Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Stilo ) Jaki olej.


Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Stilo ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Konrad Wawa

Dyskutant



Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 77
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa

Piwa: 2/2
Wysłany: Sro 04 Lis 2009, 10:21
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


ja zalałem castrolem edge magnatec 5w40 diesel o wymaganej specyfikacji - chyba nie zrobiłem krzywdy autku?

ps. auto od początku było zalewane 5w40 tylko nie wiem jakiego producenta
Powrót do góry
adasch

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 1794
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
Wysłany: Czw 12 Lis 2009, 15:31
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


castrolem?

szlag go trafi

uwierz mi, drugie auto to subaru forester turbo. nie ma gorszego oleju. wystarczy popatrzc na testy. olej ne tylko ma smarować. Slnik subaru po syntetuku castlor jest cały brudny, i trzeba skrobać przy remoncie. dalej a prszę bardzo, dbile z toyoty majaz nimi umowę i dwie moje toyoty to juz śmiatnik a oto dlaczego. castlol slc 0w30 zapiek pierścienie potem olej przechodzi dosilnika i [cenzura], najperw pada cata - koszt 4 k a potem nie nadążasz dolewać oleju. Obue toypty tak załatwiłem bo oddawałe do aso żeby wlewali co tam uważają. dalej chcesz? a proszę bardzo, jedyny olej w którym metale korodują, załosne ale to cały castrol, dalej? a prszeę bardzo nie chwalą sien najwazinejszym araramterm hths które aby dobrze cronić powinne być 3,0 lub więcej a u nich 2.6. tbn na wysokości 7 to jest najbardziej żałosny i zakłamany producent a jaesze jakiś typ na fory nibyspecjalista go wycwla. chyba jełop sinika nigdy ine romontawał. Chczesz iec uwaleone panewki, zalej castrolem. ok abu dalej kopać tą mega denną firmę. autośiat czy własciwie autoblid test długodystansowy na toyocie yaris silnik po 100k totalny trup, zuzyce wałków panewke koszmar. silnik odesłany do toyoty a onipotwwierdzili maakryczne zyżyece, solnik mytrzymał by max 30kkm jaki olej ? oczywiście castrol

jeżeli olek to z popularnych m1 4 generacja olei, motul 5 generacja bo na estrach schell to chyba jeszcze 3 geeracja. bardzo dobry ale raczej ciżeko do kupuenia w polcsce amsoil.

aha zapomnałem skopać tą denna firmae testem four ball. Chyba masło lepiej by wytrzymało.

dalekj, to ta firma sądziłą się z m1 o nazwę full syntetic na butelkach bo oni nie umili tego robić. sąd uznał, ze miżna nazywac to syntetyczne chociaż nie jest syntetyczny poszujak w google,

no codzien jeżdzę subaru, i wiem jak koledzu się wściakją na wywlaone panewki, piston slap itd. poodów jest kilka bi ludzoe myśla że jak wleją sportowy olej to bdze cool a ti [cenzura] i silnik trum po 100kkm

a to dlaczego, oleje sportowe dziłają dobrze po porzadnym nafrzaniu, co więcej mają gdeś wymagania saps itd. Chczesz dobry olej to minimum w polce oznaczenie acea a3/c3 i dobrze wiedzeć ze hths jest powyżej 3,5

api to przeżytek i nie dostosowane do warunków europejskich

aha miałem się pośmiać jeszcze z dennego castrola. oni testyją jak szybko padnie silnik na castrolu i na konurencji. Co to za olej na którym pada silnik nawet po dłuższym dręczeniu. Ci ważne mówią,ze nie dolewajoleju i wystarczy, ze ma dobry współczynnik nieodparowania i już wygrywa. trzeba pamętac że test był na archaicznych silnikach v8 5,4 litraz nędznymi 230 km. smiech naslai z amerykańskej motoryzacji.

więc jeśli chceszmiec długo silnik to nie lej nic związanego z castrolem.





pozdrawiam
Powrót do góry
gadu-gadu
giemba

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 306
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pabianice
Posiadane auto: Fiat Stilo, 5D, Dynamic, 1,6 + LPG, 2002r.
Piwa: 23/3
Wysłany: Czw 12 Lis 2009, 18:54
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


