Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karolciar
Czytelnik
Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Fiat Stilo 1.9JTD 140km
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 01 Lip 2010, 19:02
Temat postu: Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Pomocy! Fiat Stilo 1.9 140 km.
Na początku auto po osiągnięciu powyżej 2tys obrotów starciło moc, po chwili wyskoczył "engine failture". Pojechałem do mechanika, powiedzieli, że przepływomierz i filtr powietrza, więc wymieniłem na nowego bosha. Po wyjechaniu z warsztatu okazało się że błąd silnika zniknął natomiast samochód nadal nie miał mocy, turbo w ogóle się nie włączało. Po kolejnej wizycie u mechanika stwierdzili że w takim razie overboost, no to wymieniłem overboost, na początku było dobrze ale po trasie samochód znowu stracił moc. Przy kolejnej naprawie, wymianie egr, okazało się że jest dziura w wężu między intercoolerem a turbo. Wąż wymieniony ale problem pojawił się znowu. Pomocy!! Wychodzi na to, że jest zbyt duże ciśnienie turbo i sama się wyłącza, żeby jej nie rozwaliło. Szczerze po tylu wymianach części i nie usunięciu usterki nie mam już zaufania do mojego mechanika. Proszę doradzcie co to może być!! |
|
Powrót do góry |
|
|
Pamar
Stały Bywalec
Dołączył: 11 Paź 2007 Posty: 213 Skąd jesteś (miejscowość / region): Łowicz - Skierniewice Posiadane auto: Fiat Stilo 5D 1.9JTD 16V 140KM M-jet 2004r.
Piwa: 2/6
|
Wysłany: Czw 01 Lip 2010, 19:40
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Czujnik doładowania sprawdzony?
W tym silniku jest do niego bardzo łatwy dostęp.
Oprócz overbosta jest jeszcze siłownik na turbinie, który też należy sprawdzić.
Jaki przebieg? _________________ Paweł |
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek O.
Stały Bywalec
Dołączył: 15 Kwi 2010 Posty: 241 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kossowa Małopolskie Posiadane auto: Fiat Stilo 1,9 Multijet 140KM 2004
Piwa: 3/1
|
Wysłany: Czw 01 Lip 2010, 21:43
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Mam podobny problem z takim samym silnikiem. Przebieg 170 tyś. Turbo niby sie włącza ale jakoś słabo działa silnik a po przekroczeniu 3500 obr. często włącza sie w tryb awaryjny i potem już ledwo dobija 3000 obr. na jakimkolwiek biegu. Kto zna dobrego mechanika w Krakowie od naszych silników?? Czy ktoś jest w stanie coś powiedzieć o firmie która specjalizuje sie w dieslach miała swoją siedzibę koło Buma Square(Wadowicka) teraz sie gdzieś przenieśli, kuzyn mi ich polecał. _________________ 261 600 km i ktoś dalej pojechal w świat nawijać asfalt na koła.
Stilo jest jak kobieta, dbać, pieścić, a da się pokochać. Może czasem kapryśna
Chyba jednak kombi też na F |
|
Powrót do góry |
|
|
karolciar
Czytelnik
Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Fiat Stilo 1.9JTD 140km
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 01 Lip 2010, 23:32
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
tak, czujnik sprawdzony, jest ok.
Spotkałem się z opinia, ze w Krakowie nie ma dobrych mechaników. Chcialbym zeby to nie byla prawda. Ale niestety nawet serwis ASO mnie zawodzi. |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
|
Wysłany: Pią 02 Lip 2010, 09:36
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Kolego masz problem ze zmienną geometrią turbiny, więc pewnie overboost i wężyki podciśnieniowe do wymiany. Zajrzyj jeszcze do tego tematu:
http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.php?t=57559&highlight=motor+control _________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Uploaded with ImageShack.us |
|
Powrót do góry |
|
|
Reklama
|
Wysłany: Pią 02 Lip 2010, 09:36
Temat postu: reklama |
|
|
|
|
Powrót do góry |
|
|
karolciar
Czytelnik
Dołączył: 01 Lip 2010 Posty: 3 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Fiat Stilo 1.9JTD 140km
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 02 Lip 2010, 09:49
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
ale tak jak pisałem na górze, overboost i wężyki w moim przypadku były zmienione |
|
Powrót do góry |
|
|
zeflik
Przyjaciel Portalu
Dołączył: 05 Sie 2008 Posty: 331 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Bravo 1,6 MJTD 2012
Piwa: 11/2
|
Wysłany: Pon 19 Lip 2010, 12:58
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Koledzy, jak myślicie, co mogło spowodować utratę mocy i kopcenie + kontrolka engine fault?
