Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


Idź do strony 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Stilo ) Decyzje zakupowe
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ArekWolf

Stały Bywalec



Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 237
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole
Posiadane auto: STILO MW JTD 115KM, 2004
Piwa: 13/3
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 05:51
Temat postu:

Kupujemy Fiata Stilo...




Zaczynamy od poradnika!
Super poradnik stworzony przez redakcję www.auto.pl dotyczący kupna każdego samochodu.
POLECAM! http://www.auto.pl/kupuje_auto/


Dla każdego w końcu przychodzi moment w życiu na kupno auta nowego lub używanego. Auta który spełni oczekiwania zarówno pod względem ambicjonalnym, a także praktycznym. Skoro czytasz ten artykuł jednym z wielu aut (albo jedynym) nad którym się zastanawiasz jest Fiat Stilo. Czy słusznie?

Na rynku wtórnym spośród natłoku ofert znaleźć możemy mnóstwo samochodów z różnymi wersjami silnika i wyposażenia. Bardzo ciekawą wersją są Stilony wyposażone w silniki wysokoprężne Diesla - UniJet 115KM, oraz MultiJet 120, i 140KM. Dlaczego? Chociażby z uwagi na wyjątkowo dobre osiągi, które powinny zadowolić niejednego kierowcę ceniącego poprawne przyspieszenie (ok. 10 sek do 100km/h ) i dynamikę jazdy przy niskim zużyciu oleju napędowego. Ok 4-5 - 5-5 w trasie, i do 7-8 w mieście. Wynik ciekawy prawda ?

Zastanawiasz się jednak którą wersję kupić wybierając pomiędzy 3D a 5D ew. kombi.

Znajdziesz tutaj komplet informacji które radzimy wydrukować i zabrać ze sobą podczas kupna swojego upolowanego Stilona. Zapraszamy!


1. Czy odczuwalna jest różnica pomiędzy prowadzeniem wersji 3D, a 5D?
Wiadomo że drzwi w 3D są nieco dłuższe, czy nie macie problemów z sięganiem ręką po pasy? Auto też jest trochę niższe od 5D czy to "widać" na drodze?

2. Mam do wyboru wersję z elektrycznie reg. ustawieniem fotela oraz ręczną. Która jest bardziej praktyczna?
Dodam że autem będę jeździł w zasadzie tylko ja. A to kolejny element do zepsucia się...

3. Jaki silnik wybrać 115 KM UniJet, czy 120 MultiJet, ew. 140 KM MultiJet?
Wersja 115 i więcej posiada już turbinę o zmiennej geometrii łopatek co podnosi znacznie cenę całego komponentu ( wersja 80KM miała łopatki o g. stałej ). Czy warto inwestować w silnik MultiJet, oprócz nowszej technologii powinniśmy wziąć pod uwagę koszty utrzymania nowszego technologicznie silnika.

Cytat ze strony fiat.com.pl dot. silnika MultiJet:

Dlaczego Multijet jest lepszy niż Unijet
System Multijet zastosowany w 16 zaworowym silniku jest wynikiem ewolucji zasady "Common Rail" przyjętej w silnikach JTD pierwszej generacji. W nowym silniku zastosowano najnowocześniejsze wtryskiwacze i najbardziej precyzyjny system sterowania (centralka elektroniczna) dla zrealizowania - w ciągu każdego cyklu silnika - większej ilości wtrysków w stosunku do obecnie wykonywanych dwóch. W ten sposób spalanie jest jeszcze bardziej kontrolowane, ponieważ kontrola ciśnień i temperatur osiąganych w komorze spalania jest bardziej precyzyjna i lepiej wykorzystywane jest powietrze wchodzące do cylindrów.

AKTUALIZACJA:

Poniżej kilka pytań które warto zadać sprzedającemu:

1. Czy auto posiada książkę serwisową potwierdzającą ew. naprawy, wymianę podzespołów
2. Czy auto posiada kartę kodową kluczyków i radia CD
3. Czy istnieje możliwość sprawdzenia samochodu w ASO bądz innym wytypowanym przez siebie serwisie
4. Czy auto ma opłaconą akcyzę, opłatę od złomowania, podatek, - ogólnie wszystkie opłaty związane ze sprowadzeniem auta z zagranicy.
5. Jaka jest wersja kupowanego auta FRESH, ACUTAL czy DYNAMIC

