Witam, tematu szukałem, ale nie znalazłem. Chodzi o to, że wolno się nagrzewa na ssaniu. Kiedy odpalę auto na ssaniu chodzi na wysokich obrotach, później nieco obroty spadają i tak sobie już chodzi dopóki ssanie się nie wyłączy. Kiedyś nagrzewał mi się na ssaniu szybciej, jest możliwość podniesienia obrotów ssania tak żeby nic nie popsuć
Posiadane auto: CC 700 1997r (od nowości) oraz Opel Corsa 1,2 lpg, 2005r.
Piwa: 224/104
Wysłany: Pią 03 Kwi 2009, 11:08
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Wolno się nagrzewa
Piotrku czytaj forum, na pewno znajdziesz, kilka dni temu był temat regulacji ssania i ktoś zamieścił nawet rysunki i opisał czynności z tym związane. Ale nie radził bym ci tego robić bo to nie jest ta przyczyna. Bo jak pokręcisz to możesz mieć potem problemy z spalaniem i rozruchem na ciepłym silniku. Sprawdż działanie termostatu. A jak sprawdzić termostat to tez są tu opisy.
Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 657 Skąd jesteś (miejscowość / region): Pisz Posiadane auto: seicento 1.1 MPI 19000
Piwa: 42/7
Wysłany: Pią 03 Kwi 2009, 16:24
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Wolno się nagrzewa
Tam jes termostat od cieczy chłodzącej walnięty od tego zacznij całą zabawe a gdzie jest umieszczony to chyba wiesz . A z saniem to bym dałse na luz jeśli dobrze pali na zimno i ciepło to lepiej nic tam nie ruszaj bo jeszcze możesz pogorszyć . Pamiętaj silnik na postoju dłużej się rozgrzewa niż podczas jazdy
Dołączył: 09 Mar 2008 Posty: 778 Skąd jesteś (miejscowość / region): Chrzanów Posiadane auto: cc 900 SPI, peugeot 406 2.0 16V
Piwa: 4/0
Wysłany: Pią 03 Kwi 2009, 18:49
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Wolno się nagrzewa
PIOTR7276 napisał:
Mówisz o termostacie woskowym czy tym od cieczy??
I ten na powietrzu i ten na płynie są woskowe i w obu może być przyczyna, tyle, że jakby się uszkodził ten na na cieczy to podejrzewam, że nie dogrzałbyś wogóle silnika. Zapal zimny silnik i patrz ręką czy węże do chłodnicy nagrzewają się razem z silnikiem, czy też silnik najpierw, a chłodnica dopiero jak się silnik nagrzeje. I poszukaj, bo było o temperaturze naprawdę wiele razy. Uszkodzona sonda tez może mieć wpływ na skład mieszanki i nagrzewanie silnika. Możesz mieć też uszkodzoną rurę gorącego powietrza do filtra powietrza _________________ Pozdrawiam JS.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.