Witam dla informacji miałem ostatnio problem z tom skrzynia a mianowicie skrzynia pracowała tylko na 2 biegach i wsteczny pozostałe biegi się nie włączały na bezradność warsztatów które rozkładały ręce nawet ASO Fiata nikt nie umiał naprawić tego problemu na końcu znalazłem mechanika który poradził se z tym problemem a mianowicie świeciła sie kontrolka pomarańczowa chek engine po zapaleniu tej kontrolki komputer skrzyni biegów włącza się na tryb awaryjny w moim przypadku zapalenie się kontrolki był przepływomierz powietrza także zęby prawidłowo pracowała skrzynia należny najpierw pogasić wszystkie awarie i błędy silnika oraz skrzynie trzeba na nowo zaprogramować Pozdrawiam
Znalazłem mechanik który naprawił auto również skrzynie programował na nowo uczył ja jeździć koszt nauki 92 zł (na rachunku widnieje diagnostyka sterowania selespida nauka)
Dołączył: 30 Gru 2008 Posty: 205 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa<->Pułtusk Posiadane auto: Było: Fiat Stilo Abarth 2.4 R5 20V 3D Jest: Mercedes CLK 2.3 Kompressor Sport
Piwa: 7/3
Wysłany: Wto 19 Sty 2010, 15:10
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Awaria skrzyni SELESPEED.
Też mnie to dziwi. Mam drugi samochód z podobną skrzynią (Peugeot 1007 2Tronic). ASO Peugeota bez problemu dokonuje "kalibracji" skrzyni - co prawda koszty to prawie 500zł ale efekty są zdecydowanie zauważalne (poprawa na plus).
Kiedyś dzwoniłem po kilku ASO Fiata w Wawie i żadne nie dawało gwarancji na pozytywne efekty próby "kalibracji selespeeda". W jednym ASO powiedzieli nawet, że taka próba może się skończyć wymianą nakładki selespeed za kilkanaście tyś :/
Chętnie wybrałbym się do jakiegoś znającego temat speca bo coraz bardziej zaczynają mnie denerwować "kangurki" :/ _________________ Airsoft - I'm lovin' it - www.asgpultusk.pl
Dołączył: 28 Lut 2009 Posty: 1367 Skąd jesteś (miejscowość / region): pole Posiadane auto: Opel Astra GTC 1.9 CDTI 150KM IDS+ (DPF OFF, nowy kolektor ssący ~ 170KM= niecałe 7s na 100 :) )
Piwa: 18/1
Wysłany: Wto 19 Sty 2010, 23:32
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Awaria skrzyni SELESPEED.
bo ASO leci na łatwizne.. nie będa sie bawili w naprawy bo im sie to po prostu nie opłaca... pozatym, obsługują głownie samochody na gwarancji, a tam też wszytsko wymieniają na nowe...
Dlatego mechanicy w ASO to fafraki... nic nie potrafią naprawić..
Skrzynia źle pracuje? wymienić! a jak sie powie o czyms takim jak programowanie to robią wielkie oczy.. albo mówią "bajki, tak sie nie da.."
Miałem podobnie jak mi wywalało błąd ciśnienia doładowania.. jak Im w ASo mówiłem zeby sprawdzili czujnik, to facet powiedział ze to on jest tu mechanikiem.. po czym wrócił po pół godzinie z radą "no trzeba wymienić turbinę i wszytskie rury do niej, intercooler też.. jakies 5 tysięcy.."
Ja w domu przeczyściłem czujnik wacikiem do uszu i nie ma problemu..
jak mi zostawały na podjeździe ślady bo oleju napędowym to w ASO mi powiedzieli że cieknie pompa wysopkiego ciśnienia i trzeba wymienić.. coś około 2tysięcy? ewentualnie uszczelki za 700..
a zwykły mechanik popatrzył i wymienił kawałek wężyka który był peknięty, i powiedział że wstyd by mu było wziąć kase za taką "naprawę"
takich przykładów można by wyliczać w nieskonczoność..
Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 509 Skąd jesteś (miejscowość / region): katowice Posiadane auto: Fiat Stilo Abarth 2003
Piwa: 6/1
Wysłany: Sro 20 Sty 2010, 14:59
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Awaria skrzyni SELESPEED.
racja, ja kiedyś miałem problemy w ticolocie, po wjechaniu w głęboką wodę 0,5m. Autko jeździło, ale kopciło i ciężko paliło, po dwóch dniach pojechałem do ASO, wielkie bogucicka 7 korporation i po opłaceniu 30zł za dzień dobry, okazało sie że gaźnik do wymiany (około 2500zł). Nie wiem co sie może zepsuć w gaźniku od wjechania do wody, żeby był do wymiany. Rzecz jasna olałem sprawę bo, nawet wtedy, było to około 20% wartości pojazdu. Usterka sama minęła po kolejnym dniu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.