Porady chudy607:

Przy zakupie warto zwrócić uwagę na typowe przypadłości modelu:
- stan turbiny (czy nie ma wycieków, a najlepiej zaglądnąć do wewnątrz przy pomocy wziernika).
- trzaski przy mocnym skręcaniu kół (maglownica)
- koniecznie odkręcić dolną osłonę silnika (na niej widać większość wycieków)
- spalone silniczki regulacji reflektorów
- w przypadku klimy automatycznej: czy nie jest uszkodzony mieszacz powietrza (efekt: z jednego nawiewu leci chłodne powietrze, z drugiego ciepłe)

Najciekawsze miejsca z ogłoszeniami moto:

- www.otomoto.pl
- www.autotrader.pl
- www.moto.allegro.pl
- www.moto.gratka.pl

Pierwsza i ostatnia propozycja stale wymienia się ofertami tak aby i jedne i drugie dostępne były w obydwu serwisach.

Ciekawe posty dotycz?ce kupna Fiata Stilo:
- http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=10899
- http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=16451
- http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=16003
- http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=23335


AKTUALIZACJA 10.01.2009r.
Bardzo ciekawy artykuł z forum www.autokacik.pl autorstwa Pana Pawła
Oryginalny link do tematu:
http://autokacik.pl/showflat.php?Cat=0&Number=278569829&an=0&page=0#Post278569829


"Wiele osób zastanawia się na jakie szczegóły należy zwrócić kupując używane Stilo.

Po pierwsze ważna jest cena, po drugie przebieg, a po trzecie ogólny stan techniczny. Wiadomo też, że kolor jest podstawowym kryterium poszukiwania auta.

Ważne jest czy auto jest sprowadzane czy nie. Jeśli było sprowadzone to w jakim stanie, czy właściciel posiada zdjęcia auta w momencie sprowadzenia, czy było naprawiane i gdzie (nie daj boże u kowala w stodole). Jeśli auto było kupione w salonie w Polsce, prawdopodobnie całą swoją historię ma udokumentowaną. Zwróć uwagę na to czy właściciel ma ochotę pojechać sprawdzić auto w stacji diagnostycznej bądź ASO.

Jeśli chodzi o rodzaje nadwozia, to niestety nie doradzimy - każdy ma inne gusta, każdy ma inne potrzeby. Jeśli natomiast chodzi o silniki napędzające fiaty stilo, to panuje generalna opinia, że:


1,2 - nie sprawiają żadnych problemów, są słabe, ale w sam raz do miasta;

1,4 - czasami biorą śladowe ilości oleju i się pocą w najrozmaitszych miejscach;

1,6 - są paliwożerne a przy tym powolne (słabszy o 25% pali około 10% więcej niż 1., a cewki zapłonowe padają jak muchy;

1,8 - biorą olej i są na bakier ze zmieniaczem faz rozrządu (wariatorem), ale zapewniają frajdę z jazdy. Miewają problemy z przekładnią kierowniczą.

2,4 - zapewniają szybkość okupioną jednak problemami z wariatorem i zautomatyzowaną skrzynią Selespeed a także przekładnią kierowniczą.

1,9 JTD - mają bardzo wrażliwe przepływomierze, zatykają się zawory EGR i Overboost, a także zimą padają turbiny, ale w zamian na co dzień odwdzięczają się niskimi kosztami eksploatacyjnymi. Siadają niestety sprężyny przedniego zawieszenia.

1,9 JTD MJ - to nowoczesne diesle wrażliwe na jakość paliwa.

Wyposażenie "od golasa do wypasa": Fresh, Actual, Active, Dynamic. Trudno jednak jednoznacznie określić wersję stilo na podstawie wyposażenia, bo stilo miało co roku inny standard (im nowsze, tym bardziej biedne) a cała masa elementów była dostępna jako opcje. Najlepszy rocznik fiatów stilo to 2003, bo jeszcze miał bogate wyposażenie, a już był pozbawiony wad wieku dziecięcego.

Kupując jakiekolwiek auto przede wszystkim nie należy się podniecać. Warto na oględziny zabrać ze sobą osobę niezaangażowaną (kolegę, ojca, mechanika), która może wyłapać takie kwiatuszki, na które my jako rozemocjonowany nabywca nie zwrócilibyśmy uwagi. Na oględziny trzeba się wybrać za dnia tak, aby żaden element nie umknął naszym oczom.

