Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 66 Skąd jesteś (miejscowość / region): wroclaw srodmiescie Posiadane auto: Fiat Punto II 1,2 8V 2000r
Piwa: 0/6
Wysłany: Wto 18 Maj 2010, 15:44
Temat postu:
Nie pali
Witaj kolego kenzzoo . Wlasnie kupilem ten czujnik - tylko na zamowienie jak sie pogoda poprawi bede wymienil niestety nie mam garazu i musze to zrobic na podworku. Mam do Ciebie takie pytanko, moze wiesz jak zrobic reset komputera we wlasnym zakresie. Pozdrawiam
Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 66 Skąd jesteś (miejscowość / region): wroclaw srodmiescie Posiadane auto: Fiat Punto II 1,2 8V 2000r
Piwa: 0/6
Wysłany: Czw 20 Maj 2010, 12:04
Temat postu:
Nie pali
Witaj kolego kenzzoo. Wczoraj wymienilem ten czujnik a przy okazji zalozylem nowy silnik krokowy, może troche lepiej odpala ale to nie jest jeszcze tak jak powinno byc, sam nie wiem co tu jeszcze wymienic , jak masz jakis pomysl to napisz. Pozdrawiam
Witaj kolego Gruby. z tym resetem kompa to niestety sam nigdy tego nie robiłem, bo msm kolege który mi w tym zakresie wszystko robi. Wiesz co a wadnij na kompa po tych wymianach może kwestią będzie tylko wyrególowanie teraz krokowca u mnie był rególowany kompem. Pozdrawiam będzie wszystko git.
Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 66 Skąd jesteś (miejscowość / region): wroclaw srodmiescie Posiadane auto: Fiat Punto II 1,2 8V 2000r
Piwa: 0/6
Wysłany: Nie 23 Maj 2010, 22:48
Temat postu:
nie pali
Witaj kolego, z tym kompem masz racje, jeszcze raz dzieki za wszystkie porady ktore mi przyslales , autko zeszlo na drugi plan teraz walczymy z powodzia. Pozdrawiam i zycze powodzenia, jeszcze sie odezwie po podlaczeniu do kompa .
Dołączył: 10 Maj 2010 Posty: 66 Skąd jesteś (miejscowość / region): wroclaw srodmiescie Posiadane auto: Fiat Punto II 1,2 8V 2000r
Piwa: 0/6
Wysłany: Pon 24 Maj 2010, 20:03
Temat postu:
Nie pali
witaj. \dzisiaj bylem w warsztcie gdzie maja kompa ale nie mogli sie polaczyc , bede musial pojechac do serwisu Fiata, tylko tam pewnie mnie ladnie skasuja.
Witka. Wiesz co wtyczke masz pod maska z prawej strony czujnika wysokościowego na trzy piny. W kompie mechanik musi szukac prawdopodobnie kompa w BRAVA z początkiem IAW i tak dalej. Numery kompa są do odczytania ze ścianki koło cewki, tylko musisz miec jakieś lusterko. Dasz sobię radę a w ASO to cię skasują i tu masz rację. Pozdrawiam. P.S. mojego kompa właśnie widac w Brava dziwne ale tak jest.
Kolego. Numer kompa masz na nim na nalepce. na 99% jest marki magneti. Ta nalepka jest na wysokości tego czujnika co wymieniałeś od cieczy. Podam tobię jaki ja mam model oki IAW 1AF.15 / 5311-5V dla elektryka jest ważne to IAW 1AF.15 po tym odcinku szuka on modelu do połączenia z jednostką sterującą silnikiem. Owy model pracuje w silniczkach 1,6 16V w marei, bravo/brava. problem jest taki że brava wyszło najwięcej z tym silnikiem dlatego on jest zapisany pod tym indeksem. Pozdrawiam i zerknij natego kompa.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Marea ) Silnik iskrowy-układ zapłonowy-układ zasilania-układ napędowy i wydechowy.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.