Koledzy powiedzcie mi ile powinno wynosic cisnienie pompy paliwa u mnie ecu scan pokazuje 300 na wolnych obrotach gdy dodam gas wzrasta czy to normalne ciesnienie ?
Fuel pressure-304,0 bar
desired fuel pressure-300 bar
baro pressure0994 mbar
Re: ( Fiat Stilo ) Odczyt ciśnienia paliwa z pompy w baku
Dobrze masz zmierzone 304 bary,oczekiwane 300 Jutro zobacze u siebie,to napisze.Mowisz,ze walczysz dalej? _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Staram się jak mogę zamówiłem zestaw naprawczy do regulatora cisnienia na pompie CR jutro zrobię próbę przelewową wtrysków dziś czujnik na listwie zmienię i zobaczymy czy któraś opcja się sprawdzi czarna magia z tym gaśnięciem szukam już wszędzie i wszystkiego taki znajomy mechanik doradził mi wymianę regulatora na nowy mówi że w nissanie ostatnio tak robiło wynił na nowy bez problemu chodzi dalej!
Ale ja już załozyłem drugi używkę i jakiś czas tylko spokój a potem znów to samo wyczytałem że w alfie wymieniali gumki na tym regulatorze i pomogło dlatego zamówiłem zestaw naprawczy myśle że to nie to i szukam własnie powodu po parametrach może pompa w baku coś wali dlatego pytam jakie ciśnienie jęsli możesz podeślij foto wszystkich parametrów u siebie porównam z moimi może wtedy coś pokaże pzdr
Staram się jak mogę zamówiłem zestaw naprawczy do regulatora cisnienia na pompie CR jutro zrobię próbę przelewową wtrysków dziś czujnik na listwie zmienię i zobaczymy czy któraś opcja się sprawdzi czarna magia z tym gaśnięciem szukam już wszędzie i wszystkiego taki znajomy mechanik doradził mi wymianę regulatora na nowy mówi że w nissanie ostatnio tak robiło wynił na nowy bez problemu chodzi dalej!
Ale ja już załozyłem drugi używkę i jakiś czas tylko spokój a potem znów to samo wyczytałem że w alfie wymieniali gumki na tym regulatorze i pomogło dlatego zamówiłem zestaw naprawczy myśle że to nie to i szukam własnie powodu po parametrach może pompa w baku coś wali dlatego pytam jakie ciśnienie jęsli możesz podeślij foto wszystkich parametrów u siebie porównam z moimi może wtedy coś pokaże pzdr
Jak pisałem wtryski ok wszystkie idealnie równo i pięknie !Także wtryski wykluczone jutro zestaw naprawczy przyjedzie i zabieram się za wymianę czujnika i regenerację regulatora wciąż kolego czekam na wyniki z ecu żeby porównać z moimi mam zagadkę czy możliwe tzn myślę że nie odometr w fiat ecu scan pokazał mi 880 iles tam tysięcy jakim cudem mam go od 2latka mogłbyć cofnięty ale raczej nie tyle 2 latek miał 140 i od tamtej pory tylko i wyłacznie ja tłukę w dzień i w nocy hah !
Re: ( Fiat Stilo ) Odczyt ciśnienia paliwa z pompy w baku
ECU ISO Code: FD 86 15 01 6E
2018-01-16 16:30:27
CONNECTED TO:
Fiat Stilo 1.9 JTD
Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4)
--------------------------------------------------------------
Kod ISO: FD 86 15 01 6E
Numer rysunku FIAT: 55193256
Numer sprzętu: 0281011421
Wersja sprzętu: 00
Numer oprogr.: 1037369109
Wersja oprogr.: A047
Numer homologacji: 19242
Data zaprogramowania: 08/22/2005
ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
1: P0235 - Doładowanie
SZCZEGÓŁY BŁĘDU:
Stan błędu: Sygnał nieważny
Licznik przebiegu: 233356 km
Obroty silnika: 2537 obr/min
Temperatura wody: 87,1 °C
Dawka paliwa: 54,92 mg/w
Zmierzone ciśnienie paliwa: 1201,4 bar
Usterka w obwodzie A czujnika ciśnienia doładowania
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
2: P0404 - Sterowanie EGR
SZCZEGÓŁY BŁĘDU:
Stan błędu: Sygnał nieważny
Licznik przebiegu: 233356 km
Obroty silnika: 1466 obr/min
Temperatura wody: 86,4 °C
Dawka paliwa: 12,33 mg/w
Zmierzone ciśnienie paliwa: 327,6 bar
Układ recyrkulacji spalin - zakres/wydajność
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd.