Odpowiedź : poluzowanie wężyka dochodzącego do overboostu. Po dosztukowaniu wężyka komunikat zniknął a samochód odzyskał swoją moc, dymienie zniknęło.
Piszę, bo może komuś się przyda. _________________ Marcin |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
|
Wysłany: Pon 19 Lip 2010, 13:05
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
zeflik napisał: | ....
Odpowiedź : poluzowanie wężyka dochodzącego do overboostu. Po dosztukowaniu wężyka komunikat zniknął a samochód odzyskał swoją moc, dymienie zniknęło.
... |
Ta odpowiedź już była:
Maciek-156 napisał: | ...wężyki podciśnieniowe do wymiany. ... |
_________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Uploaded with ImageShack.us |
|
Powrót do góry |
|
|
dr9
Czytelnik
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): LU Posiadane auto: Stilo MW JTDMjet 16 V 140 KM
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 15 Sie 2010, 19:52
Temat postu: Re: Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
[quote="karolciar"]Pomocy! Fiat Stilo 1.9 140 km.
Witam, czy rozwiązałeś problem, jaki powód? Pytam, bo mam to samo |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
|
Wysłany: Nie 15 Sie 2010, 21:10
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
A ty co czytać ze zrozumieniem nie umiesz????
Pytanie: zeflik napisał: | Koledzy, jak myślicie, co mogło spowodować utratę mocy i kopcenie + kontrolka engine fault?
... |
Odpowiedź: zeflik napisał: | .... poluzowanie wężyka dochodzącego do overboostu. Po dosztukowaniu wężyka komunikat zniknął a samochód odzyskał swoją moc, dymienie zniknęło.
... |
_________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Uploaded with ImageShack.us |
|
Powrót do góry |
|
|
adasch
Auto Maniak
Dołączył: 25 Lip 2009 Posty: 1794 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
|
Wysłany: Nie 15 Sie 2010, 21:11
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
a myślałem, że jednak doczyta _________________ Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto! |
|
Powrót do góry |
|
|
dr9
Czytelnik
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): LU Posiadane auto: Stilo MW JTDMjet 16 V 140 KM
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 15 Sie 2010, 21:29
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
[quote="Maciek-156"]A ty co czytać ze zrozumieniem nie umiesz????
A Ty umiesz? To poczytaj co napisał karolciar
"ale tak jak pisałem na górze, overboost i wężyki w moim przypadku były zmienione"
Dlatego pytam jak się sprawa u niego zakończyła |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
|
Wysłany: Nie 15 Sie 2010, 21:34
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Wszystkie możliwe odpowiedzi na przyczyny tego typu awarii padły w tym wątku - chcesz SPECJALNEJ porady??? _________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Uploaded with ImageShack.us |
|
Powrót do góry |
|
|
adasch
Auto Maniak
Dołączył: 25 Lip 2009 Posty: 1794 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
|
|
Powrót do góry |
|
|
dr9
Czytelnik
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): LU Posiadane auto: Stilo MW JTDMjet 16 V 140 KM
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 15 Sie 2010, 21:47
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Maciek-156 napisał: | chcesz SPECJALNEJ porady??? |
Kolego, czego chce napisałem w swoim pierwszym poście - czytaj ze zrozumieniem. liczę, że karolciar, o ile znalazł przyczynę usterki napisze o co chodziło, bo jak pisał nie był to overbost, egr, dziura w dolocie, ani czujnik ciśnienia doładowania. |
|
Powrót do góry |
|
|
dr9
Czytelnik
Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 7 Skąd jesteś (miejscowość / region): LU Posiadane auto: Stilo MW JTDMjet 16 V 140 KM
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 27 Sie 2010, 09:19
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
[quote="Maciek-156"]Wszystkie możliwe odpowiedzi na przyczyny tego typu awarii padły w tym wątku.