Oglądając nieznane auto (nie tylko fiata stilo) trzeba w pierwszej kolejności:

1. Wzrokowo sprawdzić stan blacharki na okoliczność wgnieceń, załamań, widocznej gołym okiem korozji itp. Szczególną uwagę należy zwrócić na piaskowanie progów na przetłoczeniu pod tylnymi drzwiami przy tylnym kole oraz rant progu przy tylnym kole - kamyki i piasek wylatujący spod kół potrafią robić w tych miejscach spustoszenie w lakierze i warstwie ocynku;

2. Ocenić stan lakieru i jednolitość jego koloru na wszystkich elementach. Ewentualne różnice w kolorze mogą świadczyć o wypadkowej przeszłości auta;

3. Ocenić równomierność szczelin przy drzwiach i pokrywach - jak szpary są różnej szerokości, to było bum;

4. Sprawdzić czy szyby są wyprodukowane w tym samym okresie (przednia szyba może być nowsza (kamyki), ale to powinno wzmocnić naszą czujność);

5. Przyjrzeć się dokładnie oponom - ząbkowanie lub nierównomierne starcie bieżnika mogą świadczyć o zużytych amortyzatorach (sprawdzić czy nie ciekną) lub błędnej geometrii podwozia;

6. Wsiąść do auta, uruchomić silnik i sprawdzić czy równo pracuje;

7. Po autokontroli auta i wyświetleniu napisu CHECK OK żadne kontrolki nie powinny się świecić. No może oprócz tych informujących o włączonych światłach, rezerwie paliwa, niezapiętych pasach... W każdym bądź razie nie powinno być żadnych dziwnych komunikatów na wyświetlaczu. Ewentualne błędy komputera można sprawdzić examinerem w ASO;

8. Będąc w aucie ocenić sprężystość siedzeń (szczególnie fotela kierowcy) i ogólną czystość w kabinie (podsufitka, dywaniki, siedzenia, boczki drzwi) i poniuchać nosem czy aby nic nie śmierdzi;

9. Wcisnąć sprzęgło - po 2-3 wcinięciach noga nie powinna boleć;

10. Przyjrzeć się kierownicy - wytarta kierownica na godzinie 10 i 2 świadczy o dużym przebiegu auta, a ewentualne klejenie przycisku klaksonu o odpaleniu poduszek powietrznych;

11. Pokręcić delikatnie w jedną i drugą stronę kierownicą w poszukiwaniu luzu w przekładni kierowniczej;

12. Sprawdzić czy wspomaganie w trybie City działa zauważalnie mocniej niż bez tego trybu;

13. Mając skręcone koła należy spojrzeć na stan osłon gumowych przy półośkach - porwana i zasmarowana guma wiąże się z kosztowną wymianą półosi;

14. Uklęknąć pod auto i sprawdzić stan układu wydechowego;

15. Wzrokowo sprawdzić czy ładnie, prosto i świeżo wygląda guma w tulejach tylnej belki;

16. Zobaczyć czy z okolic silnika i skrzyni biegów nie ma żadnych wycieków; pod maska i z kanału nie powinno być mokro aczkolwiek drobne zapocenia (szczególnie przy rurze intercoolera w JTD) są w miarę normalne;

17. Obejrzeć osłonę pod silnikiem - jeżeli są jakieś ślady uderzeń, upewnij się, że nic więcej nie ucierpiało;

18. Zaobserwować stan rurek od klimy, zwłaszcza tych położonych niżej;

19. Zaobserwować rodzaj dymku z rury i odkręconego wlewu oleju;

20. Spytać się czy był zmieniany rozrząd (co 60-80 kkm) i czy jest to udokumentowane;

21. Część kolegów z MW uskarżało się na słabe sprężyny w klapie tylnej, warto więc się temu elementowi dogłębniej przyjrzeć.

22. Zimą zamarzają czasami klamki drzwi, ale wystarczy nasmarować cięgna w drzwiach i już jest po sprawie.

Gdy wszystko się nam podoba i nie mamy zastrzeżeń pora na jazdę próbną. Niech auto prowadzi właściciel, a my z boku wytężmy słuch i wzrok. Skupmy się szczególnie na:

1. Stukach przy przejeżdżaniu przez nierówności - mogą być uszkodzone łączniki stabilizatora, może wahacz, jeżeli to MultiWagon to dość prawdopodobne są uszkodzone tuleje tylnej belki;

2. Ściąganiu przy hamowaniu lub jeździe na wprost - spowodowane albo nierównym ciśnieniem w oponach albo źle ustawiona geometrią zawieszenia, albo zapieczonymi klocki hamulcowymi.


