witam panów(i ewentualne panie cantomaniaczki )
mam pytanko:
mianowicie chce sobie zamontowac sportowy tlumik(dedykowany do cc) nie wiem tylko czy sie oplaca,bo nie wiem czy dzwiek bedzie choc troszke basowy(a chcialbym gleboki,ale nie glosny basik...takie basowe mruczenie)to jest silnik 704cm3 wiec nie wiem czy jest sens montowac do niego sportowy,basowy tlumik...
Druga sprawa to nie jestem pewien czy taki tlumik doda mi w jakimkolwiek stopniu mocy i momentu...
Kolejny problem jest taki ze chce zamontowac strumiennice zamiast katalizatora,ale katalizator mam wkomponowany w kolektorze i jest zabudowany.... nie wiem czy da sie go wyp______dolic,albo chociaz czy mozna go zostawic i dodatkowo wstawic gdzies strumiennice
W sumie i tak mam juz ten katalizator rozpieprzony,nawet slychac ta ceramike pokruszona,kiedy potrzasne wydechem...
Nie chce go wymieniac bo mnie na to nie stac...wiec albo go zostawie w takim stanie albo go wypieprze i wstawie strumiennice
Z tego co wiem to taki rozsypany katalizator moze mi cos narobic....prawda to
ja na szczescie nie mam zadnych problemow jak narazie...
pozdrawiam i z gory dzieki za porady:) _________________ cinquecento fun:)
Dołączył: 10 Kwi 2007 Posty: 169 Skąd jesteś (miejscowość / region): Częstochowa / UK Posiadane auto: Renault Laguna 1.8 16V 2002r
Piwa: 1/1
Wysłany: Wto 31 Lip 2007, 23:52
Temat postu:
Sportowy wydech
Jeżeli chciał byś uzyskać konkretny wynik to i wydatki bedą większe. Musiał byś zmienić cały układ wydechowy na układ o większej przepustowości. Ja mam tylko końcowy tłumik ULTER i fajnie mruczy ale w 900. Życze powodzenia
to nie polecam chyba ze jak kolega napisał wyzej w 900cm tam juz inna specyfika pracy silnika jest
W 700 bedzie cos na zasadzie "pyrkania" niż ładnego dźwieku basowego.
Wybór nalezy do Ciebie ale osobiscie mnie by szkoda kasy bylo na takie cos..
Co do mocy może cos doda wiecej bo to juz zupełnie inne warunki do wydalania spalin ale tak jak mowie to jest dobre na silniki od 900 w zwyż
bo na dwóch cylindrach:/:/ nie polecam nie bedziesz zadowolony
kupowac cos do 700 sie nie opalca
silnik kreci zbyt niskie obroty i nie ma zamierzonego efektu jak w 900
ale jak chcesz tanim kosztem zrobic cos fajnego to polecam tlumik z poloneza (koncowy) otworzyc wyjac bebechy z niego i przespawac mu uchwyty i rura i wypuscic go srodkiem
na koniec jakas ladna koncoweczka i tanim kosztem (wydech koncowy do poldka cos kolo 40zl) i troche pracy i masz cos naprawde fajnego i sprawdza sie tez w 700 tylko trzeba miec troche sprzetu i checi sie w to bawic
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.