Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Seicento ) Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Seicento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tom007

Czytelnik



Dołączył: 08 Lip 2009
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): Dąbrowa Górnicza
Posiadane auto: Fiat Seicento
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 01 Lis 2009, 09:59
Temat postu:

Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow


Mam problem z seicento 900 rok 2000
Po wymianie uszczelki pod głowica auto gaśnie po chwili na biegu jałowym zaraz po odpaleniu. Wszystko prawidłowo podpiłem .Proszę o pomoc w tej sprawie
Powrót do góry
TAIF

Junior admin


Dołączył: 17 Kwi 2008
Posty: 6434
Skąd jesteś (miejscowość / region): PolskaPółnocnaTcz.
Posiadane auto: CORSA C 1.2/A170 W168 1.7 Diesel/ YAMAHA 1.2 i 1.7 Honda ST1300
Piwa: 147/249
Wysłany: Nie 01 Lis 2009, 10:31
Temat postu:

Re: ( Fiat Seicento ) Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow


Może łapie fałszywe powietrze pod kolektorem ssącym,gaźnikiem lub wąż kolektor-serwo jest luźny.
_________________
Regulamin forum dyskusyjnego.










Tako rzecze Zaratustra:
W piwie siła, w winie mądrość a w wodzie zarazki.
Powrót do góry
infolucas

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 179
Skąd jesteś (miejscowość / region): KROTOSZYN
Posiadane auto: BRAK
Piwa: 13/1
Wysłany: Nie 01 Lis 2009, 12:11
Temat postu:

Re: ( Fiat Seicento ) Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow


TAIF napisał:
Może łapie fałszywe powietrze pod kolektorem ssącym,gaźnikiem lub wąż kolektor-serwo jest luźny.


zalecam takze sprawdzenie czy dobrze ustawiony jest rozrzad ,nawet o zabek moze byc przestawiony i bedzie palil ale i ciezko i gasl
_________________
PKT.22
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
mustang1

Junior admin


Dołączył: 28 Wrz 2009
Posty: 7756
Skąd jesteś (miejscowość / region): Wielkopolska
Posiadane auto: Jeep Wrangler rubicon
Piwa: 335/31
Wysłany: Wto 03 Lis 2009, 16:29
Temat postu:

Re: ( Fiat Seicento ) Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow


infolucas napisał:
TAIF napisał:
Może łapie fałszywe powietrze pod kolektorem ssącym,gaźnikiem lub wąż kolektor-serwo jest luźny.


zalecam takze sprawdzenie czy dobrze ustawiony jest rozrzad ,nawet o zabek moze byc przestawiony i bedzie palil ale i ciezko i gasl
w sc 900 wymiana upg nie przewiduje demontażu łańcucha rozrządu , silnik jest z dolnym wałkiem rozrządu więc Twoja porada jest nietrafiona
Powrót do góry
infolucas

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 179
Skąd jesteś (miejscowość / region): KROTOSZYN
Posiadane auto: BRAK
Piwa: 13/1
Wysłany: Wto 03 Lis 2009, 22:10
Temat postu:

Re: ( Fiat Seicento ) Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow


mustang1 napisał:
infolucas napisał:
TAIF napisał:
Może łapie fałszywe powietrze pod kolektorem ssącym,gaźnikiem lub wąż kolektor-serwo jest luźny.


zalecam takze sprawdzenie czy dobrze ustawiony jest rozrzad ,nawet o zabek moze byc przestawiony i bedzie palil ale i ciezko i gasl
w sc 900 wymiana upg nie przewiduje demontażu łańcucha rozrządu , silnik jest z dolnym wałkiem rozrządu więc Twoja porada jest nietrafiona


niedoczytalem kolega ma 899 a myslalem 1.1 Smile szacun
_________________
PKT.22


Ostatnio zmieniony przez infolucas dnia Wto 03 Lis 2009, 22:12, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Reklama








Wysłany: Wto 03 Lis 2009, 22:10
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
infolucas

Stały Bywalec



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 179
Skąd jesteś (miejscowość / region): KROTOSZYN
Posiadane auto: BRAK
Piwa: 13/1
Wysłany: Wto 03 Lis 2009, 22:12
Temat postu:

Re: Po wymianie uszczelki pod głowica auto gasnie na biegu jałow


Tom007 napisał:
Mam problem z seicento 900 rok 2000
Po wymianie uszczelki pod głowica auto gaśnie po chwili na biegu jałowym zaraz po odpaleniu. Wszystko prawidłowo podpiłem .Proszę o pomoc w tej sprawie


Moze byc jak taif napisal ze bierze falszywe powietrze pod gardziela ,sprawdz czy niejest uszkodzona uszczelka pokrywy zaworowej np przyczasnieta lub przewody podcisnieniowe
_________________
PKT.22
Powrót do góry
gadu-gadu skype status
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Seicento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1





 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Seicento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.


FiatCroma

8 990

2007r.

199 430 km

pomorskie

FiatCroma

11 900

2007r.

255 000 km

łódzkie

FiatPanda

44 900

2021r.

24 000 km

wielkopolskie

FiatTipo

66 300

2021r.

36 781 km

podkarpackie

Fiat500x

64 900

2019r.

55 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System