Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( CB Radio & Car Audio. ) CB radio co proponujecie .


Idź do strony 1, 2  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( CB Radio & Car Audio. ) CB w mobilu.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
memus

Dyskutant



Dołączył: 03 Paź 2008
Posty: 63
Skąd jesteś (miejscowość / region): chrzanów
Posiadane auto: fiat ducato 2.3 Mercedes Sprinter 315
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 28 Lut 2009, 15:57
Temat postu:

CB radio co proponujecie .


Witam i mam takie pytanko chciałbym zamontować sobie do swojego Fiat Ducato cb radio lecz jestem troszku zielony na ten temat i chciałbym wysłuchać waszej opinii na temat :

jakie najlepsze radyjko zakupić

znajomy proponuje mi uniden pro 520xl ( co myślicie o tym )

jaką antenę czy na magnes czy stałą ( posiadam ducato podwyższane )

i opisujcie jakie wy macie radyjka i jak wam się spisują

dzięki i pozdrawiam Cool
Powrót do góry
gadu-gadu
GrekuPL

Dyskutant



Dołączył: 07 Mar 2008
Posty: 61
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wrocław
Posiadane auto: ducato 10 2.8D 2001, ducato 14 2.5D 96
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 28 Lut 2009, 16:02
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) CB radio co proponujecie .


ja posiadam tti770 z antenką lemm-a w dziurze w dachu :bigok: znaczy się dziura jest z boku w tej jakby owiewce nad kabiną kierownika ogólnie fajnie się sprawuje, na uchwycie uchylnym itp. itd.

uniden na presidencie robiony więc nie powinieneś narzekać Smile Cool
Powrót do góry
archive_26
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 28 Lis 2008
Posty: 3200

Posiadane auto: CC 700 1997r (od nowości) oraz Opel Corsa 1,2 lpg, 2005r.
Piwa: 224/104
Wysłany: Sob 28 Lut 2009, 20:32
Temat postu: