Dołączył: 31 Paź 2009 Posty: 218 Skąd jesteś (miejscowość / region): GRUDZIĄDZ Posiadane auto: FIAT PUNTO II GO !
Piwa: 3/32
Wysłany: Pon 17 Lip 2017, 20:54
Temat postu:
GP 1.4/77 km.z klimą. Nie mogę założyć paska wielorowkowego
Witam ,
Może to pytanie wyda się wam śmieszne ale nie mogę założyć paska wielorowkowego do mojego GP z klimatyzacją. Wymieniłem rozrząd no i chciałem też wymienić pasek wielorowkowy. Niestety w żaden sposób nie mogę go założyć. Nawet po maksymalnym naprężeniu rolki napinacza. Wydaje się, że jest zbyt krótki. Porównałem go ze starym. Jest krótszy może o jakieś 5 mm. ale to chyba wyciągnięcie od użytkowania. Ma chyba 10 lat.
Czy ten napinacz po przykręceniu do silnika ma tylko jedno miejsce. Bo zdejmowałem go i założyłem (wymieniłem tylko rolkę) ale nie zwróciłem uwagi czy można go różnie założyć (z większym napięciem lub z mniejszym).
Proszę o informacje.
Pozdrawiam _________________ bumar1
Dołączył: 14 Gru 2008 Posty: 512 Skąd jesteś (miejscowość / region): O-le Posiadane auto: PASSAT 2,0, AUDI 1,8
Piwa: 34/4
Wysłany: Sro 19 Lip 2017, 10:07
Temat postu:
Re: ( Fiat Grande Punto ) GP 1.4/77 km.z klimą. Nie mogę założyć paska wielorowkowego
Nie da się napinacza założyć inaczej ma tylko jedną pozycję ,jeżeli da się odczytać rozmiar ze starego paska to porównaj parametry i jeśli masz starą rolkę to jej średnicę być może nowa jest większa? jeśli nie to musisz dłuższy pasek załatwić...
Dołączył: 05 Maj 2009 Posty: 47 Skąd jesteś (miejscowość / region): Tomaszów Mazowiecki Posiadane auto: Fiat Punto 2012 1,2 (2012)
Piwa: 3/1
Wysłany: Nie 23 Lip 2017, 19:40
Temat postu:
Re: ( Fiat Grande Punto ) GP 1.4/77 km.z klimą. Nie mogę założyć paska wielorowkowego
Witam, pasek urządzeń pomocniczych (wielorowkowy) zakłada się podobnie jak się zdejmuje. Należy pod rolkę napinacza włożyć nasadkę 13 mm, na nią klucz z przedłużką i nacisnąć do momentu pokrycia się otworów i w otwory włożyć np. imbus, żeby zablokować napinacz. Jest on wtedy odprężony i pasek można zdjąć. Żeby założyć pasek robimy to samo, czyli odprężamy rolkę, blokujemy ją i zakładamy pasek. Tak mówi instrukcja serwisowa i ja przerabiałem to w Bravo II, gdzie procedura wymiany paska (w wersji z klimatyzacją) jest taka sama jak w GP czy też Evo i Punto 2012. Pozdrawiam serdecznie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Grande Punto ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.