3: P0191 - Sterowanie ciśnieniem paliwa
SZCZEGÓŁY BŁĘDU:
Stan błędu: Brak sygnału
Licznik przebiegu: 235412 km
Obroty silnika: 1815 obr/min
Temperatura wody: 69,4 °C
Dawka paliwa: 0,00 mg/w
Zmierzone ciśnienie paliwa: 587,0 bar
Obwód czujnika ciśnienia w szynie paliwowej - zakres/wydajność
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU nie odebrało sygnału z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
4: P1671 - Regulator ciśnienia paliwa
SZCZEGÓŁY BŁĘDU:
Licznik przebiegu: 236440 km
Obroty silnika: 815 obr/min
Temperatura wody: 31,4 °C
Dawka paliwa: 6,52 mg/w
Zmierzone ciśnienie paliwa: 279,9 bar
Obwód włącznika/czujnika ciśnienia paliwa jest uszkodzony. Sprawdź jego okablowanie i złącza pod kątem przerw, zwarć i słabych połączeń oraz sam czujnik.
Systemy Bosch Peugeot-Citroen: typowo rezystancja mieści się w zakresie 2-3 Ohm.
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało nieprawidłowy sygnał z czujnika. Błąd obecnie nie jest aktywny ale został zapisany w pamięci. Skasuj błędy i obserwuj czy nie powrócą. Kontrolka na desce została włączona przez ten błąd.
5: P0380 - Przekaźnik płytki grzejnej, termorozrusznika lub ECU podgrzewania świec
SZCZEGÓŁY BŁĘDU:
Licznik przebiegu: 237468 km
Obroty silnika: 140 obr/min
Temperatura wody: 84,4 °C
Dawka paliwa: 28,86 mg/w
Zmierzone ciśnienie paliwa: 116,0 bar
Usterka obwodu świec żarowych/podgrzewacza
Powodem tego błedu jest fakt, że ECU odebrało bardzo niski sygnał z czujnika. Błąd obecnie jest aktywny. Podejmij stosowne działania by usunąć usterkę. Kontrolka na desce nie została włączona przez ten błąd.
KASOWANIE ZAPISANYCH KODÓW BŁĘDÓW...
ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
Brak kodów błędów
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,955 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,073 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,073 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 309,5 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,073 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,073 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,320 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 307,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,320 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 315,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,073 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 309,5 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,325 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 313,6 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,073 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 313,5 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,073 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 312,5 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 315,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,349 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 313,3 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,325 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 313,3 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,349 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 314,3 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 309,5 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,315 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 313,6 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 307,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,329 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 314,1 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 315,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,325 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,349 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie paliwa: 309,5 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,334 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Ster. zaworu EGR:
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,329 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Otwarcie zaworu EGR: %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 311,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,329 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,349 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 305,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,354 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,096 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,329 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,096 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 309,5 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,329 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,354 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 311,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,349 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Oczekiwane ciśnienie doładowania: mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 320,5 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1011 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 324,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,334 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 917 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1009 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 313,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,334 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,073 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 917 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1003 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 313,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,339 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,073 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 917 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1006 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 320,5 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,339 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 914 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 989 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 382,7 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,657 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 970 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1015 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 74,55 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 347,9 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,447 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1031 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1104 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 73,76 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 369,9 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,457 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1139 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1114 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 73,70 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 357,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,481 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1173 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1118 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 73,66 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 366,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,457 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1184 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1098 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 72,80 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 347,9 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,422 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1150 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1078 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 72,89 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 342,4 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,427 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1136 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1075 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 72,66 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 6,28 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 347,9 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,437 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 347,2 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1134 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1078 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 72,66 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 24,82 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 344,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,417 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 347,5 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1084 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 998 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 32,45 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 294,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 323,7 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 938 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 992 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 324,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,369 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 321,6 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 927 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 997 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 326,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,369 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 320,2 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 995 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,364 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 321,4 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 998 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 324,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 322,5 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,955 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 995 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 315,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,369 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 321,0 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,955 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 922 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1002 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,373 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 322,3 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 922 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 999 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 326,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,359 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 321,9 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 922 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1002 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,354 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 320,9 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 922 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1002 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 322,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,359 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 321,0 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 922 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1000 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 320,5 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 321,8 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 922 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1000 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 322,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,354 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 320,6 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 922 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1002 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 326,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,354 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 320,9 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzone ciśnienie doładowania: 919 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1002 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,364 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 321,2 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 922 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 997 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 320,0 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,073 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 575,2 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 919 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 999 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,369 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 319,7 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 567,3 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 344,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 922 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1002 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 324,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,349 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 320,8 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 567,9 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 341,2 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 919 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1000 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 326,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 321,6 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 460,0 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 567,3 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 919 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1055 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 265,5 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,222 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 362,0 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 620,9 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 609,1 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 983 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1008 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 9,03 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 357,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,603 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 405,0 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 706,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 432,9 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1110 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1020 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 54,90 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 283,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,295 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 321,8 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 626,2 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 439,5 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1044 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1087 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 73,34 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 357,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,432 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 346,0 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 700,9 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 427,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1113 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1042 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 71,35 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,339 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 322,1 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 676,0 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 562,3 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1028 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 990 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 48,86 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 307,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,315 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 324,9 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 560,0 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 336,9 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 933 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 998 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 340,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,427 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,0 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 497,9 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 462,3 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 949 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1202 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 71,94 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 355,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,393 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 340,5 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 702,1 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 420,5 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1097 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1021 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 70,51 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 300,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,300 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 308,6 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 612,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 412,9 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 994 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1014 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 72,94 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 307,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,310 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 305,9 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 593,1 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 412,0 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 970 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1016 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 73,20 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 304,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,325 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 307,0 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 595,1 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 411,3 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 972 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1017 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 73,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 304,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,325 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 307,9 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 596,9 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 410,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 972 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1019 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 72,37 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,364 