Kolego Maciek-156 - miałeś rację, odpowiedź rzeczywiście padła w tym wątku. U mnie winny okazał overbost + wymiana wężyków, chociaż na komputerze nie wyświetlał się błąd overbosta a czujnika ciśnienia doładowania. Początkowo mechanik stawial na zapieczenie łopatek zmiennej geometrii. Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
|
Wysłany: Pią 27 Sie 2010, 11:49
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Bo czujnik ciśnienia doładowania jest po to aby wykrywac przeładowanie i nie jest o źródłem awarii. Za przeładowanie odpowiada zmienna geometria turbiny lub jej sterowanie (siłownik, overboost, wężyki) _________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Uploaded with ImageShack.us |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 28 Sie 2010, 19:50
Temat postu: DZIWNY BRAK MOCY ! |
|
|
Witam wszystkich !!
Jestem nowy na tym forum dlatego jeśli założylem ten watek w złym "miejscu" to przepraszam. Mam problem z moim STILO 1.9 JTD 115 KM.
Od około miesiąca posiadam w/w samochodzik i od początku jest cos takiego że powyżej 150 km/h i równocześnie mniej więcej powyżej 3000 tys. obrotów wyskakuje komuniakt ENGINE FAULT i samochod traci moc. Wiem ze te tematy sa czesto poruszane w internecie i na tym forum tez ale zabawa polega na tym że :
1. EGR byl czyszczony i sprawdzany - jest O.K
2. Overboost - jest O.K
3. Turbinka - jest O.K
4. Przepływomierz - jest w końcu O.K - któryś już z kolei Smile bo nawet nowe byly walniete z BOSCH'A
5. Przewody od powietrza sa szczelne
6. Wtryski sa O.K
7. Nie kopci, normlanie spala - na trasie przy 120 km/h równe 5,0 L, nie bierze oleju....
ALE UWAGA !! Mechanik mowi o jakiejś srubce w okolicach chlodnicy ktora moze byc za ten brak mocy odpowiedzialna - ze nie dostaje jakby wystarczajacej ilosci powietrza. Na dzien dzisiejszy daje mu mocy okolo 90 KM. Po miescie nawet jest O.K i sie zbiera ale czuc ze brakuje mu mocy i jest przumolny troche a powyzej 3 tys obr odcina mu moc prawie calkiem.
Prosze WAS o pomoc - co na ten temat sądzicie. Auto ma przejechane 162 tys km i jest z 2001 roku tak na marginesie.
Ja osobiscie zostałbym przy overbooscie lub przy nie szczelnych "wężykach" ale to tylko moje podejrzenia....
Pozdrawiam !
bart2888 - bartek z Katowic |
|
Powrót do góry |
|
|
Marek82
Auto Maniak
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 793 Skąd jesteś (miejscowość / region): Będzin woj. śląskie Posiadane auto: Stilon 2004 JTD 115 180tys
Piwa: 28/2
|
Wysłany: Sob 28 Sie 2010, 19:55
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
na 100% regulator ciśnienia paliwa.
Albo do czyszczenia lub do wymiany _________________ Z poważaniem
Marek |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 28 Sie 2010, 20:25
Temat postu: Brak mocy |
|
|
O.K dzieki za szybką odpowiedź. W przyszłym tygodniu jade do mechanika i zostawiam go na 2-3 dni. Zobaczymy co powie i napisze na forum co było przyczyną.
Z ciekawości zapytam - jaki to koszt ?