Gdy pierwsze oględziny się zakończą sukcesem nie można zapominać o:

3. Skontrolowaniu obecności wszystkich dokumentów:
- dowód rejestracyjny
- karta pojazdu
- obowiązkowe ubezpieczenie OC
- książka gwarancyjna
- książka obsługi pojazdu
- karta kodowa Fiat Code
- książka obsługi radia
- karta z kodem do radia

4. Sprawdzeniu czy są 2 niebieskie kluczyki-scyzoryki

Pamiętaj, że:
Po numerze nadwozia (VIN) w ASO można sprawdzić co było oficjalnie robione na gwarancji, ogólnie jeżeli jest dokumentacja napraw to oczywiście bardzo dobrze.

Stilo należy do tej grupy aut, w których elektronika pokazuje błedy, ale jedzie się dalej. Wiele z tych problemów można rozwiązać samemu (nowy akumulator, złącza poduszek powietrznych pod fotelami) albo po prostu nie zwracać na nie uwagi (są często stosunkowo nieszkodliwe jak. np. ABS failure występujące zimą).

Stilo jak każde inne auto ma prawo się popsuć. Nie znajdziesz auta, które się nie psuje. Wiele zależy od tego jak samochód był eksploatowany.
Jeśli chciałbyś zagazować stilo, to instalacja LPG może być tylko pełną sekwencją. Problemy są generalnie tylko z powodu nieumiejętnego montażu i regulacji.

Jest też wiele innych elementów do oglądania... zapewniam Cię, że używane stilo nie różni się niczym od innych używanych samochodów. Jeśli masz wątpliwości możesz się umówic z klubowiczami/em na oglądanie - kilka osób tak już zrobiło i są teraz szczęśliwymi posiadaczami wygodnych stilaków.

Stosując się do powyższych rad jest duża szansa, że auto które znajdziesz będzie bezawaryjne."

_________________
STILO MultiWagon | 2004 | 115KM | JTD | Dynamic | SkyWindow


Ostatnio zmieniony przez ArekWolf dnia Sob 02 Sty 2010, 10:51, w całości zmieniany 21 razy
Powrót do góry
gadu-gadu komunikator tlen - status skype status
adam_miko

Dyskutant



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 87
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław/Rawicz
Posiadane auto: BMW e46 328 Ci
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 11:01
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


Hej
Od września mam 3D - bo jest ładniejszy od innych, a różnicy w prowadzeniu nie znam, bo wcześniej jeździłem BMW 525.
Zaletą auta jest jego niskie spalanie.
Elektroniki jest i tak dużo, więc to czy posiada elektryczne fotele czy nie to chyba już nie ma znaczenia.
Ze względu na dość długie drzwi pasy są trochę daleko, ale nie stanowi to problemu.
Co jest najważniejsze - STAN TECHNICZNY.
Sprawdz w ASO przed zakupem ile ma przejechane kilometrów (nie tylko na liczniku, ale również w kompie) oraz co jest w nim do zrobienia - to są dodatkowe koszty.
Jeżeli chcesz w nim spędzać tak dużo czasu jak piszesz to jest dość oszczędne auto.
Ceny części są przyzwoite, lepiej robić wszystkie naprawy w ASO, bo w serwisie fiata jest drogo.
Moja opinia - tylko 3D - poprostu lepiej się prezentuje.
Z każdym autem jest tak, że jak się nie psuje to jest super, a jak tak to kicha.
Na koniec powiem tylko tyle - jak za taką cene to jest to dość przyzwoite auto.
Wcześniej jeździłem BMW 525, było stare, bo był to rocznik 1992 ale wrażenia z jazdy dużo lepsze, wygodniejsze, luksusowe.
Ale coś za coś, wygoda, komfort za oszczędność (w spalaniu).
Po kupnie Stilo wymieniłem w nim sprzęgło i EGR. Koszt sprzęgła z wymianą 800 zł., EGR 450 zł z robocizną
Decyzja i tak będzie należała do Ciebie.
Pozdrawiam
_________________
http://adam-miko.fotosik.pl/albumy/609771.html
Powrót do góry
gadu-gadu
Krale

