Ok Jak mozesz to zamiesc, bede wdzieczny i reszta z forum ;)
Dzieki za odpowiedz. i juz nie bede tak pisal. sorki. Czekam tylko teraz na tego linka, zeby wkoncu zrobic ten wskaznik od paliwa... _________________ Bravo 1.6 16V - to fura wszechczasow
Udalo mi sie wyjac ten plywak od wskaznika oleju. Jest to bardzo proste. W fiacie Bravo 1.6 16v. W bagażniku po prawej stronie jesty pokrywa na trzy srubo-wkrety. Odkrecilem najpierw te trzy srubki i zdjolem pokrywe a pozniej odlaczylem dwa kable i trzyprzewody od paliwa, pozniej ta obejme uszczelke i do gory wyciagnalem. Tam w srodku jest plywak i pompka. A teraz mam pytanie czy trzeba wymienic caly ten zespol czy mozna kupic poszczegolne czesci??? Np sam ten plywak???? Moglby mi ktos doradzic??? _________________ Bravo 1.6 16V - to fura wszechczasow
Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Częstochowa Posiadane auto: FIAT BRAVO 1.6 16V
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 20 Mar 2008, 14:25
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) wskażnik paliwa
Podłączam się pod temat,ponieważ nie chce zakładać nowego aby nie zaśmiecać forum.Mam podobny problem-wskaźnik paliwa pokazuje mi cały czas połowe baku (gościu od którego kupiłem auto twierdził że wystarczy obrócić pływak i będzie ok-ale g*wno prawda-pływaka nie da się odwrotnie zamontować).Po rozebraniu stwierdziłem że przyczyną jest czujnik paliwa(dokładnie pływak zawiesza się w tym czujniku-plastikowej rurce przez co wskaźnik pokazuje pół baku.Moim zdaniem krzywa jest ta iglica na której chodzi pływak) Moje pytanie?-Ma ktoś może na sprzedaż ten czujnik?albo namiary gdzie można go kupić?
Ten czujnik caly sie kupuje w sklepie kosztuje to troche ale ciezko go dostac tak licze jak poszperac na szrocie to moze dostaniesz za 50zl w sklepie hmm z 100-150zl pewnie na allegro szukalem to nie ma a na googlach mi sie nie chce
mam taki sam problem z moja bravka 1.9 jtd jade sobie jade....zawsze mam okolo 1/2 baku no i spoko przybywa kilometrow no i po przejechaniu okolo 100 km wskaznik schodzi w okolice kropki ponizej czyli ok 7.5 l mniej (tak sobie wyliczylem bo jest 8 wskazan licznika a mam 60 litrow zbiornik) a potem ta menda szybuje w oczach na dol prawie do rezerwy
co to moze byc bo z tego co czytalem to moga byc przetarte te druciki w potencjometrze:/
czy nie da sie tego sprawdzic jakims woltomierzem czy czyms innym zeby nie wyciagac tej pompki?? nie chce tego ruszac bo wiecie jak sie cos porusza to zawsze sa wydatki:/
dodam ze nie butuje mu strasznie(nie jezdze szybciej jak 90) i wydaje mi sie ze wiecej jak 6 litrow nie zeżre pozdrawiam:)
Podłączam się pod temat,ponieważ nie chce zakładać nowego aby nie zaśmiecać forum.Mam podobny problem-wskaźnik paliwa pokazuje mi cały czas połowe baku (gościu od którego kupiłem auto twierdził że wystarczy obrócić pływak i będzie ok-ale g*wno prawda-pływaka nie da się odwrotnie zamontować).Po rozebraniu stwierdziłem że przyczyną jest czujnik paliwa(dokładnie pływak zawiesza się w tym czujniku-plastikowej rurce przez co wskaźnik pokazuje pół baku.Moim zdaniem krzywa jest ta iglica na której chodzi pływak) Moje pytanie?-Ma ktoś może na sprzedaż ten czujnik?albo namiary gdzie można go kupić?
pozdrawiam
Widzę że poradziłeś sobie z tym rozebraniem? I co? pomógł opis?
A patrzyłeś na szrocie?
Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość / region): TYCHY Posiadane auto: FIAT BRAVA
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 25 Mar 2008, 22:44
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) wskażnik paliwa
Zgadza się winą jest potencjometr a szczególnie fakt że tankujemy paliwo do połowy. Powyżej się odklada para wodna i ona jest przyczyną korozji scieszki na potencjometrze.
