witam
Wymieniłem opony na nowe, wywazyłem koła, zmieniłem tarcze na nowki, nie ma zadnych luzów na zawieszeniu, a jak hamuje to sa drgania na całym samochodzie. Moze ktos z was miał taki problem?
Dołączył: 02 Lip 2009 Posty: 631 Skąd jesteś (miejscowość / region): warszawa Posiadane auto: fiat
Piwa: 36/9
Wysłany: Pon 05 Kwi 2010, 23:42
Temat postu:
drgania przy hamowaniu
A jak było wcześniej?
Na takie zjawiska wg mnie mają wpływ luzy zawieszenia i układu kierowniczego, zużyte amorki, zleżałe gumy, zła geometria kół...
Zleżałe oponki czasem trzeba rozjeździć, szczególnie jak nie były na felgach i napompowane na max.
[quote="przemo-sc"]witam
Wymieniłem opony na nowe, wywazyłem koła, zmieniłem tarcze na nowki, nie ma zadnych luzów na zawieszeniu, a jak hamuje to sa drgania na całym samochodzie. Moze ktos z was miał taki problem. Amorytyzatory wszystkie 4szt nowki monroe. Przeglad miałem w marcu i tył hamuje idelanie.Wiec naprawde juz nie wiem co mam zmienic zeby te drgania zlikwidowac
Dołączył: 22 Paź 2008 Posty: 1158 Skąd jesteś (miejscowość / region): Szczecin Posiadane auto: Fiat Panda 1.1 2008
Piwa: 49/14
Wysłany: Wto 06 Kwi 2010, 11:05
Temat postu:
Re: ( Fiat Seicento ) Drgania podczas hamowania
Tarcze hamulcowe mogą być krzywe,gołym okiem nie zobaczysz,a juz przy hamowaniu mogą być takie objawy jak opisujesz,czyli telepie autem.A czy zmieniłeś klocki jak zmieniałeś tarcze,bo jeżeli wsadziłes stare klocki na nowe tarcze,to niestety stary klocek dopasowany do starej tarczy nie będzie pasował do nowej,moga się stare klocki ułozyć według nowych tarcz po jakimś czasie,ale jak się wymienia tarcze to i klocki,taka jest zasada.
wymiana klockow nic nie dała.Okazało sie ze tylne bebny sa krzywe i stad te drgania
Witam. Mam identyczny problem co kolega i również wymieniłem już chyba wszystko ale nigdy bym nie wpadł na to że tył tak może przenosić drgania przy hamowaniu. W jaki sposób kolega wpadł na to i w jaki sposób sprawdzić te nieszczęsne bębny?
witam
Wymieniłem opony na nowe, wywazyłem koła, zmieniłem tarcze na nowki, nie ma zadnych luzów na zawieszeniu, a jak hamuje to sa drgania na całym samochodzie. Moze ktos z was miał taki problem?
opony nowe nie znaczy ze dobrze, zaczoł bym od tego, zmień na chwile jak masz na stalowych zimówki i sprawdz czy bedzie to samo a jak nie masz to pożycz od kogoś.
Ja rok temu kupiłem nowe opony do seata 4 sztuki, wszystkie 4 były felerne prawie 5 miesiecy walczyłem z koncernem oponiarskim żeby oddali mi kase, udało się na szczęście.
Kupiłem używki od zaufanego gościa i drgania odrazu ustały _________________ -----------------------------------
jak pomogłem postaw piwo
I SZEROKIEJ DROGI WSZYSZYSTKIM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Seicento ) Zawieszenie-układ hamulcowy-układ kierowniczy-układ jezdny.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.