas pomiędzy pomiarami rosną, ale szukałem jakiejś anomalii), na samym dole, widać że tuż przed końcem logowania, gdy stałem już na parkingu na wolnych obrotach, zaczęły mi zniknać parametry czujnika detonacji na poszczególnych cylindrach. Czyżby czujnik spalania stukowego? Momentami pojawiają mi się też wyprzedzenia zapłonu z wartościami ujemnymi, czyli zapłon po GMP?

Wszelkie sugestie będą mile widziane Smile
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Bravo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Bravo »

Opinie o samochodach Fiat Bravo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.


FiatPanda

19 990

2006r.

237 561 km

pomorskie

FiatFreemont

58 900

2013r.

150 000 km

mazowieckie

FiatCroma

23 700

2009r.

160 000 km

śląskie

FiatPanda

44 900

2021r.

24 000 km

wielkopolskie

FiatBravo

19 900

2011r.

185 000 km

kujawsko-pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System