Jednak zanim przystapicie do rozbierania, proponuje podjechac na stacje Shell i zatankowac do pełna paliwo super Pover- ma on elementy czyszczące i nie tylko rdzy ale po zimie znakomicie czysci caly uklad zasilania
Zresztą ja po wielu doświadczeniach ze stacjami tankuje tylko na Shellu i nie mam problemów ze silnikiem
Zawsze po zimie leje to najlepsze paliwo i pozbywam sie i wody i zanieczyszczeń z ukladu. Wskaznik dziala do dzis
Pozdrawiam
ja leje zawsze do pełna, a wskaźnik i tak nie jest idealny...on poprostu tak ma...ale nie szaleje ekstremalnie, ze raz rezerwa raz full, ma drobne (milimetrowe) odchylenia.
Zgadza się winą jest potencjometr a szczególnie fakt że tankujemy paliwo do połowy. Powyżej się odklada para wodna i ona jest przyczyną korozji scieszki na potencjometrze.
Jednak zanim przystapicie do rozbierania, proponuje podjechac na stacje Shell i zatankowac do pełna paliwo super Pover- ma on elementy czyszczące i nie tylko rdzy ale po zimie znakomicie czysci caly uklad zasilania
Zresztą ja po wielu doświadczeniach ze stacjami tankuje tylko na Shellu i nie mam problemów ze silnikiem
Zawsze po zimie leje to najlepsze paliwo i pozbywam sie i wody i zanieczyszczeń z ukladu. Wskaznik dziala do dzis
Pozdrawiam
Kurde jakoś nie "łykam" tego. Ponieważ mam gaz, rzadko, ale to naprawdę rzadko mam pełny bak i wskaźnik paliwa działa mi ok. Przeważnie maam niemal zawsze 1/4 baku benzyny.
Potwierdzam opinię KiMCIA że wskaźniki te nie są super dokładne, ale przecież to nie jest pomiar elektroniczny, tylko oparty na plastikowym mechaniźmie konstrukcji cepa...
Rzeczywiście tak jest jak opisujesz z tym odkładaniem się wody, ale jakoś nie wierzę w korozję układu...
Fakt faktem jeżdżę tylko na Vervie98 - innej beny nie tankuję.
Dołączył: 12 Mar 2008 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): Częstochowa Posiadane auto: FIAT BRAVO 1.6 16V
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 26 Mar 2008, 15:49
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) wskażnik paliwa
adam-as napisał:
Widzę że poradziłeś sobie z tym rozebraniem? I co? pomógł opis?
A patrzyłeś na szrocie?
Tak bardzo pomógł(jeszcze raz dzięki),aczkolwiek bylo kilka problemów,wyjść-wyszła ale spowrotem tą pompe było ciężko wsadzić(zużyta uszczelka).Osobiście na szrocie na patrzałem ale zakupiłem pompe od użytkownia innego forum o bravo za 100zł kompletną.
Dołączył: 22 Mar 2008 Posty: 13 Skąd jesteś (miejscowość / region): TYCHY Posiadane auto: FIAT BRAVA
Piwa: 0/0
Wysłany: Czw 27 Mar 2008, 00:28
Temat postu:
Re: ( Fiat Bravo ) wskażnik paliwa
Tam powinien byc drucik oporowy po którym chodzi blaszka i go wyciera
tam tez drut może zaśniedziec
Atak nawiasem od czasu jak tankuje na Schellu to tego problemu jaz tez nie miałem Może to jest rozwiązanie
Kiedys jak miałem poldka to tankując na innych stacjach (też renomowanych) zdazało się że po tankowaniu musiałem czyscić gaznik- woda, a raz mi się zdażyło że poliwo rozpuściło przewody od środka i cały gaznik pozatykało
Pozdrawiam
A ja mam problem z wskaźnikiem poziomu paliwa w Palio 1998 1,7TD. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce wskaźnik szaleje! Wskazówka lata od min do max jak wściekła, aż słychać obijanie sie o krańcówki... I czasem zawiesza sie na górze, czasem na dole, czasem ustala sie na zakresie w przyblizeniu tam, gdzie mógłbym sie jej spodziewać. Drugi raz zaczyna wariować przy zapalaniu. W sumie nie wiem co wskazuje... Jestem zdezorientowany tymi objawami. Jestem elektrykiem (nie samochodowym) i takie objawy z niczym mi sie nie kojarzą. Mechanicy "wróżą z fusów". Najchętniej wymienialiby po kolei pływak, zegary czy co tam jeszcze. A to musi byc coś co po tych objawach da się zidentyfikować, jesli zna sie ideę działania. Byłbym wdzięczny za podpowiedź. _________________ pozdrawiam - mmiodek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Bravo ) Elektryka/Elektronika/Komunikaty.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.