Re: ( Fiat Cinquecento ) Gdy jest zimny to się dławi!!
Mysle ze to moze byc tzw"falszywe powietrze" tylko skad ono sie bierze i gdzie jest zaciagane byc moze to wada fabryczna :Na zimnym gorzej odpala na cieplym szczegolnie w ciagu dnia nie ma problemu pojawia sie on natomiast rano po nocy lub po kilku dniach postoju.Problem jest mniejszy kiedy jest cieplo silnik odpala latwiej a juz dawno staralem sie dojsc do tego sam i zdazylem juz wymienic w miedzyczasie przewody,swiece, nawet modul,pompke paliwa tez wymienilem, mam nowy zbiornik paliwa.Paliwo nie spada zaplon ok.Przyczyna wiec tkwi w gazniku a czy lepszy jest ten czy Aisan Moje zdanie jest takie ze w cenie zaworu trojdroznego mozna kupic gaznik FOS a zawor jest juz niepotrzebny i odpada uzeranie sie z przewodami i wogole wszystkie problemy luzniej pod maska poza jedynym problemem opisanym powyzej.Po kupnie CC mialem ciagle cos do roboty przy AISANIE zzmienilem gaznik kupilem na szrocie nie byl nawet wyczyszczony i jezdze juz rok na nim zuzycie gazu na tym samym poziomie, benzyny nie wiem sluzy mi ona do odpalania i jazdy zima na male odleglosci a wtedy zuzycie jest duze. _________________ Pierwszego TARPANA wyklepano mlotkami - historia lubi się powtarzać!!!
Dołączył: 25 Wrz 2008 Posty: 311 Skąd jesteś (miejscowość / region): Włoszczowa/Kielce Posiadane auto: Fiat CC 704 1994r. Gażnik Weber
Piwa: 3/8
Wysłany: Pon 07 Wrz 2009, 10:42
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Gdy jest zimny to się dławi!!
Dokładnie możliwe ze są jakieś nieszczelności fabryczne już gdyz ja mam podobne gdy jest ciepło na dworze około 20 i więcej stopni odpala za 1 razem a gdy już około 15st. to 2 lub 3 raz.
Logiczne można stwierdzić że olej wtedy jest bardziej gesty i utrudnia rozruch ale to tylko moje spekulacje. _________________ Pasja i Miłośc Tworzenia
Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 16 Skąd jesteś (miejscowość / region): Elbląg Posiadane auto: VW Passat, Fiat Cienquecento
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 18 Wrz 2009, 17:32
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Gdy jest zimny to się dławi!!
Witam!!! Cieniasek mojej kobiety - naprawiony. Wymieniłem gaźnik z Aisona na Webera. Szok!!! To nie te auto, zrywny, cichszy i chyba spadło spalanie. Cała impreza wyniosła 480zł, 330zł kosztował gaźnik wraz gumową rurą i podstawką pod gaźnik oraz z przesyłką, 150 zł wziął mechanik i przy okazji naprawił centralny zamek i alarm.
Dziękuję wszystkim za wszelkie rady i sugestie, naprawdę nie warto się bawić w Aisonie, szkoda nerwów czasu i pieniążków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.