Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 1 Skąd jesteś (miejscowość / region): Starogard Gdański Posiadane auto: fiat palio weekend 1.4 1998
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 02 Mar 2010, 17:41
Temat postu:
Montaż linek hamulca ręcznego.
Witam,
proszę o pomoc w wymianie linek hamulca ręcznego w palio weekend 1.4. Stare linki zostały już "popuszczone" przez mechanika, mam nowe i chcę je wymienić. Niestety mój mechanik nie ma ostatnio czasu i zastanawiam się, czy można to zrobić samemu? Proszę o pomoc, mam dość jazdy bez ręcznego!
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Montaż linek hamulca ręcznego.
nie jest to trudne ale chyba trzeba bębny zdjąć.
poszukaj informacji tu http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=57720 _________________ Były:
uno 0,9 2002r
Albea 1,2 16V 03r
Seicento 0,9LPG
Jest:
Peugeot 307 kombi 1,6 16V LPG
Kia picanto 1.0 LPG
Re: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Montaż linek hamulca ręcznego.
Witam nie jest to trudne ale przydał by się kanał,zobacz jak są przepuszczone i puśc po jednej tymi samymi mocowaniami co stare,odhacz pod ręcznym po jednej lincei najpierw wepnij do mocowania przy hamulcu rączki,to powinno być w miarę łatwe,a przy bębnach tam gdzie linka wpada weź (majzel),przecinak i wybij pancerz na zewnątrz,sugeruj się nową linką. Z tyłu bębna w dolnej części jest zaślepka plastikowa,podważ śrubokrętem wyskoczy tam zobaczysz mocowanie linki na przeciw otworu,podważ śrubokrętem musi wyjść do góry.Włóż nową wbij przecinakiem nie za ostrym nowy pancerz do bębna linkę umocuj tam gdzie stara.Naciągnij ręczny,przy rączce powinna byc regulacja od strony kabiny.Jak juz w miare naciągniesz zobacz czy jest okej z tyłu bębnów i dopiero załóż zaślepki w bębnach,sprawdzi czy linka nie dotyka tłumika.Poskręcaj koła ustaw samochód na nierównej nawierzchni tam gdzie samochód będzie sie toczył,i naciągaj dalej ręczny do momentu aż poczujesz że zaczyna łapac wtedy cofnij trochę żeby ręczny nie blokował kół podczas jazdy..A bębnów nie trzeba ściągac poto są zaslepki z tyłu bębnów ale mozna,tez się tak robi tylko że bębny cięzko z reguły schodza lub zrywają okładziny jak bębny nie były nigdy szlifowane-ale dowiesz się w jakim stanie są okładziny.Czas pracy max. dla początkujących do 3godz.Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Palio & Fiat Siena ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.