Stały Bywalec



Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 217
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków
Posiadane auto: 1.9 Jtd
Piwa: 2/0
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 12:31
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


To czy kupić 5 czy 3 i drzwiowy i czy to będzie kombi to tylko twój wybór a najlepiej to do czego będzie przeznaczone to auto ja mam 5D (ze względów estetycznych lepsze 3D praktycznych 5D lub kombi)... a to dlatego że tak chciałem bo jednak jest praktyczniejszy a przynajmniej raz, dwa razy w tygodniu mam komplet pasażerów... a kombi było mi zbyteczne
czy są różnice w prowadzeniu to tego akurat nie wiem ale podobno 3D jest sztywniejszy Cool (mam po przeróbce, niskie i twarde zawieszenie daje czasami w kość, ale takie nasze drogi)
Samochód mam od kwietnia i poza pakietem startowym (rozrząd+olej+filtry+ płyny a no i paliwo Very Happy ) dokładałem tylko do błędów poduszki powietrznej (do poczytania na forum)
Elektroniki dużo (czuła na wilgoć) a czy fotele ustawiane elektrycznie to Twój wybór i wygoda Cool
Ekonomiczny samochód jest przyznaję pali mało nawet dociążony Very Happy
Tak jak poprzednik sprawdź faktyczny przebieg na kompie tu najlepiej ASO (mój okazało się że był cofnięty o 20000 ale sobie pogadałem z arabem - auto z Niemiec i musiał zwrócić trochę Very Happy ) i podjedź z nim zanim kupisz do jakiegoś blacharza i lakiernika niech zobaczy czy rzeczywiście nie był bity a dobry fachmen potrafi to ocenić...
Wybór należy do Ciebie
Pozdrawiam
Powrót do góry
adas7

Auto Maniak



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 509
Skąd jesteś (miejscowość / region): katowice
Posiadane auto: Fiat Stilo Abarth 2003
Piwa: 6/1
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 12:36
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


El. fotele są przydatne, ze względu na możliwość dostosowania położenia lusterka do cofania, które się automatycznie przestawia po wrzuceniu wstecznego. Ja mam dodatkowo ustawienie na trase, które włączam po włączneiu tempomatu. Fotel staje sie niecoleżący i przysuwa sie do kierownicy, jednoczesnie lusterka sei niecorozjeżdzaają żeby mnie nie oślepiali z tyłu w nocy.
Powrót do góry
gadu-gadu
adam_miko

Dyskutant



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 87
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław/Rawicz
Posiadane auto: BMW e46 328 Ci
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 13:59
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


I jeszcze kilka innych spraw:
- elektronika jest bardzo wraźliwa na słaby akumulator, pokazuje wtedy przeróżne błędy, ale jest to wina baterii;
- wymiana żarówek przednich to istny koszmar (brak miejsca) - ja jeżdzę do ASO i za 30 zł mi wymieniają, a niestety lubią się przepalać;
- ja mam całe zawieszenie NOVITECA i dlatego jest twarde, ale za to auto jest przyklejone do jezdni, do tego 17 fele i opony 45 to bardzo mały komfort jak na nasze drogi;
- dużo fajnych gadżetów elektronicznych;
- rewelacyjne nagłośnienie (fabryczna tuba w bagażniku) i sterownie w kierownicy.
Decyzja należy do Ciebie
Pozdrawiam
_________________
http://adam-miko.fotosik.pl/albumy/609771.html
Powrót do góry
gadu-gadu
Reklama








Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 13:59
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
hans15336

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 458
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 14:03
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


adam_miko napisał:
Ceny części są przyzwoite, lepiej robić wszystkie naprawy w ASO, bo w serwisie fiata jest drogo


Jedno wyklucza drugie Shocked
_________________
Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Powrót do góry
adam_miko

Dyskutant



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 87
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław/Rawicz
Posiadane auto: BMW e46 328 Ci
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 14:07
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


Nie Panie kolego, jedno nie wyklucza drugiego.
To jest szara polska rzeczywistość.
ASO nie oznacza serwisu Fiata tylko Autoryzowaną Stację Obsługi i wszystkie ceny mają zupełnie inne, począwszy od godziny roboczej pracownika a na częściach skończywszy.
Pozdrawiam zdumionego
_________________
http://adam-miko.fotosik.pl/albumy/609771.html
Powrót do góry
gadu-gadu
hans15336