Kolego, wszystko fajnie, tylko tego po prostu nie można czytać...
Powrót do góry
adasch

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 1794
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
Wysłany: Czw 12 Lis 2009, 22:18
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


wiem, nie miałem wiele czasu a silniki trzeba ratować. jest szansa, ze poprawię i dorzucę linki z fatalnymi wynikami testów dot castrola

jak by ktoś chciał to mogę wrzucić fotki silników, panewek po castrolu i m1 - przepaść

jest sporo dobrych marek więc omijajcie dalekim łukiem ten szajs, gdze tam, to nawet nie stało przy oleju, bo podczas zabawy na torze kiedy temp oleju dochodziła do 130st to komp silnika włączył check engine bo tak fatalnie spadło ciśnienie oleju. dotyczy castrola rs. tws wytrzymywał ale wszystko w silniku było brązowe. kiedy olej zdycha zapiekają się pierścienie, nagar robi sie strasznie twardy i rysuje gładzie cylindra, itd.

co do panewek, to koleżanka ma jedną na pamiątkę jako breloczek do kluczy.

wiadomo, silniki subaru są wysilone i trzeba lać dobry olej jak się chce zrobić trochę kkm. co do olei 10 w to też się śrdnio nadają.
więcej dlaczego nie można poczytać na wikiedii w dodatku do silników lotusa.

opinie o castrolu są moimi prywatnymi i bazują na moich doświadczeniach z silnikami, subaru toyota i nissan oraz na podstawie rozmów z mechanikami babrającymi się silnikami wysilonymi luba bardzo wysilonymi.
Powrót do góry
gadu-gadu
adasch

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 1794
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
Wysłany: Sob 14 Lis 2009, 02:18
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


to z forum mercedesa

"Silnikowy Castrol na Polskę jest robiony z polskiej bazy i importowanego pakietu dodatków. Tak jest na całym świecie - Castrol nie ma swoich własnych fabryk. Nie wiem czy to, czy też stosowane dodatki powodują, że po Magnatec'u silnik pokrywa się wewnątrz takim brązowo-kleistym syfem. Ostatnio widziałem środek 1,9 TDI zarośnięty takim syfem, a znajomy robił Focusa 1,6 16V w którym ten syf zakleił pierścienie. Głośno było o tym na wielu forach internetowych i wiem, że Toyota ostatnio miała problemy z jakością Castrola LL - parę silników było wymienionych przez olej - to jest nieoficjalna wiadomość ale z pewnego źródła - od kierownika serwisu mechanicznego jednego z salonów Toyoty. Z moich dośwadczeń, ale z RS 0W40, zauważyłem, że w nowym silniku (3 kkm) w Meganie 1,6 16V szybko po wymianie robił się czarny a na ściankach pozostwał lakowaty brud. Wlany w to miejsce później Mobil 1 0W40 do wymiany (15 kkm) był koloru ciemnej herbaty a silnik po nim czysty w środku. Potwierdzają to też opinie ludzi naprawiających BMW - polecają oleje przekładniowe i specjalne Castrola ale odradzają silnikowe (może poza TWS).
Chciałem to jakoś logicznie wytłumaczyć i dwa parametry Magnateca 5W40 zwróciły moją uwagę:
- TBN 6,4 mgKOH czyli bardzo niskie, co powoduje pośrednio słabe właściwości czyszczące,
- temperatura zapłonu 200C - bardzo niska, niższa niż wiele mineralnych - powodować to może podatność na koksowanie i tworzenie się laków.
"
Powrót do góry
gadu-gadu
Reklama








Wysłany: Sob 14 Lis 2009, 02:18
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
bosforus

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 399
Skąd jesteś (miejscowość / region): Merida, Yucatan,Mexico
Posiadane auto: NISSAN MARCH sedan 1.6 DOHC 2013
Piwa: 14/1
Wysłany: Nie 15 Lis 2009, 04:59
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


a jeszcze lepiej syntetykiem MOBIL 1 5/50 - jeżdżę na takim - przebieg 195 000 km
Powrót do góry
Maciek-156
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1573
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
Wysłany: Nie 15 Lis 2009, 09:55
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


bosforus napisał:
a jeszcze lepiej syntetykiem MOBIL 1 5/50 - jeżdżę na takim - przebieg 195 000 km

