Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Punto ) Punto 1.9 JTD 2002 r. i z lancią wspomnienia



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Punto ) Oceń swoje auto - opinie i testy użytkowników
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nildur

Czytelnik



Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): łódź
Posiadane auto: Fiat, Punto, 1.9 JTD, 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 06 Lut 2010, 00:20
Temat postu:

Punto 1.9 JTD 2002 r. i z lancią wspomnienia


Jestem młodym kierowcą. Prawo jazdy posiadam ponad 1 rok. Pierwsze kroki robiłem w lancia kappa 2.4 TDS z 96 r. Myślałem, że parkowanie będzie mniejszym samochodem takim samochodem jak punto będzie łatwiejsze. Nadal jest trudne, ale zawsze jest trochę więcej miejsca.

Lancia Kappa została zakupiona 5 lat temu. Przez taki okres czasu można zniszczyć auto. Będzie niedługo miała 300 000 na liczniku i starszy mówi, że jeszcze 5 lat będzie jeździła. Ja w to bardzo wątpię, bo jakaś kompresja w silniku jest niska.

Fiat Punto JTD 2002 r.

To informacji z ogłoszenia tego punciaka.

Cena (brutto):
7 000 PLN / 1 711 EUR (do negocjacji) (sprzedał za 6200 brutto i załatwia fakturę we Włoszech teraz)

Typ:
Van / Minibus
Informacje:

Rok produkcji: 2002, 204 000 km, Skrzynia biegów: manualna, Moc: 90 KM (66 kW), Pojemność skokowa: 1910 cm3, olej napędowy (diesel), biały, Liczba drzwi: 2/3,
Dodatkowe wyposażenie:

ABS, el. szyby, klimatyzacja, centralny zamek, poduszka powietrzna 2x, wspomaganie kierownicy, komputer, welurowa tapicerka, światła przeciwmgłowe, przyciemniane szyby

Dodatkowe informacje:
bezwypadkowy, homologacja na ciężarowe