Dołączył: 30 Sty 2012 Posty: 274 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Mercedes W168, A160
Piwa: 2/2
Wysłany: Pon 07 Mar 2016, 19:46
Temat postu:
Wymiana tulei met-gum wahaczy tył
Witam,
napiszcie ile powinien (około) realnie zażyczyć sobie mechanik za wymianę tych tulei?
Wiem,że to niełatwa robótka i zastanawiam się czy robiąc to we własnym zakresie będąc "uzbrojonym" w ściągacz (nie ma potrzeby demontowania wahaczy?) do tych tulei jest to wtedy prosta sprawa? Dokładniej mam na myśli czy ściągacz całkowicie eliminuje mocowanie się z opornymi tulejami w czasie ich demontażu i montażu?
Jakie są Wasze doświadczenia w tej kwestii?
Dzięki za info na moje pytania. _________________ Andrzej
Re: ( Fiat Cinquecento ) Wymiana tulei met-gum wahaczy tył
cześć .ściągacz nie zawsze załatwia wszystko czasem jest potrzebny przecinak i dobre uderzenie .ja za takie coś kasuje 150 zl i powiem ci ze lepiej jest wyjąc cały wahacz niż męczyć się pod autem .
Dołączył: 30 Sty 2012 Posty: 274 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Mercedes W168, A160
Piwa: 2/2
Wysłany: Nie 13 Mar 2016, 17:24
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Wymiana tulei met-gum wahaczy tył
Witaj,
dzięki za informacje
Cena u Ciebie w porównaniu do tych co się orientowałem jest w porządku, choć zleciłem temat znajomemu i zapłaciłem mniej Ale to pozytywny dla mnie przypadek. Inna sprawa,że wymiana tych tulei delikatnie rzecz ujmując jest... uciążliwa i trzeba troszkę energii włożyć aby to wykonać.
W moim przypadku wahacze nie były wyciągane, ale przy wyciąganiu trzeba chyba rozpinać przewody hamulcowe, a więc dodatkowo odpowietrzanie, czy się mylę?
Reasumując, ściągacza nie będę kupował, znajomek jakby co ma wprawę,więc kolejna kiedyś wymiana nie będzie problemem.
Pzdr. _________________ Andrzej
Re: ( Fiat Cinquecento ) Wymiana tulei met-gum wahaczy tył
z tymi przewodami to jest tak ze jedni odkręcają tarcze kotwiczna od wahacza nacinają oczko w wahaczu gzie jest przewód i cofia cala tarcze kotwiczna ze szczekami na bok bez odkręcania przewodu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Zawieszenie-układ hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.