Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Seicento ) Brak ogrzewania w kabinie



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Seicento ) Układ chlodzenia
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
norbidh

Czytelnik



Dołączył: 14 Paź 2016
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): świętokrzyskie
Posiadane auto: Seicento, 900, 2001
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 14 Paź 2016, 18:45
Temat postu:

Brak ogrzewania w kabinie


Witam. Mam dosyć nietypowy problem ponieważ spotyka mnie ostatnio ciąg różnych awarii. Zacznę od tego że niecały miesiąc temu pękł mi trójnik łączący trzy węże. Z tego co wiem to jeden z nich ma związek z chłodzeniem, nie znam się do końca więc dalej się nie wypowiem. Gdy jechałem to nie zauważyłem że ów trójnik pękł, dopiero gdy dojechałem na miejsce to zauważyłem że uciekał spod maski biały dym. Szybko zgasiłem silnik, dymienie zaczęło powoli ustawać. Z tego co wydedukowałem to płyn chłodniczy wylał się i zaczął parować mając kontakt z rozgrzanym silnikiem. Kontrolka od temperatury nie zapaliła się. Kupiłem nowy trójnik, założyłem, samochód jeździł normalnie. Jadąc do domu zgasł mi raz po drodze, miał problem z odpaleniem, ale w końcu dojechałem. Następnego dnia odpaliłem samochód i chodził na luzie. Po jakimś czasie zaczął się gotować, tj. płyn ze zbiornika uciekał na łączeniu górnej jego części z dolną częścią. Szybko silnik zgasiłem, gdy zrobiło się chłodniej zaprowadziłem go do mechanika. Okazało się że wiatrak się zepsuł i wstawiliśmy nowy. Wszystko grało oprócz tego że na ciepłym silniku miał problemy z odpalaniem. Odpalał za co najmniej 6 razem. Z tygodnia na tydzień zauważałem że ten problem zanika, tj. często odpalał tak jak zawsze, rzadko się zdarzało że trzeba było wię