Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Grodzisk Mazowiecki Posiadane auto: cinquecento 700 z 1996 z gażnikiem aissan
Piwa: 0/1
Wysłany: Czw 25 Lut 2010, 19:24
Temat postu:
obroty
Cześć mam 700 z 1996 z gażnikiem aisan.Podczas jazdy po wciśnięci sprzęgła i zmiany biegów wchodzi mi na wyższe obroty,minie pare ładnych sekund zanim sie to normuje.To samo sie dzieje jak chodzi na giegu jałowym.Jak dodam gazu to minie sporo sekund zanim sie obroty ustabilizują.Może ktoś wie co sie dzieje,prosze o pomoc
Dołączył: 17 Sie 2009 Posty: 67 Skąd jesteś (miejscowość / region): Wałbrzych Posiadane auto: CC 704 1997r, Siena 1.6 16V HL
Piwa: 1/1
Wysłany: Czw 25 Lut 2010, 23:05
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) obroty
A może masz włączone ssanie? Ssanie w tych autach jest półautomatyczne i z biegiem nagrzewania się silnika obroty się stabilizują a ssanie wyłańcza chociaż i tak w praktyce można to różnie interpretować. Ja u siebie wyłańczam ssanie sam jak już z nawiewu płynie ciepłe powietrze bo przy wyciągniętym cięgnie ssania też mam nieustabilizowane obroty na jałowym .A jak wyłańczasz ssanie sam to może linka nie chodzi (przerdzewiała, zacięła się) i cały czas jest na ssaniu.
Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Grodzisk Mazowiecki Posiadane auto: cinquecento 700 z 1996 z gażnikiem aissan
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 26 Lut 2010, 19:40
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) obroty
ccracing napisał:
A może masz włączone ssanie? Ssanie w tych autach jest półautomatyczne i z biegiem nagrzewania się silnika obroty się stabilizują a ssanie wyłańcza chociaż i tak w praktyce można to różnie interpretować. Ja u siebie wyłańczam ssanie sam jak już z nawiewu płynie ciepłe powietrze bo przy wyciągniętym cięgnie ssania też mam nieustabilizowane obroty na jałowym .A jak wyłańczasz ssanie sam to może linka nie chodzi (przerdzewiała, zacięła się) i cały czas jest na ssaniu.
Cześć.Dziś zmniejszyłem na 850 i sie poprawiło.Były prawidłowe bo miałem 1100 ale przy zmianie biegu obroty szły w góre i troche trwało zanim sie ustabilizowały.Gorzej jak rano jade na ssaniu to wtedy wchodzi mi bardzo w obroty.Linke od ssania mam w porządku.Zastanawiam sie czy ssanie można wyregulować,zmniejszyć obroty albo ustawić przepustnice od ssania.Tak gdybam
Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Grodzisk Mazowiecki Posiadane auto: cinquecento 700 z 1996 z gażnikiem aissan
Piwa: 0/1
Wysłany: Pią 26 Lut 2010, 21:29
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) obroty
malez4 napisał:
Można.
Jak to zrobić?Poluzować linke od ssania wtedy przepustnica od ssania mniej sie otworzy.Czy przyspieszone obroty biegu jałowego to obroty pracy silnika na ssaniu.Zauważyłem że po wciśnieciu gazu przepustnica ładnie wraca ale jakiś centymetr przed pełnym domknięciem zatrzymuje sie i dopiero po paru sekundach domyka sie do końca i tak jest za kazdym razem.Linka gazu była niedawno zmieniana.Może tak powinno być w tym samochodzie.Wydaje mi sie że przez to zwolnienie domkniecia przepustnicy wchodzi mi na obroty przy zmianie biegów.Sorki że tak to nie fachowo opisuje ale inaczej nie umiem.
odkrec linki od gazu i jesli jest od ssania albo wezyk od ssania nie pamietam co tam jest, rusz recznie przepustnica i pusc jesli sie domknie tzn ze cos z linkami jesli nie cos z gaznikiem
Dołączył: 25 Lut 2010 Posty: 4 Skąd jesteś (miejscowość / region): Grodzisk Mazowiecki Posiadane auto: cinquecento 700 z 1996 z gażnikiem aissan
Piwa: 0/1
Wysłany: Sob 27 Lut 2010, 14:01
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) obroty
kubal1 napisał:
odkrec linki od gazu i jesli jest od ssania albo wezyk od ssania nie pamietam co tam jest, rusz recznie przepustnica i pusc jesli sie domknie tzn ze cos z linkami jesli nie cos z gaznikiem
Linki są w porzadku,wychodzi na to że coś z gaźnikiem nie tak.Pewnie trzeba go wyregulować.Wszystkim dziekuje za pomoc
Posiadane auto: CC 700 1997r (od nowości) oraz Opel Corsa 1,2 lpg, 2005r.
Piwa: 224/104
Wysłany: Nie 28 Lut 2010, 13:11
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) obroty
Sprawdź jeszcze gruby przewód gumowy biegnący spod gaźnika do zbiorniczka podciśnienia przykręconego do obudowy filtra powietrza. Zobacz czy przypadkiem nie jest pęknięty koło tego zbiorniczka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.