Ukad HAMULCOWY POMOCY ...... bo mi już ręce opadają
Co może być przyczyną iż przednie lewe koło ma niejszą siłę hamowania niż prawe (efek ściągania na prawą stronę).
a to co już zrobiłem:
1.wymiana zacisku
2.wumiana wężyka
3.Przedmuchanie rurki
4.nowe tarcze
Teraz pozostała jeszcze pompka dziś założona i nic.
A i jeszce jedno tył hamuje równomiernie.
I co k#### to może byc mnie juz pomysły się skończyły....
Wymieniles tarcze hamulcowe a klocki zalozyles stare ? Poza tym tloczek w starym zacisku moze pracowac z minimalnym opoznieniem z powodu napuchnietego ze starosci pierscienia uszczelniajacego oraz zanieczyszczonego rowka osadczego na tenze pierscien.
Ostatnio zmieniony przez czterosuw dnia Sob 01 Wrz 2007, 10:34, w całości zmieniany 1 raz
Re: ( Fiat Cinquecento ) Ukad HAMULCOWY POMOCY ...... bo mi już ręce opadają
Regulator siły hamowania odpowiada za tylne koła a nie za przednie. Skłonność jednego z kół tylnych do blokowania w czasie hamowania świadczy o uszkodzeniu regulatora ciśnienia zamontowanego przy pompie hamulcowej.
Jeżeli przednie koło blokuje bardziej i wymieniłeś tarcze, klocki itp, to ja bym proponował rozruszać cylinderki, nalać WD40 i poruszać nimi. Może korozja dała znać o sobie dlatego jeden lepiej chodzi a drugi gorzej. Dobre odpowietrzenie to podstawa.
Re: ( Fiat Cinquecento ) Ukad HAMULCOWY POMOCY ...... bo mi już ręce opadają
jeżeli chodzi o koła i osprzet hamulcowy to już wszystko co mogłem zrobic i wymienić a z tyłu to nawet tarcze kotwiczne zostały zmienione.
Jezeli chodzi o przednie zaciski to na lewa strone był zakładany nowy użyczony przez dobrego znajomego sklepu i też lipa.
Odpowietrzony układ (czynność wykonywana nie tylko w moim aucie) jest dobrze ..... w 100%
Teoria jest taka że jak walnie korektor to tył hamuje ale .... że w takiej sytuacji moze wystepować spadek ciśnienia w tej sekcji pompy ale to chyba druga teoria
Dziś spróbuję zamienić wyjścia na pompie.
Re: ( Fiat Cinquecento ) Ukad HAMULCOWY POMOCY ...... bo mi już ręce opadają
zamieniłem rurki na pompie tak że jedna sekcja daje na przód a druga na tył i .......też d..pa
Kupiłem i wymieniłem odcinek metalowej rurki od pompy do węża elastycznego lewego koła czyli przyłącze całe nowe i nadal k###wa nic
i nic nie wiem co dalej.
Na prosty rozum to wina zacisku ale przecież zakładałem już inny (nowy) i brak zmian.
A może to prawa strona coś nie gra ... biała plama w historii
Ktos wspominal o korektorach sily hamowania, one faktycznie dzialaja na tyl, ale... podzial obwodow ukladu hamulcowego jest diagonalny, tzn., przod prawa strona wspolpracuje z lewa tyl. Czyli /domniemam/, moze byc spadek cisnienia w przednim zacisku z powodu niesprawnosci korektora sily hamowania. Korektory mozna zamienic miejscami, wiec sugeruje ich zamiane i obserwowac co bedzie sie dzialo dalej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Zawieszenie-układ hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.