Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęściksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( CB Radio & Car Audio. ) Komputery,alarmy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pabloo87

Dyskutant



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 63
Skąd jesteś (miejscowość / region): zambrów
Posiadane auto: Octavia 1.9 TDI 105 HP 2007 rok
Piwa: 1/2
Wysłany: Wto 28 Kwi 2009, 09:47
Temat postu:

autoalarm fox


Witam mam pytanko do posiadaczy autoalarmu fox otóż chciałbym sie dowiedziec gdzie znajduje sie w sienie centralka do niego gdyz podczas wlaczania i wyłaczania alarmu nie ma żadnego sygnału ani kierunki sie nie swieca wiec chcialbym to jakos ustawic prosze o pomoc pozdrawiam
Powrót do góry
archive_20

Auto Maniak



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 13040

Posiadane auto: Scenic 1,5 dCi 2005 101 KM
Piwa: 836/1024
Wysłany: Wto 28 Kwi 2009, 10:35
Temat postu:

Re: autoalarm fox


pabloo87 napisał:
Witam mam pytanko do posiadaczy autoalarmu fox otóż chciałbym sie dowiedziec gdzie znajduje sie w sienie centralka do niego gdyz podczas wlaczania i wyłaczania alarmu nie ma żadnego sygnału ani kierunki sie nie swieca wiec chcialbym to jakos ustawic prosze o pomoc pozdrawiam

czy centralka wygląda tak

Powrót do góry
MachoAdamez

Debiutant



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 39
Skąd jesteś (miejscowość / region): Dębica
Posiadane auto: Fiat Siena HL 1600 16V 1998
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 28 Kwi 2009, 14:24
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


A ja mam pytanie co do alarmu bo gdy otwieram drzwi to przez 10-15 sekund swieca mi swiatla awaryje i np. gdy zapale oswietlenie wnetrza. Jest to troche denerwujace czy ktos ma jeszcze taki problem i czy istnieje to jakos wyłaczyc?? Probowalem juz to odpinac ale w tedy alarm głupieje i musialem to podłaczyc tak jak bylo.
Powrót do góry
archive_20

Auto Maniak



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 13040

Posiadane auto: Scenic 1,5 dCi 2005 101 KM
Piwa: 836/1024
Wysłany: Wto 28 Kwi 2009, 14:25
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


MachoAdamez napisał:
A ja mam pytanie co do alarmu bo gdy otwieram drzwi to przez 10-15 sekund swieca mi swiatla awaryje i np. gdy zapale oswietlenie wnetrza. Jest to troche denerwujace czy ktos ma jeszcze taki problem i czy istnieje to jakos wyłaczyc?? Probowalem juz to odpinac ale w tedy alarm głupieje i musialem to podłaczyc tak jak bylo.

follow me home?? Smile
Powrót do góry
MachoAdamez

Debiutant



Dołączył: 26 Sty 2008
Posty: 39
Skąd jesteś (miejscowość / region): Dębica
Posiadane auto: Fiat Siena HL 1600 16V 1998
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 28 Kwi 2009, 15:37
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


Zle mnie zrozumiałes. Chodzi mi o to ze gdy jade autem i np. zatrzymam auto silnik caly czas pracuje otworze drzwi to wlanczaja mi sie swiatła awaryjne na 10-15sekund. Troche mnie to denerwuje nie wiem jak to wyłączyc. I tak sie dzieje za kazdym razem gdy otworze drzwi bagaznik czy maske. To wszystko jest podpiete pod alarm i czy kazda Siena tak ma czy to jest raczej taki typ alarmu? Przyznam szczerze nigdy sie z takim alarmem nie spotkalem. Mysle ze mniej wiecej wytłumaczyłem ocb. Pozdrawiam
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Wto 28 Kwi 2009, 15:37
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
archive_20

Auto Maniak



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 13040

Posiadane auto: Scenic 1,5 dCi 2005 101 KM
Piwa: 836/1024
Wysłany: Wto 28 Kwi 2009, 15:54
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


MachoAdamez napisał:
Zle mnie zrozumiałes. Chodzi mi o to ze gdy jade autem i np. zatrzymam auto silnik caly czas pracuje otworze drzwi to wlanczaja mi sie swiatła awaryjne na 10-15sekund. Troche mnie to denerwuje nie wiem jak to wyłączyc. I tak sie dzieje za kazdym razem gdy otworze drzwi bagaznik czy maske. To wszystko jest podpiete pod alarm i czy kazda Siena tak ma czy to jest raczej taki typ alarmu? Przyznam szczerze nigdy sie z takim alarmem nie spotkalem. Mysle ze mniej wiecej wytłumaczyłem ocb. Pozdrawiam

to zrób reset alarmu i już. odłącz go od napięcia zasilania
Powrót do góry
Tomotg

Debiutant



Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 29
Skąd jesteś (miejscowość / region): Rybnik

Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 28 Kwi 2009, 20:05
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


Centralka znajduje sie rowniez w wiazce za bezpiecznikami we wnetrzu auta,jezeli sie myle to mnie poprawcie.
Powrót do góry
gadu-gadu
Futurebreeze

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 400
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mazowiecki
Posiadane auto: Skoda Fabia 1.2 64kM Benzyna
Piwa: 17/13
Wysłany: Sro 29 Kwi 2009, 08:02
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


