Dołączył: 28 Sie 2017 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec Posiadane auto: Fiat bravo 1.8 gt.
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 01 Mar 2018, 11:23
Temat postu:
Fiat Bravo 1.8 GT spadające obroty na luzie do 500 przy LPG
Witam.
Otoż mam taki problem. Oddałem auto do mechanika gdzie wymienił mi termostat, przegub i ręczny. I gdy odebrałem od mechanika auto tylko na LPG nie chciał jechać gasł pomimo tego że był rozgrzany. Kolejną rzeczą jest to co napisałem w temacie, ino tylko wcisnę sprzęgło i/lub dam luz obroty spadają do 500 i auto zdycha, ale także tylko na LPG. Przed oddaniem do mechanika nic się takiego nie działo. Auto chodziło jak cacy. Przed oddaniem także była czyszczona przepustnica, silnik krokowy bo falowały obroty i pomogło, ale obroty nie spadały do 500. Mogł by ktos podpowiedzieć co odpowiada zeby te obroty nie spadały do 500 tylko na gazie. Gaz to instalacja pierwszej generacji na śrubę regulowana. Nie wiem czy zostało mi zrobione celowo czy przypadkowo. Auto stało jeden dzień u mechanika. Na benzynie wszystko w porządku jak jadę nic się takiego nie dzieje.
Dołączył: 28 Sie 2017 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Sosnowiec Posiadane auto: Fiat bravo 1.8 gt.
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 30 Cze 2018, 17:19
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) Fiat Bravo 1.8 GT spadające obroty na luzie do 500 przy LPG
Chcialbym dodac poprawki jak to wyglada obecnie. Auto na biegu jalowym na benzynie i gazie tylko na cieplym silniku szaleje tzn. Co chwile wpadaja obroty z 1500 na 500 tak ze 4, 5 razy albo zdechnie albo sie unormuje. I tak za chwile znow to samo. Do tego problemy z odpalaniem takze na cieplym ze trzeba dodawac gazu.
Wymienilem swiece, fajkocewki, silnik krokowy, sonde lamda. Czyscilem przepustnice, przeplywke i nic. Do tego uszczelnilem dolot. U gazownika reduktor emulator. Sprawdzalem miernikiem czujnik temperatury plynu chlodniczego jest tak jak ma byc.
Pomoze ktos bo juz rozkladam rece. Auto bylo u 6 elektrykow az w koncu ostatni stwierdzil ze auta nie da sie podlaczyc pod kompa bo caly uklad jest przeksztalcony a wtyczka pod kompa jest rozdzielona na dwie czesci. Mimo prob tez nie dal rady sie polaczyc. A i jeszcze po dluzszej jezdzie szczegolnie na trasie zaswieca sie kontrolka wtrysku marchewka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.