Dręczy mnie od jakiegoś czasu, problem z immo, przy przekręcaniu kluczyka na wyświetlaczu pojawia się żółta kłódka oraz czerwony znaczek silnika, po przekręceniu auto nie chce odpalić, zaś po ponownym zapłonie auto odpala normalnie, nie wiem w czym jest to spowodowane, ponieważ nie dzieje się to przy każdej próbie odpalenia, może 2 razy w ciągu dnia, ale jest to wkurzające, proszę o jakieś porady
Panowie doradźcie mi co z tym fantem zrobić, dzisiaj auto kręciłem chyba z 10 razy nic za 11 odpalił, ale za każdym razem błąd się pojawiał, mimo wyłączenia zapłonu, stało się to po dłuższej postoju, czy wie ktoś może gdzie znajduje się antena od immo???
Nie wiem czy to ona szwankuje czy nie, Fiat EcuScan pokazał tylko że Ecu nie otrzymało sygnału od czujnika
Immobiliser niestety kolejny raz dzisiaj dał o sobie znać, dzieje się to na pewno przy wysokiej temperaturze w samochodzie, jak tylko auto postoi z 3 godziny w gorącym lub na słońcu zaraz się zaświeca kontrolka i nie można uruchomić, dziwne ale prawdziwe, już po prostu nie wiem co może to powodować, może to czujnik poł. wału
Dzisiaj byłem na diagnostyce, elektronik nie bardzo wie co to może być, właśnie dlaczego immo szwankuje tylko przy wysokich temperaturach, błąd jaki mu wyświetla komputer to U1600- błąd immo lub anteny luz zły kod czy coś takiego, nie mam niestety drugiego kluczyka ani też pomysłów na ten samochód
Panowie potrzebuje Waszej szybkiej pomocy, ponieważ dzisiaj rano auto nie odpala wogóle, immo świeci cały czas, wiec dobrałem się dzisiaj do stacyjki i okazało sie ze prawdopodobnie przyczyna tych wszystkich problemów sa styki które dochodzą do stacyjki(dwa malutkie przewody, jeden z styków jest urwany, czy można jakoś ten kabel wymienić czy trzeba będzie go lutować, bardzo proszę o odpowiedz!!!
Trafiłeś w sedno, przy stacyjce masz pętłę fazową do immobilisera., Dwa cienkie przewody na minikostkę. Połączenie musi być sprawne, uszkodzony przewód możesz lutować. W kluczyku masz nadajnik, który po włożeniu do stacyjki dezaktywuje blokadę i auto zapala.Jak poprawisz to połaczenie na tej pętli ,błąd powinien zniknąć, powodzenia. _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota!
Jak potrafisz lutować to poninieneś dać radę, po polutowaniu i sprawdzeniu zalej te przewody klejem na gorąco albo żywicą celem usztywnienia i zabezpieczenia.
edit :Tam jest mało miejsca, możesz obciąć ten drugi przewód, osobno dolutować do wtyczki dwa nowe przewody a następnie dolutować je do obecnych przewodów, dłuższy przewód będzie Ci łatwiej przylutować i nie będzie narażony na zerwanie. _________________ Fiat Stilo 1,9JTD po wypadku,--- CZĘŚCI --- kontakt na PW
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.