Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Seicento ) Wymiana wahacza, ryzyko zerwania śrub?



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Seicento ) Zawieszenie-układ hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dale65

Debiutant



Dołączył: 05 Sie 2015
Posty: 30
Skąd jesteś (miejscowość / region): KR
Posiadane auto: Fiat Seicento 900
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 12 Wrz 2018, 16:58
Temat postu:

Wymiana wahacza, ryzyko zerwania śrub?


Mam jeden z wahaczy do wymiany na już. Komplet leży w garażu od jakiegoś czasu, ale trochę boję się za to zabrać i ciągle odkładam. Czy duża jest szansa, że odkręcając te 2 śruby na klucz numer 19, którymi mocowana jest ta obejma trzymająca wahacz z tyłu (śruby wkręcane w podłogę auta), dojdzie do urwania się nakrętek w podłodze? Wahacz prawdopodobnie nie był wymieniany od nowości (14 lat) i obawiam się trochę czy to się nie ukręci. Z tego co wiem potem jedyną opcją jest rozcinanie podłogi od środka, celem przyspawania tam nowych nakrętek...

Okoliczny majster liczy sobie od 100zł w górę (zależnie od auta) za wymianę jednego wahacza, a jeśli sam pourywa śruby, to zapewne i tak ja będę musiał zapłacić za naprawę tego wszystkiego (w końcu zmęczenie materiału, albo licha jakość przyspawania nakrętek do podłogi to nie wina mechanika, tak przynajmniej będzie się tłumaczył).

Pytanie kieruję do osób, które wymieniały sobie wahacze. Czy komuś urwały się te nakrętki wewnątrz podłogi, bądź śruby się w nich ukręciły? Jeśli jest to jakaś mega popularna usterka, to mówi się trudno i zabulę za wizytę u mechanika
Powrót do góry
piohol

Auto Maniak



Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 1705
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kępno, Wielkopolska
Posiadane auto: Punto Evo
Piwa: 212/2
Wysłany: Czw 13 Wrz 2018, 15:20
Temat postu:

Re: Wymiana wahacza, ryzyko zerwania śrub?


Jak widziałem jak męczył się z tymi śrubami mechanik w ASO fiata, to byłem szczęśliwy, że sam się za to nie zabrałem. Mały klucz udarowy nie ruszył śrub mechanik nap....alał nim chyba z 15 minut, dopiero jak poszedł po większy (jak stwierdził do busów) to po kilkuminutowym łomocie śruby puściły. Za wymianę z oryginalnym wahaczem w ASO zapłaciłem 70zł więcej niż za taki sam wahacz na allegro. Chociaż raz coś tanio zrobili w ASO i do tego w cenie usługi ustawienie zbieżności.
_________________
Jeżeli pomogłem postaw piwo
Pozdrawiam Piotr
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Seicento ) Zawieszenie-układ hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Seicento ) Zawieszenie-układ hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.


Fiat

Punto

7 900

2003r.

141 000 km

mazowieckie

Fiat

Bravo

15 000

2007r.

235 000 km

pomorskie

Fiat

Inny

29 700

2013r.

112 000 km

pomorskie

Fiat

Panda

11 000

2004r.

100 000 km

pomorskie

Fiat

500x

57 500

2015r.

37 469 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2018 Created by idealneT and OM System