Tylko to jest olej z priorytetem zastosowania w silnikach benzynowych (API SL/CF), a ty masz diesla więc olej powinien być dedykowany (API CF)
_________________
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000


Uploaded with ImageShack.us
Powrót do góry
bosforus

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 399
Skąd jesteś (miejscowość / region): Merida, Yucatan,Mexico
Posiadane auto: NISSAN MARCH sedan 1.6 DOHC 2013
Piwa: 14/1
Wysłany: Nie 15 Lis 2009, 11:18
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


ok. ale......... to jest olej do td polecany przez jednego z najlepszych w polsce - www.godula.pl
Powrót do góry
Maciek-156
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1573
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
Wysłany: Nie 15 Lis 2009, 13:39
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


Mnie to nigdy nie interesują materiały reklamowe różnych firm - liczą się zawsze tylko normy jakie spełnia produkt - chcesz mobila do diesla to jest taki: Mobil 1 diesl 0W40 API CF
_________________
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000


Uploaded with ImageShack.us
Powrót do góry
adasch

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 1794
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
Wysłany: Nie 15 Lis 2009, 21:22
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


bosforus napisał:
a jeszcze lepiej syntetykiem MOBIL 1 5/50 - jeżdżę na takim - przebieg 195 000 km


Wspaniały olej,

bardzo wysokie HTHS (chyba powyżej 4,11), ziarno olejowe mniejsze od 25% niż gdziekolwiek indziej (wg adac) silnik na tym nie do zajechania. Miałem rozebrany silnik który na tym jeździł - nówka sztuka, brak zużycia po 100kkm. Przy dręczeniu na torach szlag go nie trafia. Naprawdę bardzo dobry olej. Chyba jeden z najlepszych z zastosowań cywilno sportowych. Ma rewelacyjne parametry.

Co do olei to jak napisałem wyżej, sporo firm podzleca wykonaine oleju w różnych rafineriach"

"Wiele koncernów naftowych nie ma rafinerii olejowych (czyli nie ma bloku olejowego, czyli nie produkuje baz olejowych) i jedynie "blenduje" oleje gotowe czyli miesza zakupione (m.in. te eksportowane z Polski) bazy olejowe z dodatkami - o jakości i parametrach w dużej mierze decydują własnie te dodatki. Często to mieszanie odbywa się usługowo już bezpośrednio u producenta bazy olejowej, np Lotos blenduje oleje dla marki Total, Shell, BP czy Elf, kiedyś też Castrol."

to wcale nie oznacza źle ale to są oleje w miarę std i nic poza tym.

chcesz zapomnieć że masz silnik, Chcesz mieć pewność, że jak będziesz go zadręczał t nie padnie to użuwaj olejów producentów którzy są ponadprzeciętni

nie wiem nic o selenii na której akurat moje stilo jeździ, ale to już niedługo bo wkrótce motul 5w40 x-cess lub mobil 0w40

w moim dawnym bolidze nissan był silnik 1,6l niecałe 200KM 9,5k rpm odcinka to taki silnik wręczy wymagał m1 5w50 przy tak wysokich obrotach niewiele olejów dawało radę. Z mobilem 1 5w50 masz kilka koni więcej, sprawdzone osobiście na hamowni. Dla porównania shell 10w60 kilka konia mniej. Dodatkow jest widoczne róznica wkręcania się na obroty, tu też mobil lepszy niż shell. Teraz używam motula, ze względu na subaru chociaz mógłby być mobil 5w50. Tutaj jednak estry górą. Przy lejach motula racingowe aplikacje mają wskaźnik HTHS 5,11 !!! praktycznie film nie do zerwania nawet przy temperaturze oleju 150st C !

