Witam mam taki problem mruga mi kontrolka od ladowania a ladowanie jest odpowiednie takie jak ma byc .jesli wlacze swiatla to swiatla mrugaja razem z kontrolka . To jest fiat tempra 1992 r silnik 1,6 ie
wymiana alternatora może nić nie dać.
Pozatym jak udało sie Tobie ustalić ze alternator jest dobry?
że ma właściwe napięcie.
NA samym początku sprawdź mocowanie przewodów elektrycznych.
Przyczyn takiego zachowania napięcia może być kilka :
luźny przewód.
Zepsuty regulator napięcia.
jakaś dioda prostownicza uszkodzona.
Proponuje zacząć badania od końca : o ile posiadasz miernik sprawdzić napięcie na zaciskach alternatora bez wołaczonego silnika, potem z włączonym (przy właczonym napięcie powiinno być wyższe).
Jak napięcie będzie wyższe przy włączonym to Następnie to samo na klemach akumulatora.
W przypadku pojawienia się dość dużych różnic napięc (dal tych samych warunków "dal pomiaru na klemach i akumulatorze") znakiem tego problem jest w przewodach.
wlasnie wiem to nie jest alternator bo juz mam 3 i to samo ostatnio bylem 1200 km za granica i caly czas swiecila mi kontrolka od ladowania swiatla byly normalne jak zaczela mrugac dioda to zaczely mrogac swiatla sadze ze nie ma to nic wspolnego z alternatorem poprostu dlatego ze swiatla by nie mrogaly jak by bylo slabe napiecie z alternatora tylko by slabiej swiecily bo na pierwszym alternatorze tak mialem i po wym,ianie bylo luks tylko po jakims czasie znowu sie to zaczelo jeden znajomy elektrych mi powidzial ze moze to byc wina przekaznikow ale sprawdzilem wszystkie sprawdzalem tez styki co ida na alternator i przewody sa ok popatrze za regulatorem napiecia byc moze ta byc wina
wlasnie wiem to nie jest alternator bo juz mam 3 i to samo ostatnio bylem 1200 km za granica i caly czas swiecila mi kontrolka od ladowania swiatla byly normalne jak zaczela mrugac dioda to zaczely mrogac swiatla sadze ze nie ma to nic wspolnego z alternatorem poprostu dlatego ze swiatla by nie mrogaly jak by bylo slabe napiecie z alternatora tylko by slabiej swiecily bo na pierwszym alternatorze tak mialem i po wym,ianie bylo luks tylko po jakims czasie znowu sie to zaczelo jeden znajomy elektrych mi powidzial ze moze to byc wina przekaznikow ale sprawdzilem wszystkie sprawdzalem tez styki co ida na alternator i przewody sa ok popatrze za regulatorem napiecia byc moze ta byc wina
Zobacz przewody czy nie ma przerwy. Czy wszystko jest dobrze dokręcone, czy nie jest gdzieś uszkodzona izlolacja.
O to może być również regulator napięcia.
miałem kiedyś podobny problem - gdy włączyłem kierunkowskazy to wtedy też wszystko migało. Nikt mi nie doradził - okazało się, że gdy wymieniłem żarówki w lampach przednich problem zniknął bezpowrotnie. Może spróbuj tego rozwiązania - nie jestem mechanikiem ale obserwatorem (z mechanikami mam dużo wspólnego bo troszkę ode mnie wyciągnęli - ale pomysły były nieraz moje). Ciekaw jestem co to jest u Ciebie. _________________ PP
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Tempra ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.