Jak ma go zablokować od tyłu?. On wchodzi do obudowy skrzyni i wystaje tylko tyle żeby nałożyć na niego ten wybierak.
Ja nie mam pomysłu bo nigdy tego nie rozkręcałem
Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 158 Skąd jesteś (miejscowość / region): kutno Posiadane auto: FIAT CC 900 HAPPY KAT wtrysk 98r
Piwa: 2/0
Wysłany: Pią 09 Sty 2009, 23:27
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Lewarek zmiany biegów.
Jsand czy sprawdzałeś czy ten wałek wychodzi z tyłu na tej skrzyni co pisałeś, że masz ja na wierzchu. Czy to jest pewne, że ten wałek jest z tyłu ruchomy???
Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 778 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chrzanów Posiadane auto: cc 900 SPI, peugeot 406 2.0 16V
Piwa: 4/0
Wysłany: Pią 09 Sty 2009, 23:54
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Lewarek zmiany biegów.
Tak kolego, właśnie to co zaznaczyłeś na zdjęciu to drugi koniec wałka. Siłą faktu odraca się z wieloklinem z przodu i właśnie to należy wcisnąć aby wieloklin wyszedł, a także zablokować o nadwozie to wieloklin nie ucieknie.
Kliknij to się powiekszy _________________ Pozdrawiam JS.
Ostatnio zmieniony przez jsand dnia Sob 10 Sty 2009, 00:05, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 158 Skąd jesteś (miejscowość / region): kutno Posiadane auto: FIAT CC 900 HAPPY KAT wtrysk 98r
Piwa: 2/0
Wysłany: Sob 10 Sty 2009, 13:44
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Lewarek zmiany biegów.
Samochodzik zrobiony (narazie) wszystko działa jak należy Jednak ten wałek wypycha się od tyłu, ale do tego niezbędny jest kanał bo bez niego nic bym nie zrobił. Jeszcze raz wielkie dzięki
Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 158 Skąd jesteś (miejscowość / region): kutno Posiadane auto: FIAT CC 900 HAPPY KAT wtrysk 98r
Piwa: 2/0
Wysłany: Pon 12 Sty 2009, 17:43
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Lewarek zmiany biegów.
mam jeszcze takie małe pytanie odnośnie mojej awarii. Na jeździe próbnej ponownie mi to spadło z tego wałka ponieważ troszkę mam podrobione frezy w tej dźwigni (na wałku są ok) i jak skręciłem to był duzy luz, natomiast teraz na tym zacisku dźwigni podrobiłem to nacieńcie i ścisnąłem na sztywno i narazie jest ok. pytanie moje brzmi czy mogę dalej jeździć na takiej zaciśniętej dźwigni na wałku czy lepiej kupił nową dźwignię i jaki jest tego koszt??
Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 778 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chrzanów Posiadane auto: cc 900 SPI, peugeot 406 2.0 16V
Piwa: 4/0
Wysłany: Pon 12 Sty 2009, 20:35
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Lewarek zmiany biegów.
Cześć. Nie wiem czy Cię dobrze zrozumiałem, ale to co Ci spada ma być tak zaciśnięte na wałku, żeby się nie ruszało względem niego. Pierścień zabezpieczający jest dodatkowo, głównie to śróba ma zaciskać dźwigienkę na wałku. Jeżeli podpiłowałeś trochę i dobrze zaciska to może być. Pewnie dawno już było luźne i się wieloklin trochę wyrobił, aż seger puścił i spadło. _________________ Pozdrawiam JS.
Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 158 Skąd jesteś (miejscowość / region): kutno Posiadane auto: FIAT CC 900 HAPPY KAT wtrysk 98r
Piwa: 2/0
Wysłany: Pon 12 Sty 2009, 21:14
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Lewarek zmiany biegów.
bardzo dobrze mnie zrozumiałeś właśnie dlatego że było luźne mi spadło, nawet jak wcześniej scisnąłem na maksa to to latało jak cholera i nadal seger spadał. teraz właśnie ścisnąłem na sztywno i jest ok i myśle, że tak pozostanie. Jeszcze raz dzięki za pomoc Pozdrawiam
Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 778 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chrzanów Posiadane auto: cc 900 SPI, peugeot 406 2.0 16V
Piwa: 4/0
Wysłany: Pon 12 Sty 2009, 22:04
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Lewarek zmiany biegów.
Tylko, że seger też nie powinien spadać. Pewno się rowek albo zapchał brudem, albo też wyklepał jak wieloklin i seger nie siedzi pewnie, ale jak ścisnąłeś na maxa i jest na sztywno to będzie dobrze . _________________ Pozdrawiam JS.
Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 158 Skąd jesteś (miejscowość / region): kutno Posiadane auto: FIAT CC 900 HAPPY KAT wtrysk 98r
Piwa: 2/0
Wysłany: Pon 12 Sty 2009, 22:41
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Lewarek zmiany biegów.
no tak ale jak to wszystko sie trzymało na tylko na segerze (mimo, że jest nowy i dobrze osadzony) no to miało prawo spaść a seger nie utrzyma sam takiego naprężenia (teraz to wiem) jak to mi latało strasznie. no ale każdy samochód trzeba poznać i jakbym wiedział to odrazu był ścisnął i bym miał spokój.
A cienkiego mam dopiero od marca, poważniejszych awarii oprócz wymiany baku i akumulatora nie miałem dotychczas.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.