Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat ) CCSporting Turbo


Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat ) Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
CCsporting

Czytelnik



Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: nissan s13 200sx, robie CCSporting 1.1 turbo
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 24 Gru 2008, 22:50
Temat postu:

CCSporting Turbo


Witam. Pomyslalem sobie, ze zbuduje kolejna smieszna zabawke. Kolejna moja wizja na autko do latania do sklepu po chleb to Cinquecento sporting turbo. Jezeli znacie kopgos, lub sami robiliscie juz cos podobnego prosze o kontakt. Chodzi mi dokladniej o fotki jak to podlaczaliscie, w ktorym miejscu turbo i najlepiej firmy intercoolera oraz turbo. Mile widziane fotki z dyno testow. Dziekuje z gory za pomoc.
Powrót do góry
gadu-gadu
hans15336

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 458
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 29 Gru 2008, 00:50
Temat postu:

Re: CCSporting Turbo


CCsporting napisał:
Witam. Pomyslalem sobie, ze zbuduje kolejna smieszna zabawke. Kolejna moja wizja na autko do latania do sklepu po chleb to Cinquecento sporting turbo. Jezeli znacie kopgos, lub sami robiliscie juz cos podobnego prosze o kontakt. Chodzi mi dokladniej o fotki jak to podlaczaliscie, w ktorym miejscu turbo i najlepiej firmy intercoolera oraz turbo. Mile widziane fotki z dyno testow. Dziekuje z gory za pomoc.


Witaj

Jeśli myślisz tylko o lataniu do sklepu po chleb to odpuść sobie taką zabawkę Evil or Very Mad

Jeśli myślisz poważnie i chcesz się do tego przyłożyć to napisz do mnie prv.
_________________
Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Powrót do góry
lagoss

Debiutant



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 24


Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 31 Gru 2008, 21:52
Temat postu:

c


Witam drodzy panowie
Posiadam CC sporting 1.1 54 km i chcialbym sie dowiedziec co potrzebuje zeby dolaczyc do niego turbine oraz jakie koszty beda mnie wynosily.oraz mam jeszcze jedno pytanie chcialem jechac do Niemiec do firmy Novitec ktora zajmuje sie dokladaniem turbo do fiatow oraz alfy romeo itp
I chcialbym sie dowiedziec czy nadal zakladaju turbo do cinquecento bo na niektorych forach pisali ze juz nie podrawiam
Parametry cc turbo znam 1.1 101km 147 nm 7.9s do 100 predkosc max 191
i chcialbym takie osiagnac .ps wiem ze trzeba miec auto utwardzone i na felgach ja juz mam pozdro i czekam na odpowiedz

Sry za bledy ale sie spiesze bo wychodze na Sylwka pozdro
Powrót do góry
hans15336

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 458
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Czw 01 Sty 2009, 15:18
Temat postu:

Re: c


Nikt Ci kosztów takiego uturbienia na poda , bo to zależy od częśći jakich użyjesz , ja poważni bym się zastanowił czy warto wkładać T do 1.1 i mieć to samo co na dzień dobry z silnikiem 1.4 który później strubić Very Happy .

Koszta powinny być takie same przy czym w 1.1 masz już prawie zamkniętą droge do podoszenia mocy a w 1.4 droga otwarta.
_________________
Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Powrót do góry
lagoss

Debiutant



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 24


Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 02:43
Temat postu:

x


ale to wkoncu 1.4 a czytalem ze 1.1 sa malo awaryjnymi silnikami i Zużycie paliwa przy ostrej jeździe nie przekroczy 10 l/100 km a przy 1.4 turbo przy sotrej bedzie wiecej . i do 1.4 musialbym kupic silnik 1.4 i koszty turbiny a silnik 1.1 mam w oryginale w stanie idealnym przebieg zaledwie 80 tys km
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 02:43
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
lagoss

Debiutant



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 24


Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 02:46
Temat postu:

Re: ( Fiat ) CCSporting Turbo


ps 1.4 to chyba 16 V a 1.1 8 V ,8V sa mniej awaryjne jezeli sie myle prosze poprawic
Powrót do góry
lagoss

