Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Uno ) plyn hamulcowy



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Uno ) Zawieszenie-układ hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czesiek_87

Czytelnik



Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 4


Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 22 Lut 2009, 11:23
Temat postu:

plyn hamulcowy


Witam ja mam takie pytanie mam fiata uno 1.0 fire rok 94 wczoraj jade przez miasto i nagle hamulcow nie mam Sad dojechalem jakos do domu teraz patrze i jakis zbiorniczek jest prawie pusty (jestem zielony jesli chodzi o samochody ucze sie Razz ) przypuszczam ze tam powinien byc plyn hamulcowy i pytanie mam takie jaki kupic skoro nie wiem jaki byl wczesniej? pasuje mi dzis samochod wiec bede poszukiwac tylko na stacjach benzynowych. prosze o porady
Powrót do góry
archive_32

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 405

Posiadane auto: Siena 1,6 16v 98r HL + sekwencja OMVL
Piwa: 32/7
Wysłany: Nie 22 Lut 2009, 11:57
Temat postu:

Re: ( Fiat Uno ) plyn hamulcowy


Kolego sprawa nie jest taka prosta , Fiaty były zalewane Tutela TOP4 ,ale skoro tyle lat to już nieraz wymieniony . Kup DOT 4 , problem nie dotyczy tylko dolania płynu . trzeba zlokalizować wyciek : cylinderki ,przewody -elastyczne- sztywne , pompa hamulcowa .Jeśli tylko ubytek to i tak odpowietrzanie układu hamulcowego po dolaniu .
Powrót do góry
arkko

Auto Maniak



Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 1158
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Fiat Panda 1.1 2008
Piwa: 49/14
Wysłany: Nie 22 Lut 2009, 14:29
Temat postu:

Re: ( Fiat Uno ) plyn hamulcowy