Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 17 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice Posiadane auto: Opel Astra
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 26 Mar 2009, 12:08
Temat postu:
Ślimak napęd prękościomierza fiat cc Cinquecento 700
witam
Mam ostatnio problemy z fiatem cc 700 samochod kupiony miesiac temu i ma spore problemy techniczne.
1. Linka szybkosciomierza - nie było jej zalozylem nowa linke licznik dalej nie dzialal chwilami sie tylko ruszyl i urwala sie koncowka linki:/
W zalaczniku zdjecie slimaka bo nie wiem czy tak powinien on wygladac czy przypadkiem nie zostal tam kawalek linki. Licznik chyba dziala bo jak krece linka to liczy kilometry i unosi sie wskazowka.
2. Tydzien temy wymienialem uszczelke pod glowica (glowica byla planowana) kupilem jednak podobno kiepska uszczelke HART niestety mechanik powiedzial mi to jak juz zrobil wymiane bo bym takiej nie zakladal i dalej bierze wode. Auto jest slabe. Mam do regulacji takze gaz w samochodzie. Mechanik stwierdzil ze wymieni ja jeszcze raz i ze jak bedzie bralo wode tzn ze moze byc blok pekniety czy to mozliwe?
[img]
Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 311 Skąd jesteś (miejscowość / region): Włoszczowa/Kielce Posiadane auto: Fiat CC 704 1994r. Gażnik Weber
Piwa: 3/8
Wysłany: Czw 26 Mar 2009, 12:23
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Ślimak napęd prękościomierza fiat cc Cinquecento 700
Hm jesli chodzi o slimaka to fakt widac tam jakby kawałek linki ,niewiem czy cos z tego bedzie bo tam powinna byc dziureczka taka do której wchodzi czworokatna koncówka od linki ale sprubuj wyciagnac to kombinerkami moze sie uda .dodam że nowe linki niepasuja do licznika w tej wersji która mam gdyz łaczenie linki z licznikiem jest na zacisk a nowe maja zakrecane:(.Ja mialem troszke podobny problem gdyz kupiłem Cc i mialem ukręcony ten walek-slimak i musiałem go wymieniac.(Kupiłem od kolegi za 20 zł) wymiana dosc ciężka bo musisz wyjać skrzynie w moim przypadku odkrecic jedna srube jak pamietam z boku, wybic slimaka(nic na siłe) wbic delikatnie nowy ,srubeczka i potem łaczenie skrzyni...z silnikiem.Oczywiście z uszczelka(ja np dałem silikon do uszczelniania silników itp i trzyma).Ale jesli bedziesz wymieniał to najpierw prubuj od gory moze nie jest az tak zapieczony.jesli chodzi o głowice to jestem lajkiem raczej gdyz nierobilem nigdy nic koło tego:(
ps.uzupełnij profil _________________ Pasja i Miłośc Tworzenia
Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 17 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice Posiadane auto: Opel Astra
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 26 Mar 2009, 12:55
Temat postu:
linka
chyba nowe linki sa na wciskanie a stare zakrecane wlasnie kupilem ostatnio i wciskana byla ale dokupilem tez wkrecana bez wieksztch problemow one sie niczym nie roznia tylko zaczepianiem ta wciskana tez bedzie pasowac bo chwyci sie gwintu a to bede probowal wyciagnac masakrator z tym
Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 311 Skąd jesteś (miejscowość / region): Włoszczowa/Kielce Posiadane auto: Fiat CC 704 1994r. Gażnik Weber
Piwa: 3/8
Wysłany: Czw 26 Mar 2009, 13:30
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Ślimak napęd prękościomierza fiat cc Cinquecento 700
Niewiem czy to samo mam na mysli wkrecane i wciskane ale do licznika?? Prawde mówiac sprubuj wytarmosic ten kawałek co tam zalega bo stop slimaka podobno jest z jakiegos aluminium specjalnego ze za(cenzura) nieche wyjsc.Jeżeli włozysz juz linke w slimaka to poproś druga osobe aby delikatnie cofnoł Ciociolina do tylu na pustej przestrzeni czy aby linka sie kreci...potem do licznika i gotowe. _________________ Pasja i Miłośc Tworzenia
Dołączył: 13 Sty 2009 Posty: 931 Skąd jesteś (miejscowość / region): Grudziądz Posiadane auto: Fiat Cinquecento 700 1996r. AISAN 190 tys. km; Mazda 323f 1,5 16V 1995r. B+G
Piwa: 18/2
Wysłany: Czw 26 Mar 2009, 20:31
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Ślimak napęd prękościomierza fiat cc Cinquecento 700
odp. 2
Wg mnie od razu po wymianie nie powinien brać wody nawet jak uszczelka jest kiepska. O.K. zgodzę się będzie krócej trzymała (może), ale jeżeli po wymianie woda dalej znika to są dwa wyjścia.
Mechanik odwalił fuszerę, albo płyn znika gdzie indziej.
Możliwe że gdzieś na układzie chłodniczym przecieka. A co do bloku silnika to owczem zdarza się ale w CC to raczej żadko. _________________ Rajdy to najprzyjemniejsza rzecz, jaką można robić w ubraniu!
Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 17 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice Posiadane auto: Opel Astra
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 27 Mar 2009, 10:46
Temat postu:
plyn
no wlasnie w tym problem ze na korku z oleju robi sie maslo i to w ilosciach maskrychnych 100 km z pol pasty do zebow. i plynu ubywa. Jakby gdzies w ukladzie to bylo to bym sie ucieszyl... Bo teraz jesli bierze to mam nie ciekawa sytuacjie:
1. ponownie zrobic uszczelke i moze to nic nie dac bo moze byc glowica do kitu(czesci:100 zl robota 50- na reklamacji)
2. zrobic uszczelke i sprawdzic glowice cisnieniowo tez moze nic nie dac bo moze byc blok(czesci:100 zl robota 50- na reklamacji, sprawdzenie glowicy 70 zl)
3. wymiana silnika i nigdy nie wiadomo jaki sie kupi...
Chyba kupie uzywana glowice(splanuje) i zrobie jeszcze raz uszczelke najgorsze jest to ze nie wiadomo czy bedzie ok i robi sie wszystko w ciemno a przy takim samochodzie to koszty sa nieproporcjonalne do wartosci samochodu
Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 17 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice Posiadane auto: Opel Astra
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 27 Mar 2009, 10:49
Temat postu:
plyn
mechanik dodał jeszcze argument ze głowice faktycznie w tych samochodach to sporadycznie pękają ale nie wiadomo ile wczesniej jezdzil poprzedni wlasciciel z mala iloscia plynu i mogl ja przegrzac
Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 17 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice Posiadane auto: Opel Astra
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 03 Kwi 2009, 09:02
Temat postu:
pompa wody
Kupilem drugi silnik ale kupujac gosc co mi go sprzedawa dodal ze uszczelke moge miec dobra tylko mogla pasc pompa wodu bo podobno jest w misce olejowej umiejscowiona i z tego powodu moze dostawac sie woda do oleju. Czy to jest mozliwe?
Dołączył: 26 Mar 2009 Posty: 17 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wadowice Posiadane auto: Opel Astra
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 03 Kwi 2009, 09:47
Temat postu:
czesc
a jak sie nazywa dokładnie ta czesc co ja powinienem wymienic ona jest przy pompie wody czy tylko oddziela pompe wody od pompy oleju bo nigdzy tego nie widzialem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.