A u mni jest taki problem że nieraz jak włanczam alarm i zaskakuje centralny zamek świecą mi się kierunki z całej strony od pasażera. Musze wyłączyć alarm i włączyć spowrotem aby objaw znikł. Nieraz musze robić tak kilka razy. Może ktos zetknoł sie z podobnym problemem???
Dodam jeszcze że wyjołem aku na cały dzień i po podłączeniu ponownie problem nie zniknoł.
Powrót do góry
gadu-gadu
pabloo87

Dyskutant



Dołączył: 12 Lis 2007
Posty: 63
Skąd jesteś (miejscowość / region): zambrów
Posiadane auto: Octavia 1.9 TDI 105 HP 2007 rok
Piwa: 1/2
Wysłany: Sob 02 Maj 2009, 09:10
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


do mrarek dokładnie tak wyglada ta centralka, to w niej żna dokonać jakichs zmian ustawien odnoście mrygania kierunkow itp podczas właczania/wyłaczania alarmu?? pozdrawiam
Powrót do góry
archive_20

Auto Maniak



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 13040

Posiadane auto: Scenic 1,5 dCi 2005 101 KM
Piwa: 836/1024
Wysłany: Sob 02 Maj 2009, 13:59
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


pabloo87 napisał:
do mrarek dokładnie tak wyglada ta centralka, to w niej żna dokonać jakichs zmian ustawien odnoście mrygania kierunkow itp podczas właczania/wyłaczania alarmu?? pozdrawiam

powinien być gdzieś tam zamek na kluczyk, by go wyłączyć.
ewentualnie możesz ją zdemontować i odkurzyć. nic więcej nie pomogę Ci, bo sam miałem z tym alarmem niezłe przeboje, a z racji, że to stareeee badziewie, to nikt nie chciał się podjąć naprawy tego Razz
osobiście to bym go wypiął i przeczyścił. może coś nie łączy
Powrót do góry
victors

Czytelnik



Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): bialystok
Posiadane auto: fiat, siena, 1.6, 2000
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 12 Cze 2010, 11:53
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


Ja postanowiłem odłączyć alarm na stałe.
Problem w tym że powodowało to wyłączenie zapłonu,
ale rozwiązałem to tak: http://chomikuj.pl/victor.s/Auto/Jak+odlaczyc+alarm+Fox.pdf
Powrót do góry
archive_20

Auto Maniak



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 13040

Posiadane auto: Scenic 1,5 dCi 2005 101 KM
Piwa: 836/1024
Wysłany: Nie 13 Cze 2010, 12:50
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


przeklej to z pliku na stronkę forum. nie kazdy tam ma konto
Powrót do góry
victors

Czytelnik



Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): bialystok
Posiadane auto: fiat, siena, 1.6, 2000
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 13 Cze 2010, 18:22
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


mrarek napisał:
przeklej to z pliku na stronkę forum. nie kazdy tam ma konto


Spoko, plik pdf wazy 83KB, wiec kazdy, nawet nie majac tam konta moze pobrac to free.
Ale dzieki za sugeste, pmysle o tym Wink
Powrót do góry
archive_20

Auto Maniak



Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 13040

Posiadane auto: Scenic 1,5 dCi 2005 101 KM
Piwa: 836/1024
Wysłany: Wto 15 Cze 2010, 23:19
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


ale to łażenie po obcych stronach jest wkurzające
Powrót do góry
GRZEH

Stały Bywalec



Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 201
Skąd jesteś (miejscowość / region): południe
Posiadane auto: brak
Piwa: 5/11
Wysłany: Pon 11 Paź 2010, 21:52
Temat postu:

Re: ( CB Radio & Car Audio. ) autoalarm fox


.
przyszła pora na mojego alarma
Z tego co widze mam FOX 101 B (bez centralnego zamka)

w tym miejscu pochwalę sie kartą gwar. z instrukcją obsługi
Nie było tego na forum a może się komuś przydać.




(jak widać klucz bezpieczeństwa oraz własne zasilanie występują tylko w wersji: FOX 101 BZ)




----
a jest tak: poprzedni właściciel alarmu wogóle nie uzbrajał
bo w mgliste dni - po prostu sam się włączał, ze mną podobnie :/




- centralka usytuowana koło AQ



- prawdopodobnie sa to złącza od niej (są pod parownikiem)

planuję więc go wyciągnąć i troche przeczyścić na stykach. może to coś da
pytanie: czy muszę zachować jakieś środki ostrożności typu: odpięcie klem
wypięcie bezpiecznika itp?
Ktoś wogóle takie bomby rozbrajał? ;)
_________________
CHIENA 1.4 1997 + gasss... dużo gassu.... ;o)
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( CB Radio & Car Audio. ) Komputery,alarmy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( CB Radio & Car Audio. ) Komputery,alarmy.


Fiat

Grande Punto

17 700

2012r.

117 000 km

pomorskie

Fiat

Punto

4 300

2002r.

173 350 km

świętokrzyskie

Fiat

X 1/9

33 700

1978r.

49 600 km

małopolskie

Fiat

Bravo

16 900

2007r.

216 805 km

świętokrzyskie

Fiat

Croma

11 900

2006r.

186 000 km

pomorskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2019 Created by idealneT and OM System