Idę właśnie się zabrać za to EGR a jeszcze jedno małe pytanie czy może mieć z tym wszystkim coś wspólnego woda w filtrze bo własnie błąd mi wyskakuje ?? I co zrobić wymienić filter wystarczy ??
Z twoich wypowiedzi wina leży raczej po stronie slabego ciągu, ale woda w filtrze to dla wtryskiwaczy niebezpieczeństwo a cena samego filtra nie jest wysoka i zmień przy okazji bo spuszczanie samej wody to tylko półśrodek. Nowy filtr po prostu wkręć bez zalewania go, nie ma problemu z zapowietrzeniem, autko ładnie odpala.
Więdz tak włąśnie skończyłem montowac to EGR i nic to nie dało syfu było sporo zdjęcia wrzuce za ok 30 minut. I u mnie w silniku 1.9JTD 115km ten EGR i ten czujnik wygląda nieco inaczej niż na tamtych zdjęciach w alfie. CO teraz ?? jechać podłaczyć pod kompa ?? To mnie dziwi że ta turbina sie włancza jak silnik nagrzeje się do 90 stopni ;/
Więdz tak wygląda u mnie EGR :
A tak już po rozkreceniu na pół troche syfu było
NO i kurde nie zrobiłem zdjęcia tego czujnika ale chodzi mi o to że mój niema tego języczka żółtego a syfu w nim było troche no i jest troche innym kształtem a tu przykąłd o jaki język mi chodzi :
[b]
No i Co robić dalej jesli czyszczenie nie dało efektu Turbina sie włancza jak silnik jest nagrzany czy ten czujnik może być walniety ??
Ostatnio zmieniony przez p4w3l dnia Sro 26 Maj 2010, 20:35, w całości zmieniany 1 raz
U mnie też nie ma tego "języczka" ale po wyczyszczeniu przestał wyskakiwać błąd silnika i auto leci aż miło. A overboost czyściłeś -odpowiada za pracę turbiny, on rownież jest bardzo istotny. Wyjmij przewód wlotu powietrza pierwszy przy atrapie i na dole idąc śladem czarnych cieńkich i sztywnych przewodów powietrza dojdziesz do niego, jest przykręcony dwoma nakrętkami (10) na samym dole na pasie przednim. Wykręć, wyczyść i zamontuj najlepiej na obudowie akumulatora, ponoć mniej się zasyfia, chociaż u mnie był czyściutki. Wejdz w "manuale" tam jest opis czyszczenia overboost-u.
Mi nawet bład nie wyskakuje i nie wyskakiwał od tak sobie turbina wysiadła przy predkości bodajże 180 ;/ A teraz zaczyna chodzić jak się nagrzeje ok pójde jutro poszukać tego o czym piszesz bo już na dziś mam dośc rozkreciłem pół silnika ;]
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
Wysłany: Sro 26 Maj 2010, 19:51
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Brak turbodoładowania!
Jak turbina się włącza po nagrzaniu to masz zapieczone kierownice lub niesprawny overboost. a czujnik masz pewnie starego typu (bez języxczka) - jego się wymienia bo czyszczenie nic nie da _________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Nom właśnie chce dostać się do tego overbosta ale dokąłdnie niewiem gdzie kto by mi to lepiej wytłuamczył
Nie no Jaja z tym autem ku*** mać teraz zrobiłem ok 50 km turbina wogule sie nie włączyła i silnik nie chciał sie nagrzac nawet nie dochodziło do środka a jak się zbliżało to zaraz momentalnie w oczach temp. spadała co to może być ;///
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
Wysłany: Czw 27 Maj 2010, 09:55
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Brak turbodoładowania!
Może masz termostat i czujnik temperatury do wymiany - wtedy też auto może być w trybie awaryjnym _________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Poczekam do końca miesiąca wtedy mam wypłate podjade do mechanika Dzięki za pomoc. Jeszcze tylko byłbym wdzieczny jak dostać się do tego overbosta bo tak patrzałem w silnik jak sroka w G i niemogłem dojrzeć ;p ma może ktoś jakieś foto ?
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
Wysłany: Czw 27 Maj 2010, 13:53
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Brak turbodoładowania!
Najlepiej po wężyku podciśnieniowym który idzie od "gruchy" turbiny _________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Nom właśnie chce dostać się do tego overbosta ale dokąłdnie niewiem gdzie kto by mi to lepiej wytłuamczył
Nie no Jaja z tym autem ku*** mać teraz zrobiłem ok 50 km turbina wogule sie nie włączyła i silnik nie chciał sie nagrzac nawet nie dochodziło do środka a jak się zbliżało to zaraz momentalnie w oczach temp. spadała co to może być ;///
No właśnie, jak Ci się nie nagrzewa do 90st i temp spada np w korkach to termostat do wymiany, też tak miałem...Co do temp i turbiny to nie mam pojęcia. U mnie uszkodzony termostat nie wpływał na pracę turbo...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.