Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Cinquecento ) Samochód gaśnie przy dodawaniu gazu.



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MrJoker

Czytelnik



Dołączył: 10 Wrz 2016
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Świętokrzyskie
Posiadane auto: Fiat Cinquecento 700
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 10 Wrz 2016, 21:05
Temat postu:

Samochód gaśnie przy dodawaniu gazu.


Witam, jestem początkującym kierowcą i mam pewien problem z moim Fiatem Cinquecento 700 w gazie.
Opisze wszystko od samego początku:
Samochód postanowił kupić mi ojciec co zrobił już jakieś 1,5 roku temu. Przez ten czas samochód był garażowany( nie odpalany przez około rok). Jakiś tydzień temu wymieniłem akumulator i go odpaliliśmy, wszystko działało dobrze. Samochód odpalał bez problemu, wchodził ładnie na obroty, ogólnie działał bez zarzutów. Pojeździłem nim trochę( około 1 godz.) i skończyła się benzyna, gazu nie było. Z tego powodu postanowiłem pojechać na stację paliw i kupić trochę benzyny( aby wjechać do garażu i móc później dojechać do stacji aby zatankować gazu). Wlałem benzynę do baku i próbowałem go odpalić, sprawiało to spore problemy( męczyłem się z 10 min). No i od tego czasu zaczęły się wszystkie problemy.