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 321,2 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 627,5 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 418,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1023 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1043 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 72,10 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 335,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,393 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 332,3 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 664,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 417,9 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1073 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1046 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 72,07 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 333,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,403 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 333,9 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 672,0 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 417,9 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1091 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1054 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 72,02 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 336,9 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,403 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 338,3 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 684,0 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 418,0 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1113 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1057 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 71,97 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 346,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,417 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 340,2 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 690,7 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 417,7 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1123 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1060 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 71,95 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 338,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,408 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 344,3 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 696,5 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 418,1 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1139 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1065 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 71,92 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 349,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,413 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 344,8 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 701,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 417,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1147 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1029 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 50,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 31,19 %
Ster. zaworu EGR: Nie aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 261,9 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,227 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 308,3 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 594,0 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 331,0 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 951 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 992 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 324,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,339 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,6 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 558,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 324,9 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 933 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 992 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 324,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,349 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,2 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 562,6 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 324,3 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 930 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 990 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,349 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 319,0 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 564,9 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 324,0 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 927 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 990 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 324,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,325 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,3 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,955 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 564,6 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 323,5 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 927 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 990 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 322,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 317,7 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 560,7 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 323,1 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 927 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 990 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 315,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,359 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,8 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,955 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 565,3 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 323,1 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 987 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 315,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,359 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,1 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 566,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 322,2 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 989 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 315,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,359 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,2 bar
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 561,7 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 321,8 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 991 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 326,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,2 bar
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 562,7 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 320,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 990 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 322,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,354 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 319,2 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 551,9 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 319,9 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 992 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,359 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,3 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 566,3 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 319,8 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 990 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 322,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,359 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,5 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 561,0 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 318,3 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 988 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,334 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,0 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 563,0 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 318,0 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 995 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 315,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,364 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,0 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 556,8 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 318,7 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 990 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 320,5 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,7 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 564,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 317,8 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 988 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,5 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 558,8 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 316,5 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 989 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,339 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,2 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 561,7 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 316,4 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 989 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 322,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 317,8 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 563,3 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 315,1 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 989 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,349 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,7 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 560,1 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 314,3 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 990 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,339 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 318,4 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 559,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 314,0 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 993 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 315,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,364 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 317,9 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,978 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 555,8 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 313,4 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 991 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 318,6 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,354 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 317,7 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Nie aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 12,821 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 722,7 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 432,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 933 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1390 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Nie aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 32,9 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,587 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 447,2 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Nie OK
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 12,821 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 432,3 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 933 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1384 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Nie aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 27,4 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,572 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 447,2 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Nie OK
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 12,680 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 432,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 933 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1383 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Nie aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 21,9 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,557 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 447,2 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Nie OK
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 12,491 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 432,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 933 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1382 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Nie aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 20,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,547 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 447,2 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Nie OK
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 12,491 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 3276,7 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 432,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 933 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1381 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Nie aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 16,4 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 0,543 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 447,5 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Nie aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Nie OK
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,860 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 261,2 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 409,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 917 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1023 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 41,68 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 300,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,305 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 311,7 bar
Kontrolka świec żarowych: WŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,860 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 564,0 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 312,0 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1004 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 320,5 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,339 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 316,5 bar
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,884 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 557,1 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 310,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 999 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 313,1 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 317,6 bar
Kontrolka świec żarowych: WŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 556,8 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 310,3 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 994 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 322,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,339 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 316,3 bar
Kontrolka świec żarowych: WŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 551,3 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 311,3 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 991 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,325 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 317,0 bar
Otwarcie regulatora ciśnienia: 13,07 %
Kontrolka świec żarowych: WŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 562,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 309,7 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 989 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 327,8 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,0 bar
Otwarcie regulatora ciśnienia: 12,01 %
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 500,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 416,6 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 925 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1125 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 74,53 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 397,4 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,559 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 384,9 bar
Otwarcie regulatora ciśnienia: 8,62 %
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 767,6 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 445,7 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1298 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1157 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 72,09 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 382,7 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,510 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 381,1 bar
Otwarcie regulatora ciśnienia: 8,68 %
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,026 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 774,9 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 448,8 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 1314 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 1155 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 71,74 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 1,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 347,9 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,183 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 300,0 bar
Otwarcie regulatora ciśnienia: 10,71 %
Kontrolka świec żarowych: WŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,002 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 559,8 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 306,9 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 946 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 988 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 315,0 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,344 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 317,5 bar
Otwarcie regulatora ciśnienia: 13,33 %
Kontrolka świec żarowych: WŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 13,931 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 559,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 304,4 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 930 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 986 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 320,5 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,325 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Otwarcie regulatora ciśnienia: 13,35 %
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 560,4 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 304,1 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 930 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 984 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zaworu EGR: Aktywny
Zmierzone ciśnienie paliwa: 311,3 bar
Ciśnienie paliwa (przetwornik): 1,354 V
Oczekiwane ciśnienie paliwa: 316,8 bar
Otwarcie regulatora ciśnienia: 13,35 %
Kontrolka świec żarowych: WYŁ.
