Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Stilo ) Zmiana klimatronic na manual



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Stilo ) Wnętrze nadwozia-klimatyzacja-konsola-nawiew
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MASMIx0912

Czytelnik



Dołączył: 24 Maj 2017
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): lubuskie
Posiadane auto: Stilo 1.6 103KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 24 Maj 2017, 21:23
Temat postu:

Zmiana klimatronic na manual


Witam

Od niedawna mam Stilo i cały czas problem z klimatronikiem.
Byłem już u kilku miejscowych elektryków i żaden nie ma pojęcia co to może być.
Sam jestem zupełnym laikiem... Nic nigdy przy aucie nie robiłem oprócz wymiany żarówki czy dolewki oleju.
Generalnie mogę sobie wiać tylko na szybę. Jeden z silniczków działa cały czas po włączeniu zapłonu.
Po zrobieniu resetu (Auto-Mono) o dziwo wszystko pasuje... 00 - 00 . Jednak nijak ma się to do poprawnego działania układu.
Każdy z mechaników powiedział mi, że naprawa tego to rozbieranie połowy samochodu i niemałe koszty.
W związku z tym... Zastanawiam się czy nie rozebrać auta i włożyć tam normalne pokrętła, bez klimatronica
i skomplikowanych czujników i silniczków. Pytanie czy to w ogóle jest możliwe i czy to dobry pomysł ?
Proszę o poradę co z tym fantem zrobić Smile
Powrót do góry
piohol

Auto Maniak



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 2023
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kępno, Wielkopolska
Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 248/2
Wysłany: Sro 24 Maj 2017, 21:49
Temat postu:

Re: Zmiana klimatronic na manual