wracają co sedna, zdecydowanie odradzam oleje castrol i nie interesuje mnie ich nowości itd, bo już wiele się przez to nacierpiałem z a czasów toyoty. Oczywiście mam na myśli oleje silnkowe. Inne to jęszcze jak cie mogę, ale parząc na castrol gps to chyba bym nie zaryzykował korozji w skrzyni i dyfrze gdzie siedzi jeszcze szpera. Inną sprawą, że nowoczense oleje do skrzyń mają największy wpływ na zuzycie paliwa bo tam występują największe opory. Do skrzyń i do dyfrów to tylko z najwyższej półki oleje syntetyczne dają realne róznice w czasach przyspieszeń, oszczedności paliwa.

jak to sprawdzić w miarę samemu? Nie jest łatwo ani trudno.

pierwsza metona na słuch plus stoper, auto na podnośnikach tak aby przód był w powietrzu i metodna na słuch, czyli piąty bieg i koła obracją się zwobodnie i pełny ogień i po jakim czasie odcinaka - dobrze robić na zimnym oleju bo w stilo on się długo nagrzewa

druga opcja, już precyzyjna, aplikacja testowa ta sama, komp z logerem na nogach i ogień, z olejem a i b. Bardzo widać różnice. Mi świetnie wyszły testy z motulem, ale to w innym aucie, ale przełożenie na inne skrzynie powinny być te same.

nie przejmujemy się błędami abs itd które wyskoczą, same znikną po przekroczeniu 30km/h. Normalne w każdym aucie kiedy tylna oś stoi a przód się obraca.

to by było na tyle, być może komuś się przyda

Pozdrawiam
Powrót do góry
gadu-gadu
bosforus

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 399
Skąd jesteś (miejscowość / region): Merida, Yucatan,Mexico
Posiadane auto: NISSAN MARCH sedan 1.6 DOHC 2013
Piwa: 14/1
Wysłany: Nie 15 Lis 2009, 22:29
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


Zastosowanie

Mobil 1 5W-50 w szczególności jest zalecany do wysokoobciążonych turbodoładowanych silników benzynowych oraz wysokoprężnych, znajdujących zastosowanie we wszystkich modelach pojazdów, takich jak samochody osobowe, sportowo-terenowe, vany i ciężarówki. Nie jest zalecany do silników dwusuwowych i silników lotniczych, chyba że specjalnie został dopuszczony do stosowania przez ich producentów.

Specyfikacje

Mobil 1 5W-50 spełnia wymagania poniższych specyfikacji:
API SM/SL/SJ/CF X
ACEA A3/B3 X
ACEA A3/B4 X


Mobil 1 5W-50 posiada następujące dopuszczenia producentów:
VW 505 00 X
PORSCHE A40 X
MB-Approval 229.3 X
MB-Approval 229.1 X
BMW High Performance Diesel Oil X
Powrót do góry
tomek24

Stały Bywalec



Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 192
Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin
Posiadane auto: Fiat Stilo 3D 1.9 JTD
Piwa: 4/0
Wysłany: Pon 16 Lis 2009, 00:36
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


Gulf tec plus 10w40..
a coś na jego temat?
Powrót do góry
gadu-gadu
giemba

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 306
Skąd jesteś (miejscowość / region): Pabianice
Posiadane auto: Fiat Stilo, 5D, Dynamic, 1,6 + LPG, 2002r.
Piwa: 23/3
Wysłany: Pon 16 Lis 2009, 14:13
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


A taki olej: Carlube 5w40 Fully Synthetic. API: SL/CF, ACEA: A3, B3
Co można o nim powiedzieć?
Powrót do góry
Maciek-156
Moderator

Auto Maniak



Dołączył: 21 Sie 2008
Posty: 1573
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
Wysłany: Pon 16 Lis 2009, 14:30
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


Zachęcam do czytania norm jakie spełnia olej, bo producent w materiałach reklamowych może napisać wszystko, a oznaczeń i norm nie może już umieszczać w sposób dowolny bez certyfikatów i tak:

Klasyfikacja API dla silników benzynowych:
SG - olej dla najwyższych wymagań. Jak SF + ochrona przed tworzeniem osadu. Oleje te wprowadzone zostały pod koniec lat 80-tych
SH - Specyfikacja wprowadzona w 1993r. Podwyższono wymogi dotyczące odporności na utlenianie oraz ochronę przeciw korozji.
SJ - Specyfikacja wprowadzona w 1996 roku. Tak samo jak SH + lepsze parametry pracy w niskich i wysokich temperaturach, lepsza współpraca z katalizatorami oraz zwiększona oszczędność paliwa.
SL - Specyfikacja wprowadzona w 2001r. zastępująca klasyfikację SJ. Oleje do wszystkich silników używanych obecnie. Doskonała ochrona silnika w wysokich temperaturach oraz zmniejszone zużycie oleju i paliwa.
SM - najnowsza specyfikacja, weszła w życie w lipcu 2004r do benzynowych silników aut osobowych.

