Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 88 Skąd jesteś (miejscowość / region): cięcina Posiadane auto: Chevrolet Spark 1,0 2012r.
Piwa: 1/22
Wysłany: Sro 07 Mar 2012, 23:11
Temat postu:
regulator napiecia gazu
Mojej Pandzie stuknęło 100000km więc postanowiłem z nią coś zrobić, a mianowicie to: wymiana rozrządu paska alternatora świec kabli wysokiego napięcia pompy wody oleju i filtrów I tu pojawił się problem ponieważ po wymianie filtra powietrza auto gasło na gazie Mechanik stwierdził że miałem tak zabrudzony filtr powietrza że teraz mieszanka paliwowo - powietrzna jest tak bogata w powietrze że auto gaśnie Pojechałem wiec do gazowni wyregulować gaz a tam mi powiedzieli że zrobią to tylko że autko ma już swoje przejechane i nie obejdzie się w niedalekiej przyszłości bez wymiany reduktora ciśnienia gazu Napiszcie proszę czy ktoś miał już podobny problem Koszt takiego reduktora to około 350zł _________________ mariusz
Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 1360 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Fiat Bravo 1,9 16V
Piwa: 57/9
Wysłany: Sro 07 Mar 2012, 23:30
Temat postu:
Re: ( Fiat Panda ) regulator napiecia gazu
Zmień warsztat bo w tym to są naciągacze.
Stara śpiewka, tylko wymieniać i płacić, łachudry doją naiwnych bez miłosierdzia.
Też taką śpiewkę słyszałem, a bo to brudny jest na pewno strasznie, membrana ledwo trzyma i takie tam dyrdymały.
Po otwarciu reduktora stwierdziłem że jest czysty a membrana spokojnie wytrzymałaby jeszcze sporo ale skoro kupiłem wcześniej zestaw naprawczy to wymieniłem.
Zestaw naprawczy składa się z kompletu uszczelek, membrany itp ulegających zużyciu elementów reduktora.
Kosztował mnie ok 50 zł a nie jak cały reduktor 350 zł.
Jak dobrze poszukasz lokalnego dystrybutora części to tanio załatwisz bo warsztaty mają swój "zdzierski" narzut. _________________ |
Jak opuścić kopary biedakom?
Zajechać na stację limuzyną BMW 745 full wypas, wysiąść z gracją...
... i zatankować gazu za 50 zeta )
full lans )
|
Dołączył: 14 Gru 2008 Posty: 512 Skąd jesteś (miejscowość / region): O-le Posiadane auto: PASSAT 2,0, AUDI 1,8
Piwa: 34/4
Wysłany: Czw 08 Mar 2012, 07:51
Temat postu:
Re: ( Fiat Panda ) regulator napiecia gazu
Jeśli instalacja jest parownikowa to pół obrotu w lewo śruby regulacyjnej na reduktorze w i powinno pomóc , generalnie zalecenia co do wymiany membran w reduktorze to ok 60000km (Tartarini) choć zazwyczaj robią dużo więcej
Dołączył: 09 Kwi 2011 Posty: 88 Skąd jesteś (miejscowość / region): cięcina Posiadane auto: Chevrolet Spark 1,0 2012r.
Piwa: 1/22
Wysłany: Czw 08 Mar 2012, 21:29
Temat postu:
Re: ( Fiat Panda ) regulator napiecia gazu
Będę się tym musiał chyba zając bo na benzynie autko chodzi idealnie że nawet go nie słychać i prawie wogóle nie czuć że pracuje na wolnych obrotach za to na gazie szarpie nim i czuć nierównomierne spalanie a czasem nawet jak jadę szybko np na 5 biegu i zahamuje a później zredukuje do 3 to mi nim szarpnie _________________ mariusz
W swojej maryśce zrobiłem na parowniku 135tys.No i juz w styczniu stracił wolne obroty i inne cuda,byłem 2 razy u gazownika po 50zł za 5 min i dalej źle.Kupiłem parownik na allegro za 158zł. nowy wstepnie regulowane fabrycznie założyłem w 30min.Chodzi pali idealnie ale pojechałem do nich na doregulację i za 2mm obrotu zapłaciłem 50zł.mimo,że zanim wsadzili łapy do regulacji na kompie wyskoczyło diagnostyka zakończona pomyslnie.Czyli obyłoby sie bez regulacji.A regulacje kosztowały tyle co parownik,czyli cos za nic. _________________ OPISZ NAJDOKŁADNIEJ A POMOŻEMY.
Dołączył: 28 Lut 2011 Posty: 1360 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Fiat Bravo 1,9 16V
Piwa: 57/9
Wysłany: Pią 09 Mar 2012, 19:58
Temat postu:
Re: ( Fiat Panda ) regulator napiecia gazu
I dlatego gazu mam po dziurki w nosie, jest tańszy a regularne dopłacanie.
Nie mając możliwości samodzielnie wykonać regulację jesteśmy skazani na płacenie haraczu. _________________ |
Jak opuścić kopary biedakom?
Zajechać na stację limuzyną BMW 745 full wypas, wysiąść z gracją...
... i zatankować gazu za 50 zeta )
full lans )
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Panda ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.