Jak podlaczyc Emulator poduszki powietrznej pasazera?
Witam, kupilem emulator poduszki powietrznej, jest malutki i od niego wychodza 3 kabelki:
CZERWONY +12v
BRAZOWY masa
BIAŁY sygnal
Natomiast u mnie z szarej kostki (chyba tej od maty) wychodza nastepujace:
ZOLTO-NIEBIESKI
CZARNY
BIALY
Ktore z ktorymi mam podlaczyc aby to dzialalo, a przede wszystkim abym zwarcia zadnego nie zrobil, w akumulatorze przed "operacja" odlaczylem minus.
Pozdrawiam i czekam na pomocne podpowiedzi.
Re: ( Fiat Stilo ) Jak podlaczyc Emulator poduszki powietrznej pasazera?
panowie, podlaczylem poprawnie, po wskazowkach z firmy E-TRONIC i nadal jest ten pier....ny problem juz nie wiem co ja mam zrobic, jeszcze styki popsikalem WD40, bo nic innego nie mialem i nic.....
HELP
Re: ( Fiat Stilo ) Jak podlaczyc Emulator poduszki powietrznej pasazera?
Tylko nie zapomnij przykleić informacji dla pasażera że zamiast airbagu jest rezystorek ... tak wogóle to takie działanie oprócz kwestii moralnych podpada pod kodeks karny.
Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 509 Skąd jesteś (miejscowość / region): katowice Posiadane auto: Fiat Stilo Abarth 2003
Piwa: 6/1
Wysłany: Sro 05 Sie 2009, 18:21
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Jak podlaczyc Emulator poduszki powietrznej pasazera?
z tym już nic nie zrobisz, skoro "nie widać" różnicy to po co przepłacać 600zł, jak można dać 250zł.
Ja już proponowałem dużo wcześniej, żeby wogóle odsprzedać poduchy z samochodu, w moim przypadku 8szt i zastosować "rezystorki".
Są z tego same korzyści, za ich sprzedaż dostane kilka tys. zł a w przypadku dzwona, bede miał uszkodzenia tylko na zewnątrz, w środku deska, fotele, kanapa, podsufitka będą nienaruszone, przecież to dużo mniejsze koszta podczas naprawy.
Na przeglądzie nikt sie nie pokapuje, przy sprzedaży też (nawet po dzwonie)
Ktoś widzi jakiś haczyk? bo ja same korzyści
A tak na poważnie to takie coś w samochodach z poduchami multistage (dużo szybszymi i mocniejszymi), jest gorsze jak brak poduszki. Bo przy emulatorze poducha wali ze 100% siły niezależnie od tego, kto siedzi i jak jest ułożony w danej chwili na fotelu i jak szybko jedzie samochód.
I np jedziemy 20km/h z naszą 35kg córką, tłuczemy komuś zadek a poducha wali z pełną mocą i potwornie kaleczy głowę naszej pasażerce, bo ta akurat sięgała do schowka, czego mata, rzecz jasna, nie zasygnalizowała bo i jak.
Uprzedzając argumenty, mata nie jest po to żeby sprawdzać czy ktoś tam siedzi i oszczędzać poduchę w razie braku pasażera.
Jest po to żeby sprawdzać czy ktoś siedzi, ile waży i gdzie siedzi.
Ostatnio zmieniony przez adas7 dnia Sro 05 Sie 2009, 18:35, w całości zmieniany 1 raz
Re: ( Fiat Stilo ) Jak podlaczyc Emulator poduszki powietrznej pasazera?
adas7 napisał:
Są z tego same korzyści, za ich sprzedaż dostane kilka tys. zł a w przypadku dzwona, bede miał uszkodzenia tylko na zewnątrz, w środku deska, fotele, kanapa, podsufitka będą nienaruszone, przecież to dużo mniejsze koszta podczas naprawy.
dobre, to mi do głowy nie przyszło, ale Polak potrafi ...
na znanych mi innych forach nie można poruszać tematów emulacji airbagów
chociaż może rzeczywiście autorowi chodzilo o emulacje maty pasażera, to wtedy pół biedy, byleby emulator "emulował pasażera"
Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 509 Skąd jesteś (miejscowość / region): katowice Posiadane auto: Fiat Stilo Abarth 2003
Piwa: 6/1
Wysłany: Sro 05 Sie 2009, 18:39
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Jak podlaczyc Emulator poduszki powietrznej pasazera?
jacek.d napisał:
hociaż może rzeczywiście autorowi chodzilo o emulacje maty pasażera, to wtedy pół biedy, byleby emulator "emulował pasażera"
Nie do konca, czytaj wyżej.
mata nie sprawdza tylko czy ktoś tam jest.
To bardzo zaawansowane i ważne ogniwo w całym systemie.
Myślę że taki pstryczek elektryczek, który się zwiera jak ktoś usiądzie na fotel, nie kosztowałby 600zł (nawet w ASO)
nie chce mi sie tłumaczyć, jak komuś zależy na zdrowiu swoich pasażerów to niech sam sobie przetłumaczy, zresztą to to samo co napisałem wyżej:
Many advanced air bag technologies are being developed to tailor air bag deployment to the severity of the crash, the size and posture of the vehicle occupant, belt usage and how close that person is to the air bag module.Many of these systems use multi-stage inflators that deploy less forcefully in stages in moderate crashes than in very severe crashes. Occupant sensing devices let the air bag diagnostic unit know if someone is occupying a seat in front of an air bag, whether the person is an adult or a child, whether a seat belt or child restraint is being used and whether the person is forward in the seat and close to the air bag module. Based on this information and crash severity information, the air bag is deployed at either a high force level, a less forceful level or not at all.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.