ja założyłem stożek do eskorta w benzynie jak go miałem. może minimalnie lepiej wkręcał się na obroty ale to minimalnie. chyba to się nie opłaca bo silnik dostaje po [cenzura] (większe zapylenie powietrza) trzeba dbać o filtr często płukać spryskiwać specjalnym olejkiem a to kosztuje. ale fajny był pomruk przy przyśpieszeniu gdy zasysał powietrze ale ogólnie to chyba nie warto filtr kosztuje dość sporo oczywiście z tych orginalniejszych nie za 30 zł, i dbanie o niego co jest konieczne także kosztuje, a efekt bynajmniej u mnie był znikomy _________________ Bravka jest super ale wymaga częstego dopieszczania
Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 399 Skąd jesteś (miejscowość / region): Merida, Yucatan,Mexico Posiadane auto: NISSAN MARCH sedan 1.6 DOHC 2013
Piwa: 14/1
Wysłany: Sro 29 Paź 2008, 21:06
Temat postu:
filtr stożkowy
bezsensem jest zakładanie filtra stożkowego bez doboru na hamowni podwoziowej - zmiana osiągów jest subiektywna - tym lepsze im więcej kasy się wydało.
\poczytajcie uważnie www.godula.pl - każdy tam znajdzie odpowiedź na swe marzenia
Dołączył: 30 Lis 2008 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość / region): Góra Posiadane auto: Fiat Ducato 14 2.5 TDI 1995r
Piwa: 0/0
Wysłany: Nie 30 Lis 2008, 22:34
Temat postu:
Re: ( Fiat ) Filtr Stożkowy w silnku dizla.
Witam. Założenie filtra stożkowego do diesla raczej zabierze niż Ci cokolwiek da. Owszem, moze da Ci kilka KM ale w wyższych przedziałach obrotów silnika. Natomiast zabierze Ci moment obrotowy (Nm) w dolnym przedziale. Chyba nie chcesz mieszać gałka od zmiany biegów podczas wyprzedzania?
Proponuję Ci natomiast coś innego! Zamiast kombinowac i przerabiać, zainwestuj w wkładkę filtra powietrza jakiejś znanej firmy, typu Jamex czy K&N. Jest wykonana z kilku warst gąbki, po wewnętrznej stronie wzmocniona siatką by nie przeciągnęło syfu jeśli zapomnisz go wyprać. A prać go trzeba co 10000 do max 50000km. _________________ Rafał
no ale musisz pamiętać że jeżeli wkładka olejowa K&N to jeżeli masz przepływomierz powietrza elektryczny (z czujnikiem do sterowania np. zaworem EGR) to będzie Ci błąd wywalać, może gorzej chodzić i będziesz czyścić przepływomierz z tego oleju niestety...przynajmniej tak jest w fordach nowszych...
Miałem stożek w swoje sienie. Góra obrotów sie poprawiła ale z dołu miała totalnego mula. Bez profesjonalnej przeróbki całego dolotu to sie napewo marnie opłaca. Wiadomo każdy silnik zareaguje inaczej ale ja osobiście sam filtr odradzam. No chyba ze jak wspomniałem wcześniej zmiana na dedykowany do silnika dolot plus sportowy filtr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.