Fiat

ogłoszeniaceny używanychwiadomościdealerzyforumczęścioponyksiążkilinkitapetyopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Fiat Cinquecento ) Przeróbka gaźnika AISAN


Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Banan84

Czytelnik



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 6


Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 27 Paź 2007, 00:00
Temat postu:

Przeróbka gaźnika AISAN


Wnerwił mnie gaźnik CC 700 AISAN . Miałem z nim same problemy, więc wywaliłem całe badziewie jakie było przy tym gaźniku (wężyki,czujniki,siłowniki podciśnieniowe,i prawie całą elektronikę) przerobiłem ssanie na mechaniczne i połączyłem w inny sposób elektrozawór.
Jest teraz super, silnik pracuje bardzo elastycznie, pali 5,4l/100km.
Jak ktoś jest zainteresowany to mogę podać więcej szczegółów.
Powrót do góry
ssado

Czytelnik



Dołączył: 27 Paź 2007
Posty: 1


Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 27 Paź 2007, 00:52
Temat postu:

Re: ( Fiat Cinquecento ) Przeróbka gaźnika AISAN


jak mozesz to opisz najlepiej krok po kroku jak to zrobiles bo ja juz mam sosyc aisana bo juz myslalem o reneneracji go lub wymianie na fosa lub webera. z gory thx.
Powrót do góry
kozanostra

Debiutant



Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 29
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mysłowice, Śląsk
Posiadane auto: Fiat, Seicento, SX, 1108 cm3, MPI, 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 27 Paź 2007, 00:57
Temat postu:

Re: ( Fiat Cinquecento ) Przeróbka gaźnika AISAN


Ja byłbym bardzo zainteresowany Smile
Trzeba przyznać ze jest z tym gaźnikiem troszkę problemów :-/
Nie wiem czy szczegóły podasz tutaj czy wyślesz na maila.

bo_tak@poczta.onet.pl

Ps. A na margnesie co byś podejrzewał jeśli po zwolnieniu wciśnietego pedału gazu, obroty silnika nie chca schodzić tak szybko jak powinny a zajmuje im to z 2-2,5 s. Wina źle wyregulowanej przepustnicy?
Powrót do góry
delphi686

Debiutant



Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 32

Posiadane auto: CC 704 gaznik AISAN 1997
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 27 Paź 2007, 18:18
Temat postu:

Re: ( Fiat Cinquecento ) Przeróbka gaźnika AISAN


Byłbym zainteresowany jak to zrobiłeś. Posiadam taki sam gaźnik i chciałbym zmienić go. Mój email to maks57@wp.pl
Powrót do góry
gadu-gadu
Banan84

Czytelnik



Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 6


Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 27 Paź 2007, 19:11
Temat postu:

Gaźnika AISAN


Przygotuję wszystko z opisem i rysunkami i wrzucę na forum.

kozanostra - nie wiem co to może być za przyczyna.
Powrót do góry
Reklama








Wysłany: Sob 27 Paź 2007, 19:11
Temat postu:

reklama


Powrót do góry
pawlo762

Czytelnik



Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 1


Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 31 Paź 2007, 10:49
Temat postu:

Re: ( Fiat Cinquecento ) Przeróbka gaźnika AISAN


witam takze jestem ciekawy jak mozna przerobic ten gaznik czy moge prosic o kontakt na pawlo762@wp.pl byl bym wdzieczny za informacje krok ppo kroku Smile jak przerobic tego asianka
Powrót do góry
tjsz

Przyjaciel Portalu



Dołączył: 05 Wrz 2007
Posty: 334
Skąd jesteś (miejscowość / region): Giżycko
Posiadane auto: Było: CC700, 1997/1998, AISAN, PUNTO 1.1 S 1998r., Ford Mondeo MK2 1,8TD 1999. Obecnie STILO 1,9JTD MW 115KM 2003R
Piwa: 16/3
Wysłany: Sro 31 Paź 2007, 15:40
Temat postu:

Re: ( Fiat Cinquecento ) Przeróbka gaźnika AISAN


Witam!

