Dzisiaj wywaliłem kasę na serwo i wymianę. Przewód serwa i zawory wymieniłem jakiś czas temu a pedał przy zapalaniu silnika schodzi jakieś 1cm i nie chce niżej.
Hamowanie w aucie wygląda tak. Naciskam lekko hamulec jest prawie nic a potem troszkę więcej i jesteśmy prawie ryjem na szybie przedniej.
Na stacji diagnostycznej dystrybucja hamowania wynosi 1600 przód i 500 tył po równo na strony więc podobno prawidłowo.
Płyn hamulcowy wymieniłem jak tylko wsiadłem do niego i zobaczyłem co i jak.
Auto zanim go dostałem bardzo długo stało, czy to w jakiś sposób mogło wpłynąć na pompę, przewody cokolwiek innego co może dać taki efekt ?
Po wymianie serwa i przewodu oraz przy wymianie klocków z przodu i tarcz nie było kompletnie poprawy.
Co polecacie jeszcze sprawdzić ? Może być to problem cylindrów z tyłu lub czegoś podobnego ?
Zaciski szczęk przednich ? Jeszcze nie, na razie zbieram opinie internautów Potem na spokojnie coś zdecyduje się zrobić. Sporo kasy już poszło i nie ma efektu, teraz ostrożnie muszę
Zobacz dźwigienki ręcznego czy nie są zapieczone i luz między tulejkami szczęk i sworzniami tarcz kotwicznych.
Jeżeli będzie ok to podejrzenie kierowałbym na pompę hamulcową. _________________ Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr
Jak zrozumiałem, naciskasz hamulec ok. 1cm i auto gwałtownie hamuje. To oznacza, że płyn się nie cofa, ale taka sytuacja zawsze powoduje grzanie hamulców! Jeśli jednego, to ten jest uszkodzony, rurka elastyczna lub zacisk (tak miałem u siebie). Jeśli wszystkie, szczególnie przód, to pompa.
Dodam tylko że problem leżał w zapowietrzonych przewodach z przodu i dwóch nieuczciwych mechanikach.
Teraz hamuje jak należy.
PS. Nigdy nie pozwólcie sobie wymienić tylko jednej z bocznych poduszek pod silnikiem lub skrzynią. Ta środkowa przeważnie nie da rady przy nowej z boku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Seicento ) Zawieszenie-układ hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.