Moduł podgrzewania świec żarowych: Aktywny
Diagnostyka centralki świec żarowych: Ok
Przekaźnik pompy paliwa: Aktywny
Woda w paliwie (jeżeli występuje): Nieobecny
Kontrolka wody w paliwie (jeżeli występuje): WYŁ.
Ciśnienie oleju: Ok
ODCZYT PARAMETRÓW:
Napięcie akumulatora: 14,049 V
Licznik przebiegu: 240680,3 km
Zmierzona masa powietrza: 563,1 mg/w
Oczekiwana masa powietrza: 302,0 mg/w
Zmierzone ciśnienie doładowania: 927 mBar
Oczekiwane ciśnienie doładowania: 989 mBar
Otwarcie zaworu overboost: 75,00 %
Sterowanie elektrozaworu turbiny/siłownik: Nie aktywny
Otwarcie zaworu EGR: 100,00 %
Ster. zawor _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Re: ( Fiat Stilo ) Odczyt ciśnienia paliwa z pompy w baku
Jeszcze mozesz wymienic cale paliwo,wylac to i wlac inne na probe. Wrzucilem Ci caly skan , na dole masz wiecej parametrow. _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
I teraz jest na czym bazować będę miał co porównywać na pierwszy rzut oka pompa w baku jest ok daje dobre cisnienie ,pompę cr mogę wykluczyć wymieniona. Wtryski idealne zero przelewu aż sam jestem zaskoczony ale jak pisałem pod gołym niebem stoi od 8 czy iluś lat mróz czy nie palił na dotyk zero problemu dlatego wtryski odrzucałem
Dziś bierzemy się za wymianę czujnika na listwie i regulator regeneracja wtedy zobaczymy jeśli nie pomoże szukamy wg parametrów jakie pokazuje komputer dzięki należy ci się kolego skrzynka piwa nie jedno pzdr ,odezwę się i opiszę gdy już usunę usterkę !
Re: ( Fiat Stilo ) Odczyt ciśnienia paliwa z pompy w baku
Jak wspominalem kiedys, u mnie gasl gdy wlalem lipnego paliwa, zawsze byl blad regulatora cisnienia...tu wiec szukaj winowajcy. _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Jak wspominalem kiedys, u mnie gasl gdy wlalem lipnego paliwa, zawsze byl blad regulatora cisnienia...tu wiec szukaj winowajcy.
Dlatego jak ci pisałem raz że lałem do niego z 2 lata felerne ukraińskie paliwo do tego przelewane z karnistrów bo zaoszczedzałem miałęm za grosze i obstawiam na stówę że to jest główny powód raz że widziałem po spalaniu komp mi pokazywał średnią 7,8 prawie do 8 a o dziwo gdy wyleczyłem się z tego dziadostwa i tankuję normalnie na orlenie spalanie średnie 5 do 6 nigdy mi nie doszło oczywiście przy spokojnej jezdzie do 120 wiadomo że jak mu deptasz spali więcej ,jeżeli o spalanie chodzi ten silnik jest naprawdę oszczędny czyt.że innym pali srednio do 7 ja u siebie nigdy takiego czegoś nie zaobserwowałem nawet jadąc do 100 km /h zrobiłem 50 km wyszło mi 4,8 chyba że komp mnie bambuko robi ale opisuję co widzę a.trasa 100km srednia jazda do 140 pokazuje mi okolo 5,3 do 5,5 testowałem wiele razy dlatego kocham ten silnik hahahha ale elektronikę już nie!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.