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 458
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 14:09
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


adam_miko napisał:
Nie Panie kolego, jedno nie wyklucza drugiego.
To jest szara polska rzeczywistość.
ASO nie oznacza serwisu Fiata tylko Autoryzowaną Stację Obsługi i wszystkie ceny mają zupełnie inne, począwszy od godziny roboczej pracownika a na częściach skończywszy.
Pozdrawiam zdumionego


Pokaż mi zatem "serwis Fiata" Shockedw Polsce Very Happy
_________________
Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Powrót do góry
adam_miko

Dyskutant



Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 87
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław/Rawicz
Posiadane auto: BMW e46 328 Ci
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 14:15
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


Wmień sobie sprzęgło na robotniczej, to koszt około 1400 zł
Ja wymieniałem na ul. Paprotnej we Wrocławiu to koszt 800 zł
FAKTURA do wglądu.
Poza tym to nie temat na sprzeczki lub wymianę zdań.
Gościu się pyta "kupić czy nie"
To są moje sugestie i doświadczenia z jazdy tym autem i naprawy go w ASO, więc nie rozumiem Twojego zaskoczenia cenami.
Zawsze możesz zadzwonić i się osobiście przekonać
Pozdrawiam
_________________
http://adam-miko.fotosik.pl/albumy/609771.html
Powrót do góry
gadu-gadu
hans15336

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 458
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: Mercedes Benz W211
Piwa: 1/0
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 14:21
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


adam_miko napisał:
Wmień sobie sprzęgło na robotniczej, to koszt około 1400 zł
Ja wymieniałem na ul. Paprotnej we Wrocławiu to koszt 800 zł
FAKTURA do wglądu.
Poza tym to nie temat na sprzeczki lub wymianę zdań.
Gościu się pyta "kupić czy nie"
To są moje sugestie i doświadczenia z jazdy tym autem i naprawy go w ASO, więc nie rozumiem Twojego zaskoczenia cenami.
Zawsze możesz zadzwonić i się osobiście przekonać
Pozdrawiam


Odpowiedz mi na pytanie (wskaż serwis FIATA w POLSCE nie będący ASO i ASO nie będące serwisem FIATA ) , skoro zaczynasz coś pisać to dopisz do końca , możesz mi odpowiedzieć na PRV jeśli nie chcesz przyznać że wszystkie serwisy w Polsce nie mają podziału na seriws FIATA i ASO , wszystko to jest jedno i to samo.


Co do tematu głównego .

Wybierz z elektrycznymi fotelami , gadżet bardzo przydatny np. przy cofaniu , o czym wspominal już Adas Wink
_________________
Ex Centomaniak - SC 1.2@100KM
Ex Stilomaniak - Abarth 2,4
Ex Uniomaniak - Uno 1.4 LPG
Gwiazdomaniak - W211 2.2@170KM
Powrót do góry
burnout87

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 384
Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk
Posiadane auto: Stilo 3D 1.9 JTD ~150KM '02, UNO 1.4ies '97, Movano 2.5 DTI '04
Piwa: 11/4
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 16:51
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


Zawsze mi się wydawało że ASO to to samo co serwis Fiata Very Happy
Jedyne co mogę powiedzieć to tyle że uważał bym na auto z tego pierwszego linka, sam oglądałem pod koniec września autko u tego sprzedającego (Olkusz), autko miało mieć przejechane 150 tyś km a jak się okazało na miejscu to miało 168tyś ;o Sprzedający tłumaczył się tym że źle spojrzał na licznik Twisted Evil
I później było jeszcze kilka dziwknych akcji ale to zainteresowanemu mogę na PRIV powiedzieć Smile


Ostatnio zmieniony przez burnout87 dnia Pon 05 Sty 2009, 17:18, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
gadu-gadu
adas7

Auto Maniak



Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 509
Skąd jesteś (miejscowość / region): katowice
Posiadane auto: Fiat Stilo Abarth 2003
Piwa: 6/1
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 17:13
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


ee tam, taka różnica to nic,

Jechałem kiedyś z kolegą oglądać srolfa 4 ponad 350km, miał mieć 140kkm na liczniku i miał.
Ale na naklejce pod maską było napisane że wymieniono pasek rozrządu przy 260kkm.