Debiutant



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 24


Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 08:40
Temat postu:

e


oraz chcialbym dodac ze silniki 1.4 sa montowane w uno stilo panda o jaki rodzaj tobie chodzi chyba ze jakis inny .A co do kosztow to muglbys podac jakas granice w ilu tys bym sie zmiescil, osobciscie wolalbym miec turbo poniewaz mnie interesuje to zeby jak najwiecej wyciagnac z danej jednostki silnikowej ps a czy masz moze jakies zdjecia jak wygladal by cc z 1.4 oraz co musialbym przerobic (mocowania) i czy sie czesto psuje 1.4 w cc pozdro i czekam na odpowiedz
Powrót do góry
hans15336

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 458
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 12:09
Temat postu:

Re: e


lagoss napisał:
oraz chcialbym dodac ze silniki 1.4 sa montowane w uno stilo panda o jaki rodzaj tobie chodzi chyba ze jakis inny .A co do kosztow to muglbys podac jakas granice w ilu tys bym sie zmiescil, osobciscie wolalbym miec turbo poniewaz mnie interesuje to zeby jak najwiecej wyciagnac z danej jednostki silnikowej ps a czy masz moze jakies zdjecia jak wygladal by cc z 1.4 oraz co musialbym przerobic (mocowania) i czy sie czesto psuje 1.4 w cc pozdro i czekam na odpowiedz


Zatem na wstępnie .

1.1T NOVITEC = 1.4 w serii

nie wiem ile kosztuje uturbienie NOVITECA , ale jeśli samemu byś zrobił to naprawde niewiele Ci to wyjdzie , kosztów Ci nie podam bo nie wiem co jesteś w stanie sam zrobić.
Piszesz że chcesz wycicnąc jak najwięcej PS z danej jednostki no wiec Ci
tłumacze że w 1.4 masz na dzień dzień dobry to samo co z 1.1 T.

Oczywisie pisze o 1.4 16V z STILO , GRANDE PUNTO , 500. Co do awaryjności jak dbasz to tak masz Very Happy .

Myśle że swap do 1.4 przy Twojej robociźnie powinienieś się zmieścić w 4tyś w zależnośći co i gdzie kupisz , co do włożenia silnka do budy to nie trzeba nic przerabiać jeśli chodzi o konstrukcję auta , mocowania pasują te same co z 1.1.

Co do fotek to nie mam CC z 1.4 , ale posiadam fotki SC z 1.4 Very Happy
_________________
Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Powrót do góry
lagoss

Debiutant



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 24


Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 20:04
Temat postu:

g


Witam z tego co sie dowiedziałem to 1.4 16 V ma 95 km od stilo ;p a 1.1 t ma 103 .A teraz do rzeczy Brat (Mechanik)poleca mi żebym włożył silnik 1.2 75 km 8 V /86 km 16 V od punto przy przekladzce nie będę musiał zmieniać skrzyni itp koszty będą tańsze i mogę później do niego włożyć turbine .koszty byłyby trochę droższe ale lepiej by jedzil .a w końcu 1.1 i 1.2 to najmniej awaryjne oraz najlepsze silniki fiata . Wiec co sadzisz o 1.2 T
Powrót do góry
hans15336

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 458
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 21:18
Temat postu:

Re: g


lagoss napisał:
Witam z tego co sie dowiedziałem to 1.4 16 V ma 95 km od stilo ;p a 1.1 t ma 103 .A teraz do rzeczy Brat (Mechanik)poleca mi żebym włożył silnik 1.2 75 km 8 V /86 km 16 V od punto przy przekladzce nie będę musiał zmieniać skrzyni itp koszty będą tańsze i mogę później do niego włożyć turbine .koszty byłyby trochę droższe ale lepiej by jedzil .a w końcu 1.1 i 1.2 to najmniej awaryjne oraz najlepsze silniki fiata . Wiec co sadzisz o 1.2 T


Owszem dałem ogólne porównanie 1.4 do 1.1T chodziło mi o pokazanie Tobie że przy 1.4 możesz zacząć już cos dłubać a przy 1.1T już będzie ciężko bez większych wkładów finansowych.

