Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Cinquecento ) Kłopoty z odpaleniem Cinquecento 700 [Aisan]



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ChollaYi

Czytelnik



Dołączył: 19 Lut 2015
Posty: 4
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wawa
Posiadane auto: CC 700 + VC 1.9 CDTI 150KM
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 01 Mar 2018, 15:54
Temat postu:

Kłopoty z odpaleniem Cinquecento 700 [Aisan]


Mam problem z uruchomieniem Cienkiego. Auto stało 3-4 miesiące, ma nowe świece, nowe przewody WN, filtr paliwa i powietrza. Wężyki sprawdzone, klapka od ssania się zamyka, paliwo w filtrze jest, czujnik położenia wału wyczyszczony i sprawdzony omomierzem. Szczelina też prawidłowa.
Żeby uruchomić auto muszę najpierw podeptać kilka razy gazem (oczywiście ssanie jest wyciągnięte), po przekręceniu kluczyka auto odpala prawie natychmiast, obroty są wysokie jak to na ssaniu, a potem zaczynają szybko opadać i silnik gaśnie. Żeby go utrzymać na chodzie muszę cały czas deptać pedał gazu - tak 2x na sekundę. Inaczej się dławi i gaśnie.
Jeśli przed uruchomieniem nie nacisnę kilka razy gazu, to mogę kręcić rozrusznikiem i zazwyczaj nie da się go odpalić, dopiero jak zacznę wciskać gaz to startuje. Czasem załapie ale wtedy ssanie się nie załącza, bo chodzi na wolnych obrotach (i też gaśnie zaraz).
Jakiś pomysł co to może być?

Dodam jeszcze, że za pierwszym razem po zimie jak go uruchomiłem, to nawet ładnie odpalił na ssaniu, pochodził, zagrzał się i zgasł. I od tej pory są takie cyrki. Wtedy, na ciepłym silniku, czy na ssaniu czy bez zachowywał się tak jak teraz - odpalał i gasł.
Wrzuciłem też na forum posta http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=266790 ze zdjęciem filtra paliwa, który po tym pierwszym uruchomieniu był cały zasyfiony (mimo, że był nowy). Ale po trzeciej wymianie filtra jest już czyściutki więc paliwo powinno dochodzić do gaźnika bez problemu.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Cinquecento »

Opinie o samochodach Fiat Cinquecento - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.

10) audio. »

FiatBravo

19 900

2011r.

185 000 km

kujawsko-pomorskie

FiatTipo

46 900

2021r.

72 000 km

mazowieckie

FiatPanda

9 999

2005r.

242 000 km

warmińsko-mazurskie

Fiat500x

59 900

2016r.

100 670 km

warmińsko-mazurskie

Fiat500

28 900

2015r.

157 250 km

lubelskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System