Klasyfikacja API dla silników Diesla:
CE - Oleje do doładowanych silników wysokoprężnych, pracujących pod dużym obciążeniem zarówno przy wysokiej, jak i niskiej prędkości obrotowej.
CF4 - Oleje do szybkoobrotowych czterosuwowych silników wysokoprężnych. Zastępuje klasyfikacje CE w silnikach Diesla zasilanych paliwem o niskiej zawartości siarki.
CF - Specyfikacja olejów silnikowych dla silników wolno ssących oraz doładowanych, pracujących pod dużym obciążeniem, zasilanych paliwem o zróżnicowanej jakości.
CF2 - oleje do wysoko obciążonych dwusuwowych silników wysokoprężnych. Zastępuje klasyfikację CDII
CG-4 - oleje te produkowane od około 1998 r. przewyższają oleje klasy CF-4. Stanowi standard dla nowoczesnych 4-suwowych silników Diesla;
CH-4 - jest stosunkowo rzadko używanym olejem najnowszej generacji od roku 2001;
CI-4 - dotychczas najwyższa klasa jakości olejów wprowadzona w 2002. Oleje tej klasy używane są dla najnowocześniejszych, wysokoprężnych 4-suwowych wysokoobrotowych silników Diesla przede wszystkim aby podnieść poziom redukcji emisji szkodliwych substancji. Przewidziana dla samochodów wyposażonych w nowoczesne systemy oczyszczania spalin.

ACEA (Association des Constructeurs Europeens d'Automobiles)
Silniki benzynowe:
•ACEA A1 - jakość standardowa;
•ACEA A2 - wysoka jakość standardowa;
•ACEA A3 - wyższa jakość zachowania w stosunku do temperatury oraz oksydacji;
•ACEA A4 - Kategoria zarezerwowana dla przyszłych konstrukcji silników benzynowych wyposażonych w bezpośredni system wtrysku paliwa.
•ACEA A5 - Oleje silnikowe dające możliwość redukcji konsumpcji paliwa oraz umożliwiające wydłużenie rekomendowanych przez producentów przebiegów między obsługowych.

Silniki Diesla dla samochodów osobowych:
•ACEA B1 - jakość podstawowa;
•ACEA B2 - wysoka jakość standardowa;
•ACEA B3 - wyższa nośność sadzy oraz ochrona przed zatarciem;
•ACEA B4 - dla silników z bezpośrednim wtryskiem paliwa.
•ACEA B5 - najwyższa jakość gwarantująca maksymalną oszczędność paliwa.
_________________
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000


Uploaded with ImageShack.us
Powrót do góry
adasch

Auto Maniak



Dołączył: 25 Lip 2009
Posty: 1794
Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk
Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
Wysłany: Pon 16 Lis 2009, 15:03
Temat postu:

Re: ( Fiat Stilo ) Jaki olej.


Ale a5 i b5 maja niskie HTHS i tu jest pies pogrzebany więc należy tłumaczyć: możlwie najwyższa jakość przy wymaganej oszczędności paliwa.
Powrót do góry
gadu-gadu
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Stilo ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 2 z 9
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Stilo »

Opinie o samochodach Fiat Stilo - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.


FiatPanda

9 500

2011r.

219 000 km

pomorskie

FiatPanda

19 990

2006r.

237 561 km

pomorskie

FiatTipo

37 900

2016r.

190 000 km

śląskie

FiatSeicento

7 000

2000r.

70 000 km

śląskie

Fiat500x

79 800

2021r.

29 000 km

wielkopolskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System