Witam!!! Aby zmienić koło zamachowe w całości, po demontażu zespołu napędowego, trzeba odkręcić sprzęgło [słoneczko] i będzie dostęp do 6 szt śrub [TEM 8x 1,25 , R120] najpierw trzeba je lekko poluzować , dopiero wykręcić i zdjąć koło . Żadnych szczególnych znaków niema , ale przed montazem drugiego dobrze jest wymienić uszczelniacz i sprawdzić stan tulejki wałka sprzęgłowego. Koło dokręcamy kluczem dynamometrycznym momentem 34Nm , moment duży dlatego śruby specjalne R120 . Powodzena
Może to i duzy moment pisałem sruby specjalne . Wyjaśnię dalej, jeżeli ramię miałoby 1m to przykładając siłę 34N [ 0,34 kg] to na śrubie będzie w przybliżeniu 34Nm . Nie pisz mi , ktos tak mi już pisał ze zakładając rurę 1m to już ponad 1kg . To są jednostki SI fizyczno matematyczne siła razy ramię . A ten moment odczytałem z katalogu servisowego F 126p .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat 126 & Bis ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.