Dołączam sie do sprawy... tjsz@op.pl

Pozdrawiam
TOmcio
Powrót do góry
gadu-gadu
McCartney

Dyskutant



Dołączył: 01 Wrz 2007
Posty: 65
Skąd jesteś (miejscowość / region): Kobiernice
Posiadane auto: Fiat Cinquecento 700 1996r. AISAN
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 31 Paź 2007, 15:49
Temat postu:

Re: Gaźnika AISAN


Banan84 napisał:
Przygotuję wszystko z opisem i rysunkami i wrzucę na forum.


ludzie przecież Banan84 napisał wyraźnie, że wrzuci wszystko na forum!!
Powrót do góry
KrOOpekkk

Stały Bywalec



Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 206


Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 31 Paź 2007, 16:02
Temat postu:

Re: Gaźnika AISAN


McCartney napisał:
Banan84 napisał:
Przygotuję wszystko z opisem i rysunkami i wrzucę na forum.


ludzie przecież Banan84 napisał wyraźnie, że wrzuci wszystko na forum!!
i wyraźnie tego nie robi Wink
Powrót do góry
gadu-gadu
Qkiz007

Stały Bywalec



Dołączył: 10 Kwi 2007
Posty: 169
Skąd jesteś (miejscowość / region): Częstochowa / UK
Posiadane auto: Renault Laguna 1.8 16V 2002r
Piwa: 1/1
Wysłany: Sro 31 Paź 2007, 19:15
Temat postu:

Re: ( Fiat Cinquecento ) Przeróbka gaźnika AISAN


HEH a w kilku tematach wcześniej ktoś bardzo zachwalał AISANA. Teraz dopiero widać, że ten ktoś ma sporo szczęścia ze swoim autkiem bo większość Aisanów to pomyłka techniczna Cool
Powrót do góry
gadu-gadu
KrOOpekkk

Stały Bywalec



Dołączył: 25 Lut 2007
Posty: 206


Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 31 Paź 2007, 20:08
Temat postu:

Re: ( Fiat Cinquecento ) Przeróbka gaźnika AISAN


Qkiz007 napisał:
HEH a w kilku tematach wcześniej ktoś bardzo zachwalał AISANA. Teraz dopiero widać, że ten ktoś ma sporo szczęścia ze swoim autkiem bo większość Aisanów to pomyłka techniczna Cool
mój Aisanik to cud techniki i zachwalał go będę do końca życia a w tym temacie jedynie udzieliłem się dla tego że jeden forumowicz coś obiecał innym i trwa to strasznie długo.
Powrót do góry
gadu-gadu
decasper

Dyskutant



Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 67
Skąd jesteś (miejscowość / region): Jaworzno
Posiadane auto: Fiat Uno 1.0, benz+LPG, 1993 r 5D
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 01 Lis 2007, 00:05
Temat postu:

Re: ( Fiat Cinquecento ) Przeróbka gaźnika AISAN


Ja mam tego pecha, ze mojego CC z Aisanem kupiłem jako tzreci właściciel , a każdy poprzedni cos przy nim majstrował. Dlatego teraz juza CHINY nie dojde do tego co tam moze byc nie tak.

A problem polega na tym, ze na zimnym silniku wszystko chodzi OK, ale jak osiagnie te 55 stopni, przy ktorym cośtam sie wląćża - przyspieszony bieg jałowy czo costam - to wtedy obroty drastycznie spadaja i auto gaśnie - i musze trzymac go lekko na gazie jak dojezdzam do swiatel itp - co to moz ebyc ?

Tez prosze o wrzucenie tego opisu z rysunkami na forum Very Happy
Powrót do góry
gadu-gadu
kozanostra

Debiutant



Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 29
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mysłowice, Śląsk
Posiadane auto: Fiat, Seicento, SX, 1108 cm3, MPI, 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Pią 02 Lis 2007, 23:25
Temat postu:

Re: ( Fiat Cinquecento ) Przeróbka gaźnika AISAN


Sprawa jest banalnie prosta. Twój problem dotyczy regulacji "wolnego" biegu jałowego. Jak się z tym uporać?

Potrzebne rzeczy:
1. Płaski Śrubokręt
2. 5 ewentualnie 15 minut jeśli zimny silnik wolnego czasu.

