Witam. Pomyslalem sobie, ze zbuduje kolejna smieszna zabawke. Kolejna moja wizja na autko do latania do sklepu po chleb to Cinquecento sporting turbo. Jezeli znacie kopgos, lub sami robiliscie juz cos podobnego prosze o kontakt. Chodzi mi dokladniej o fotki jak to podlaczaliscie, w ktorym miejscu turbo i najlepiej firmy intercoolera oraz turbo. Mile widziane fotki z dyno testow. Dziekuje z gory za pomoc.
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 458 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 29 Gru 2008, 00:50
Temat postu:
Re: CCSporting Turbo
CCsporting napisał:
Witam. Pomyslalem sobie, ze zbuduje kolejna smieszna zabawke. Kolejna moja wizja na autko do latania do sklepu po chleb to Cinquecento sporting turbo. Jezeli znacie kopgos, lub sami robiliscie juz cos podobnego prosze o kontakt. Chodzi mi dokladniej o fotki jak to podlaczaliscie, w ktorym miejscu turbo i najlepiej firmy intercoolera oraz turbo. Mile widziane fotki z dyno testow. Dziekuje z gory za pomoc.
Witaj
Jeśli myślisz tylko o lataniu do sklepu po chleb to odpuść sobie taką zabawkę
Jeśli myślisz poważnie i chcesz się do tego przyłożyć to napisz do mnie prv. _________________ Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Witam drodzy panowie
Posiadam CC sporting 1.1 54 km i chcialbym sie dowiedziec co potrzebuje zeby dolaczyc do niego turbine oraz jakie koszty beda mnie wynosily.oraz mam jeszcze jedno pytanie chcialem jechac do Niemiec do firmy Novitec ktora zajmuje sie dokladaniem turbo do fiatow oraz alfy romeo itp
I chcialbym sie dowiedziec czy nadal zakladaju turbo do cinquecento bo na niektorych forach pisali ze juz nie podrawiam
Parametry cc turbo znam 1.1 101km 147 nm 7.9s do 100 predkosc max 191
i chcialbym takie osiagnac .ps wiem ze trzeba miec auto utwardzone i na felgach ja juz mam pozdro i czekam na odpowiedz
Sry za bledy ale sie spiesze bo wychodze na Sylwka pozdro
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 458 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Czw 01 Sty 2009, 15:18
Temat postu:
Re: c
Nikt Ci kosztów takiego uturbienia na poda , bo to zależy od częśći jakich użyjesz , ja poważni bym się zastanowił czy warto wkładać T do 1.1 i mieć to samo co na dzień dobry z silnikiem 1.4 który później strubić .
Koszta powinny być takie same przy czym w 1.1 masz już prawie zamkniętą droge do podoszenia mocy a w 1.4 droga otwarta. _________________ Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
ale to wkoncu 1.4 a czytalem ze 1.1 sa malo awaryjnymi silnikami i Zużycie paliwa przy ostrej jeździe nie przekroczy 10 l/100 km a przy 1.4 turbo przy sotrej bedzie wiecej . i do 1.4 musialbym kupic silnik 1.4 i koszty turbiny a silnik 1.1 mam w oryginale w stanie idealnym przebieg zaledwie 80 tys km
oraz chcialbym dodac ze silniki 1.4 sa montowane w uno stilo panda o jaki rodzaj tobie chodzi chyba ze jakis inny .A co do kosztow to muglbys podac jakas granice w ilu tys bym sie zmiescil, osobciscie wolalbym miec turbo poniewaz mnie interesuje to zeby jak najwiecej wyciagnac z danej jednostki silnikowej ps a czy masz moze jakies zdjecia jak wygladal by cc z 1.4 oraz co musialbym przerobic (mocowania) i czy sie czesto psuje 1.4 w cc pozdro i czekam na odpowiedz
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 458 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 12:09
Temat postu:
Re: e
lagoss napisał:
oraz chcialbym dodac ze silniki 1.4 sa montowane w uno stilo panda o jaki rodzaj tobie chodzi chyba ze jakis inny .A co do kosztow to muglbys podac jakas granice w ilu tys bym sie zmiescil, osobciscie wolalbym miec turbo poniewaz mnie interesuje to zeby jak najwiecej wyciagnac z danej jednostki silnikowej ps a czy masz moze jakies zdjecia jak wygladal by cc z 1.4 oraz co musialbym przerobic (mocowania) i czy sie czesto psuje 1.4 w cc pozdro i czekam na odpowiedz
Zatem na wstępnie .
1.1T NOVITEC = 1.4 w serii
nie wiem ile kosztuje uturbienie NOVITECA , ale jeśli samemu byś zrobił to naprawde niewiele Ci to wyjdzie , kosztów Ci nie podam bo nie wiem co jesteś w stanie sam zrobić.
Piszesz że chcesz wycicnąc jak najwięcej PS z danej jednostki no wiec Ci
tłumacze że w 1.4 masz na dzień dzień dobry to samo co z 1.1 T.
Oczywisie pisze o 1.4 16V z STILO , GRANDE PUNTO , 500. Co do awaryjności jak dbasz to tak masz .
