Witam. Grande punto 1.3 Mtj 2008r 204tyś km przebiegu.
Najlepiej jak by mi ktoś wytłumaczył czy jest możliwe by zużyty trzpień zaworu sterującego w wtryskiwaczu może działać poprawnie wtedy gdy silnik jest rozgrzany na maksa, (nie sam płyn chłodzący tylko cały silnik).
W autku powyżej 2000 obr/min załącza turbo i zaraz go wywala na zimnym silniku, wyskakuje błąd P0089 Za niskie ciśnienie paliwa. Po przejechaniu sporej ilości kilometrów lub po długiej pracy na jałowym biegu autko pracuje bez zarzutu. Wymieniony czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia. Czekam na test przelewowy na maszynie.
Sam nie wiem czy czasami niema zimnego luta na komputerze. bo autko odpala od strzału, nie kopci, nie bierze więcej ropy. No chyba że trzpień układu sterującego w wtryskiwaczu(może więcej paliwa idzie na przelew niż do cylindra).
Ciekawe jaki koszt regeneracji.
Proszę o jakieś sugestie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Punto ) Silnik Diesel-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.