Co Robimy.
1. Startujemy silnik i zagrzewamy go aż temperatura osiąganie te magiczne 55 stopni.
2. W twoim przypadku przydała by się druga osoba która by go trzymała na lekkim gazie kiedy się już zagrzeje a żeby nie zgasł.
3. Otwieramy maskę.
4 Szukamy gaźnika :-]
5. Jak się na niego patrzysz z przodu na dole są dwie śrubki do kręcenia. Jedna odpowiada na obroty "szybkiego biegu jałowego "a druga za obroty "wolnego biegu jałowego". Ciebie interesuje śróbka bardziej z LEWEJ ułożona w zasadzie poziomo.
6. Krecac nią w lelo lub w prawo operyjemy predkośćią obrotową biegu jałowego.
7. Jak już ustawisz Ja w odpowiedniej dal Ciebie pozycji (1100 -1200 obrotów na minutę) to odczekaj chilkę (15 sekund) rzeby silnik wszedł na zadane obroty.

Od co cała filozofia Smile
Ps. I masz relaks, Już nie będziesz musiał się spinać na światłach tylko można jeszcze troszkę pospać Smile

Pozdrawiam
Adam Koźlik
CC 700 rules
Powrót do góry
decasper

Dyskutant



Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 67
Skąd jesteś (miejscowość / region): Jaworzno
Posiadane auto: Fiat Uno 1.0, benz+LPG, 1993 r 5D
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 03 Lis 2007, 17:30
Temat postu:

Re: ( Fiat Cinquecento ) Przeróbka gaźnika AISAN


Witam ponownie Smile Dziekuje za odpowiedz. Sprawdzilem to.... kurcze, albo mam coś z gaźnikiem nie tak, albo juz nie wiem co Very Happy Rozkrecilem wszystko, sprawdzilem jeszcze raz przewody cisnieniowe i te zaworki opóźniające - jak sie okazało jeden z nich był ODWROTNIE założony - ten co przepuszcza tylko w jedną strone (jednokierunkowy... widać poprzedni wlasciciel rozebrali zlozyl obojetnie jak :DDD) ale niestety to nic nie dało, te srubki co mowisz, dokrecilem na maxa w prawo i nadal jest to co bylo. Zastanawia to,ze ta srubka od wolnego biagu jałowego powinna stykać się z taka blaszką, a moja sie nie styka... czyzby za krotka srubka? Very Happy

Aha jeszcze jedno, jak stoje i zaczyna mi gasnąć na jałowym i jak LECIUTKO nacisne pedał gazu to pracuje w sumie perfejkcyjnie - mozliwe ze linka gazu sie troche "rozciągnęła" i poprostu przepustnica calkiem sie domyka na biegu jałowym? MOja linka przy samym kaźniku jest taka troszke poszarpana - 3 nitki sa urwane - moze przez to jest ciut dłuższa?

Ma ktos moze jeszcze jakis pomysl? Smile))
Powrót do góry
gadu-gadu
kozanostra

Debiutant



Dołączył: 26 Paź 2007
Posty: 29
Skąd jesteś (miejscowość / region): Mysłowice, Śląsk
Posiadane auto: Fiat, Seicento, SX, 1108 cm3, MPI, 2002
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 03 Lis 2007, 23:56
Temat postu:

Re: ( Fiat Cinquecento ) Przeróbka gaźnika AISAN


Nie sadze aby to była linka z gazu bo teoretycznie nawet jak byś ja całkowicie obciął to silnik tak i tak powinien chodzić na wolnych obrotach.
Ale skoro mówisz ze zaworki opóźniające miałeś w przeciwną stronę to jest jakiś punkt zaczepienia. posprawdzaj JESZCE RAZ to dokładnie i pobaw się tą regulacją może tak tkwi cały problem.

NA spokojnie poczytaj dokładnie manuala. i postaraj się zrozumieć jak to wszystko działa może wtedy wpadniesz sam na jakieś rozwiązanie.

pozdrawiam
Adam koźlik
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum FIAT Forum Strona Główna -> ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3
Ogłoszenia sprzedaży - Fiat Cinquecento »

Opinie o samochodach Fiat Cinquecento - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.

10) audio. »

FiatPanda

22 900

2008r.

169 000 km

wielkopolskie

FiatQubo

16 900

2009r.

262 000 km

kujawsko-pomorskie

FiatPanda

36 700

2015r.

220 000 km

mazowieckie

FiatTipo

66 300

2021r.

36 781 km

podkarpackie

FiatGrande Punto

19 900

2012r.

147 134 km

łódzkie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group



Partnerskie fora dyskusyjne: Mały Fan Klub    Seicento Fanklub    Barchetta Club Polska   



Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System