Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Doblo ) Zawór sterowania ciśnieniem doładowania 1,9 JTD 74kW 101 Km



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Doblo ) Porady,problemy techniczne.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
killerTHM

Czytelnik



Dołączył: 14 Lis 2015
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce
Posiadane auto: Doblo cargo 1,9 jtd 101kM 74kW
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 14 Lis 2015, 22:58
Temat postu:

Zawór sterowania ciśnieniem doładowania 1,9 JTD 74kW 101 Km


Witam nowych kolegów!
Od jakiegoś czasu posiadam Doblo, mam jednak wrażenie,że nie daje pełnej mocy. W FES odczytałem ciśnienie doładowania max. 1250mbar - oczekiwane wyświetla ok 1600mbar. Zastanawiam się, czy mam dobrze spięte wężyki do zaworu od przeładowania turbiny.
Turbina po regeneracji z ustawionym zaworem (właśnie na ok 1,2 bara - tak koleś mówił), EGR wyczyszczony, czujnik ciśnienia doładowania też, wszystkie połączenia dolotu szczelne.

Tak to wygląda na aucie:
http://zapodaj.net/1d5f288969831.png.html
1- przewód z turbiny (daje nadciśnienie)
2- przewód prowadzący do zaworu przeładowania (do puszki u góry turbiny)
3 -przewód wpięty w dolot

Elektrozawór w stanie bez napięcia działa w sposób: dmuchając w wąż nr 3 - nie ma drożności, w torze 1-2 zawór drożny
Po podaniu napięcia na zawór, działa tor nr 1-3 (jest przepływ), na węzu nr 2 nie ma.
Wynika z tego, że zawór jest sprawny.
Czy jest to poprawny sposób podłączenia?
Pytam, bo wygląda trochę dziwnie. Na zaworze, na włączonym zapłonie nie ma napięcia, czyli przy przeładowaniu powinno się pojawić -a wówczas ciśnienie z turbo szłoby do dolotu zamiast na zawór przeładowania.
Czy ktoś mógłby to sprawdzić? Czy po odpaleniu auta na zaworze pojawia się u Was napięcie?
Zawór Pierburg 7.28148.02, auto jak w profilu, turbina ze stałą geometrią łopatek.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Doblo ) Porady,problemy techniczne. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Doblo »

Opinie o samochodach Fiat Doblo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Doblo ) Porady,problemy techniczne.


FiatIdea

7 500

2004r.

188 000 km

mazowieckie

FiatCroma

8 990

2007r.

199 430 km

pomorskie

Fiat500x

64 900

2019r.

55 000 km

mazowieckie

FiatScudo

34 900

2009r.

306 683 km

mazowieckie

Fiat500

29 777

2013r.

86 000 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System