Sprzedawca mówił, że może to jest termin następnej wymiany

Very Happy


W sprowadzanym dizelku trzeba liczyć okolo 50 tys na rok. jak jest mniej to nie brać pod uwagę przebiegu tylko oglądać i samemu oceniać.

Pozatym nie wiem dlaczego ludzie boją sie przebiegów z dwójką z przodu.

Ja miałem tico od nowości i zrobiłem nim 350 tys przez osiem lat młodzienczej jazdy z butem w podłodze i nic sie nei działo, aż go skreszowali na pewnym skrzyżowaniu, więc jaki problem dla nowszej konstrukcji zrobić 500tys.

Chyba że DU to taka wybitna marka.


Ostatnio zmieniony przez adas7 dnia Pon 05 Sty 2009, 17:22, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
gadu-gadu
kasyx

Auto Maniak



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 932
Skąd jesteś (miejscowość / region): Olkusz
Posiadane auto: Stilo, 1.9 JTD (115KM), '02r
Piwa: 17/4
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 17:20
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


W Olkuszu jest dwoch sprzedawcow (co najmniej Very Happy) i nie wiem u ktorego byles ale moge potwierdzic ze TomCar z ul. Orzeszkowej nie ma zbyt dobrej opinii. Bardzo czesto wypisuje bzdury i szuka naiwnych.
Nie wiem jak z tym drugim od ktorego jest to ogloszenie Smile
_________________
You make it, we break it!

Powrót do góry
burnout87

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 384
Skąd jesteś (miejscowość / region): Śląsk
Posiadane auto: Stilo 3D 1.9 JTD ~150KM '02, UNO 1.4ies '97, Movano 2.5 DTI '04
Piwa: 11/4
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 17:22
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


no jakoś mi się nie przedstawił Smile umówił się ze mną na parkingu pod carrfurem a co później się działo to śmiech Smile
Powrót do góry
gadu-gadu
ArekWolf

Stały Bywalec



Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 237
Skąd jesteś (miejscowość / region): Opole
Posiadane auto: STILO MW JTD 115KM, 2004
Piwa: 13/3
Wysłany: Pon 05 Sty 2009, 18:17
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Kupujemy Fiata Stilo...


Ten Pan z Olkusza to Pan Jacek Smile Wiem jedynie z tego że wysyłałem swego czasu zapytanie przez form. z otomoto, a tam przy odpowiedzi pojawiło się powitanie "Witaj Jacek dostaleś nową wiadomość..."

W każdym bądź razie to że sprzedaje dość atrakcyjne oferty (niekiedy nawet zbytnio atrakcyjne) może dać człowiekowi pewien bodziec do zastanowienia, choć nie jest powiedziane że odrazu musi być "nieszczerym" sprzedającym.

Prawda jest taka że najlepiej wybrać się po samochód ze znajomym mechanikiem, dodatkowo sprawdzić auto w jakimś ASO jak mówili koledzy wcześniej. Pan Jacek napisał że nie ma żadnego problemu aby zabrać auto na przegląd do wybranego przez siebie serwisu.

Piszecie że aby sprawdzić faktyczny przebieg auta w ASO co da nam pewność czy licznik nie był kręcony. Rozumiem że oryginalnej liczby km z komputera wymazać się nie da a jedynie przestawić wartość którą licznik wskazuje dobrze mniemam ?

I tutaj w zasadzie ciekawostka, wiedzie może przez jaki interfejs komunikacyjny ( USB, LTP, COM, inne złącze ) komunikuje się komputer STILO ze stacją diagnostyczną ? Sprawa może być dość ciekawa mając odpowiednie oprogramowanie i możliwość podłączenia do laptopa.... hmmm Smile
_________________
STILO MultiWagon | 2004 | 115KM | JTD | Dynamic | SkyWindow
Powrót do góry
gadu-gadu komunikator tlen - status skype status
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Stilo ) Decyzje zakupowe Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 13, 14, 15  Następny
Strona 1 z 15
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Stilo »

Opinie o samochodach Fiat Stilo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Decyzje zakupowe


FiatPanda

34 800

2016r.

65 000 km

śląskie

Fiat500

52 900

2019r.

32 000 km

kujawsko-pomorskie

Fiat500

29 777

2013r.

86 000 km

pomorskie

Fiat500

31 900

2014r.

142 990 km

śląskie

FiatTipo

58 900

2020r.

51 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System