dawno temu czyli 80kkm moje jtd nie dymiło w ogóle przy ciśnięciu gazu(podczas jazdy).
Teraz przy zmianie położenia pedału gazu (dodanie) w pierwszej fazie jest chmurka czarana, brzydka (podczas jazdy). Zgodnie ze sztuką sprawdziłem i wymieniłem chyba wszystko czyli
dwie przepływki - to samo
Regulacja zaworów na ideał - to samo
wymiana turbo (przy okazji) - to samo
uszczelniłem cały dolot (lekkie przypocenia) - to samo
zaślepienie EGR - to samo
Wymiana zaworu EGR - to samo
wymiana czujnika doładowania - to samo
logi boost itp - idealnie
stara przepływka nieco zaniża ilość powietrza ale dymi - to samo
brak przepływki, muł ale też dymi
spalanie kompa z realem - ideał czyli komp 5,8 real 5,88
test przelewowy - równo na wszystkich wtryskach
logi ciśnienia paliwa - idealne
nowe świece żarowe.
czyli prawdopodobnie końcówki wtrysków źle rozpylają,
jedyne co dodatkowo sugeruje. że mogą to być końcówki to lekka mgiełka z bagnetu a nigdy tego nie było (podobno objaw lejących wtrysków)
lepkość oleju (badanie w blackstone) spadła do górnej granicy xw30 czyli lekkie rozrzedzenie paliwem czyli śle spalana mieszanka.
wyczytałem, że wyciągniecie wtrysków to pikuś, dwie śruby, wtrysk w imadło i wymiana starej końcówki.
potrzebuję więc rad, jakie końcówki kupić, czy bosch czy coś innego?
jakie dobrać końcówki do wtrysków - mam klasę 3
gdzie szukać jakiejś dokumentacji?
p.s.
oczywiście preparaty do czyszczenie nie pomogły.
Pozdrawiam _________________ Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto!
Chcesz sie paprac w garazu? Za koncówki dasz po 150 zl/szt. Firad lub Bosch.Czyszczenie u "Boscha" tez 150 zl /szt. Zrób kalkulację, co jest oplacalne. Znawcy tematu niby mówią ,ze te koncówki są nie do zarzniecia, a tylko trzeba je wyczyscic, ultradzwiekami itd. Jak masz dobrze przelewy, to moze wystarczy je "wyczyscić".Poszukaj w tym temacie, powodzenia. _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
koszty jak widać są podobne więc raczej skłonny jestem wymienić końcówki. Oczywiście nie chce wtopić następnej kasy więc chciałbym ew potwierdzenia, że kierunek który wybrałem jest poprawny. jedyhne co mnie martwi to wyciągnięcie wtrysku. mam nadzieję, że faktycznie da się je samemu wyciągnąć. zweryfikuje koszt zabiegu u bosch ale jak kiedyś pytałem to zaśpiewali mi nie mała sumke.
pozdrawiam _________________ Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto!
Witam! Adash, wyciagniesz bez problemu.Opisywalem na forum moją walkę z wtryskami(poszukaj).Zapyl dzien wczesniej gniazda jakims"penetrolem" etc. Kup nowe podkładki pod wtryski i do roboty.Dobre imadło , klucz "15".Chyba na aletanio jest jakies ustrojstwo do wyciagania wtryskiwaczy.Ja wyciągałem mała montówką z lekkim postukiwaniem i nawet wychodziły, powodzenia. _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Silnik Diesel-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.