Co do 1.2 8V to jest to chyba najlepsza jednostka do uturbienia , przynajmniej owiele łatwiejsza niż przy 1.2/1.4 16V.

Skrzynie do 1.1/1.2/1.4 są zamienne więc nic nie trzeba zmieniać , no chyba że masz teraz paliową/abartha i chcesz sturbić auto.

Napisze jeszcze coś apropo skrzyni na przykładzie mojego 1.2 16V lekko zdłubanego a 1.2 16V T.
U mnie skrzynia abarth/palio w T skrzynia eska , jak wiadomo abarth jest najkrótszxą 5 biegową skrzynią a eska jest najdłuższą ( oczywiście pisze o seryjnych skrzyniach ) to przy ściganiu się kolega z T szybciej wbijał biegi niż ja na najkrótszej skrzyni Shocked .
_________________
Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Powrót do góry
lagoss

Debiutant



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 24


Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 21:43
Temat postu:

c


Oczywiście sam bym wszystko przeprowadzał jedynie z elektryka do elektryka bym pojechał .wiec koszty byly by mniejsze niż 4 tys ? . wiec chyba jednak uturbinilbym 1.2 8 V on ma 75 km wiesz może ile miałby z turbina .
czekam na odp
Czyli jaka skrzynie polecasz ?
palio czy abarth ktora lepsza do jazdy .
Chyba ze 6-cio od stilo
Skrzynie mam oryginalna od 1.1 ale jak wymiana pomoze w osiagach to w przyszlosci mozna zmienic ;p
Powrót do góry
hans15336

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 458
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 23:14
Temat postu:

Re: c


Skrzynia Palio = Abarth

Jeśli planujesz łatwo sturbić to silnik 1.2 8V + skrzynia od sportinga ewentualnie eska.
Jeśli bawi cię jednak N/A to 1.2 16V lub 1.4 16V i do tego skrzynia Palio/Abarth co prawda Vmax 190km/h ale zabawa przednia ( zresztą zawsze można zmienić kołą zębate od 5 biegu Very Happy )

Co do kosztów to przy teraxniejszych cena silników taki swap na 1.2 8V powinien się zamknąć spokojnie w 2,5tyś , koszty uturbienia pewno z 4tyś ( najwięcej za soft + kolektor ).

Jak coś to pytaj dalej.
_________________
Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Powrót do góry
lagoss

Debiutant



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 24


Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 23:34
Temat postu:

f


Wiesz moze jakie osiagi beda 1.2 T 8v skryznia orzginalna .poniewaz mnie to ciekawi oraz gdzie dostlbym kopletna turbine do takiego silnika
Powrót do góry
hans15336

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 458
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pią 02 Sty 2009, 23:36
Temat postu:

Re: f


lagoss napisał:
Wiesz moze jakie osiagi beda 1.2 T 8v skryznia orzginalna .poniewaz mnie to ciekawi oraz gdzie dostlbym kopletna turbine do takiego silnika


Nie wiem , nigdy nie jeździłem 1.2 8V T.

Co rozumiesz pod pojęciem kompletną turbinę Shocked , chodzi Ci o KIT ?? Jeśłi tak to szukaj do PUNTO , ale takie T robi się samemu wg własnego projektu Very Happy
_________________
Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Powrót do góry
lagoss

Debiutant



Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 24


Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 03 Sty 2009, 01:08
Temat postu:

c


Widziałem gdzieś kogoś co mial turbo w 1.1 i po miesiącu nagle mial 1.2 T i czy mogl on wsadzić ta turbine od 1.1 czy mial inna bo sie zabardzo na tym nie znam ;/
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat ) Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat ) Tuning


FiatPunto Evo

14 990

2010r.

141 000 km

wielkopolskie

FiatQubo

16 900

2009r.

262 000 km

kujawsko-pomorskie

Fiat500x

64 900

2019r.

55 000 km

mazowieckie

Fiat500

31 900

2014r.

142 990 km

śląskie

FiatPanda

34 800

2016r.

65 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System