Myśle że swap do 1.4 przy Twojej robociźnie powinienieś się zmieścić w 4tyś w zależnośći co i gdzie kupisz , co do włożenia silnka do budy to nie trzeba nic przerabiać jeśli chodzi o konstrukcję auta , mocowania pasują te same co z 1.1.
Co do fotek to nie mam CC z 1.4 , ale posiadam fotki SC z 1.4 _________________ Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Witam z tego co sie dowiedziałem to 1.4 16 V ma 95 km od stilo ;p a 1.1 t ma 103 .A teraz do rzeczy Brat (Mechanik)poleca mi żebym włożył silnik 1.2 75 km 8 V /86 km 16 V od punto przy przekladzce nie będę musiał zmieniać skrzyni itp koszty będą tańsze i mogę później do niego włożyć turbine .koszty byłyby trochę droższe ale lepiej by jedzil .a w końcu 1.1 i 1.2 to najmniej awaryjne oraz najlepsze silniki fiata . Wiec co sadzisz o 1.2 T
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 458 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 21:18
Temat postu:
Re: g
lagoss napisał:
Witam z tego co sie dowiedziałem to 1.4 16 V ma 95 km od stilo ;p a 1.1 t ma 103 .A teraz do rzeczy Brat (Mechanik)poleca mi żebym włożył silnik 1.2 75 km 8 V /86 km 16 V od punto przy przekladzce nie będę musiał zmieniać skrzyni itp koszty będą tańsze i mogę później do niego włożyć turbine .koszty byłyby trochę droższe ale lepiej by jedzil .a w końcu 1.1 i 1.2 to najmniej awaryjne oraz najlepsze silniki fiata . Wiec co sadzisz o 1.2 T
Owszem dałem ogólne porównanie 1.4 do 1.1T chodziło mi o pokazanie Tobie że przy 1.4 możesz zacząć już cos dłubać a przy 1.1T już będzie ciężko bez większych wkładów finansowych.
Co do 1.2 8V to jest to chyba najlepsza jednostka do uturbienia , przynajmniej owiele łatwiejsza niż przy 1.2/1.4 16V.
Skrzynie do 1.1/1.2/1.4 są zamienne więc nic nie trzeba zmieniać , no chyba że masz teraz paliową/abartha i chcesz sturbić auto.
Napisze jeszcze coś apropo skrzyni na przykładzie mojego 1.2 16V lekko zdłubanego a 1.2 16V T.
U mnie skrzynia abarth/palio w T skrzynia eska , jak wiadomo abarth jest najkrótszxą 5 biegową skrzynią a eska jest najdłuższą ( oczywiście pisze o seryjnych skrzyniach ) to przy ściganiu się kolega z T szybciej wbijał biegi niż ja na najkrótszej skrzyni . _________________ Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Oczywiście sam bym wszystko przeprowadzał jedynie z elektryka do elektryka bym pojechał .wiec koszty byly by mniejsze niż 4 tys ? . wiec chyba jednak uturbinilbym 1.2 8 V on ma 75 km wiesz może ile miałby z turbina .
czekam na odp
Czyli jaka skrzynie polecasz ?
palio czy abarth ktora lepsza do jazdy .
Chyba ze 6-cio od stilo
Skrzynie mam oryginalna od 1.1 ale jak wymiana pomoze w osiagach to w przyszlosci mozna zmienic ;p
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 458 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 23:14
Temat postu:
Re: c
Skrzynia Palio = Abarth
Jeśli planujesz łatwo sturbić to silnik 1.2 8V + skrzynia od sportinga ewentualnie eska.
Jeśli bawi cię jednak N/A to 1.2 16V lub 1.4 16V i do tego skrzynia Palio/Abarth co prawda Vmax 190km/h ale zabawa przednia ( zresztą zawsze można zmienić kołą zębate od 5 biegu )
Co do kosztów to przy teraxniejszych cena silników taki swap na 1.2 8V powinien się zamknąć spokojnie w 2,5tyś , koszty uturbienia pewno z 4tyś ( najwięcej za soft + kolektor ).
Jak coś to pytaj dalej. _________________ Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Dołączył: 19 Lis 2008 Posty: 458 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 23:36
Temat postu:
Re: f
lagoss napisał:
Wiesz moze jakie osiagi beda 1.2 T 8v skryznia orzginalna .poniewaz mnie to ciekawi oraz gdzie dostlbym kopletna turbine do takiego silnika
Nie wiem , nigdy nie jeździłem 1.2 8V T.
Co rozumiesz pod pojęciem kompletną turbinę , chodzi Ci o KIT ?? Jeśłi tak to szukaj do PUNTO , ale takie T robi się samemu wg własnego projektu _________________ Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Widziałem gdzieś kogoś co mial turbo w 1.1 i po miesiącu nagle mial 1.2 T i czy mogl on wsadzić ta turbine od 1.1 czy mial inna bo sie zabardzo na tym nie znam ;/
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa) Idź do strony 1, 2, 3, 4Następny
Strona 1 z 4
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.