Czy ktoś posiada informacje na temat wadliwych czesi do CC np: termostat? Sam kupilem kiedys wadliwy przegub wewnetrzny Ktorego rozmiary nie byly w pelni zgodne z fabrycznym.. _________________ Pierwszego TARPANA wyklepano mlotkami - historia lubi się powtarzać!!!
Dołączył: 17 Wrz 2008 Posty: 675 Skąd jesteś (miejscowość / region): WD XXXXX Posiadane auto: RAV4 2,4 USA
Piwa: 28/0
Wysłany: Czw 22 Paź 2009, 12:19
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Wadliwe części cc
Ja
Bębny hamulcowe oryginalne Ricambi- bicie obwodowe i poprzeczne dochodzące do 0,25mm.
Linka hamulca ręcznego oryginalna Ricambi- za długa (nowe szczęki,rozpieraki,cylinderki)
Przedni wahacz Magneti Marelli- brak możliwości zamocowania jarzma stabilizatora-za małe otwory.Pilnik i do przodu _________________ Corolla E12-ostatnia prawdziwa Toyota
Ostatnio zmieniony przez JaRabbit dnia Czw 22 Paź 2009, 14:13, w całości zmieniany 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 520 Skąd jesteś (miejscowość / region): śląskie Posiadane auto: Renault Megane 1,6 16V 2003r.
Piwa: 23/11
Wysłany: Wto 23 Mar 2010, 21:22
Temat postu:
Re: ( Fiat Cinquecento ) Wadliwe części cc
Szczęki hamulcowe FOMAR - po 16 tys. km muszę wymienić praktycznie niezużyte szczęki, bo okładzina trzyma się na nich na słowo honoru.
Na stacji diagnostycznej powiedzieli mi, że mam tragiczne tylne hamulce, co dziwne, bo przednie niemal idealne. Hamulce były robione w zeszłym roku w sierpniu, więc już miałem jechać wieszać psy na mechaniku, bo twierdził, że wymienił szczęki i naprawiał zapieczone cylinderki. Pomyślałem, że pewnie tego nie ruszał, tylko coś poczyścił i naciągnął linkę.
Ściągnąłem bębny i okazało się, że jednak szczęki wyglądają, jak nowe, ale na jednej okładzina po prostu się odkleiła i przesunęła się tak, że jej połowa wisiała w powietrzu nad cylinderkiem. Nie mogłem wcześniej znaleźć aparatu, więc pokażę tylko jak to wygląda po demontażu.
Dziś udało mi się zrobić hamulce przy jednym kole - jutro wymieniam szczęki w drugim - nie mam zamiaru się zastanawiać, kiedy pozostałe okładziny się odkleją - przecież gdyby przykładowo jakieś kawałki okładziny oderwały się i zakleszczyły między szczękami a bębnem podczas jazdy, to groziłoby nawet zablokowaniem koła.
Acha.. w sklepie między innymi mieli szczęki FOMAR, ale sprzedawca polecił mi włoskie LPR
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Cinquecento ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.