Pozdrawiam Bartek |
|
Powrót do góry |
|
|
Marek82
Auto Maniak
Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 793 Skąd jesteś (miejscowość / region): Będzin woj. śląskie Posiadane auto: Stilon 2004 JTD 115 180tys
Piwa: 28/2
|
Wysłany: Sob 28 Sie 2010, 20:26
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
za czyszczenie góra 50zł
Nowy regulator 400-450zł _________________ Z poważaniem
Marek |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sob 28 Sie 2010, 21:23
Temat postu: BRAK MOCY c.d |
|
|
Własnie wrocilem z nocnych voyagy po drogach. Pojeżdziłem po miescie az silniczek zlapie odpowiednia temperature i pozniej wyskoczylem na trase szybkiego ruchu.
Przegonilem mojego stilacza dosc fest i sytuacja wyglada nastepująco:
1. Powyzej 3 tys obrotow nie odczuwa sie przyspieszenia ani mocy
2. Ciezko rozpedzic auto powyzej 150 km/h - błąd silnika, ale zaraz gasnie komunikat i jest niby O.K
3. ALE !! po powrocie do miasta autko bardzo ladnie sie zbieralo na 2 i 3 biegu, potrafilo nawet stracic przyzepnosc na 2 biegu na gorszej nawierzchni tylko co mi po tym.... jak wyprzedza mnie fiat...ale 126p
Dam znac jak bedzie auto naprawione. Prosze pisac jak cos.
Pozdrawiam
Bartek |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 31 Sie 2010, 17:28
Temat postu: Potrzebuje Waszej pomocy i porady |
|
|
Witam,
kilka dni temu poruszyłem temat odnośnie utraty mocy powyżej 3 tys obrotów i jednoczesnie jazdy z prędkościa powyżej 150 km/h. Ogólnie też jest mało żwawy.
Jako dodatek powiem tylko, że na biegu jałowym powyżej 3 tys obrotów bardzo drży wskazówka od obrotomierza - piszę to ponieważ może ma to coś wspólnego z tym czymś co ogranicza mi moc i przyjemnosc z jazdy.
Ale o co mi chodzi : Kolega na forum powiedział, że może to być regulator ciśnienia paliwa, dziś dzowniłem do swojego mechanika ale powiedział, że nie przyjmie mi mojego auta bo wyjeżdza na urlop itd - 2 tyg go nie bedzie w sumie.
Mam prośbę, czy znacie kogoś kto by się tą dziwną sprawą zajął na ternie Śląska - tak jak pisalem wczesniej egr overboost itd niby odpadają i jest problem...no wlansie nie wiadomo z czym.
Proszę o pomoc - zależy mi aby autko mialo te katalogowe 115 koni.
Pozdrawiam
Bartek z Katowic
tel.: 793-03-10-18 |
|
Powrót do góry |
|
|
jareq08
Auto Maniak
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 1526 Skąd jesteś (miejscowość / region): swiętokrzyskie Posiadane auto: panda, stilo, bravo, 500X-same diesle
Piwa: 97/3
|
Wysłany: Wto 31 Sie 2010, 18:32
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Zapalanie sie lampki silnka przy gwałtownym dodaniu "gazu" to zacinanie sie zaworu overboost jak koledzy wyzej wspominali, temat stary az nudny. Zobacz czy nie masz właczonego ograniczenia predkosci na kompie w aucie (speed limit )?. Podjedz do kogos co ma Interfejs i FES lub cos podobne i znajdziesz usterke.Mozes miec zacieta lub zacinajaca sie geometrie turbiny, ale to trzeba sprawdzic. wyzej koledzy o tym pisali!!! A jeszcze , jak lubisz tak "szybko" jezdzic to czesciej czysc zawor EGR, powodzenia? _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota! |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 31 Sie 2010, 19:06
Temat postu: Moze i overboost ... |
|
|
Dzięki,
EGR wyczyściłem ostatnio jak mi sie nudziło, zdziwiłem się ale był czysciutki, ale było widać że Pan od którego kupiłem już coś robił przy nim (zaślepka po puszce od piwa Tyskie - "Piłeś - nie jedź" )
Był podpięty pod kompa ale te błędy które wyskoczyły czyli overbosst (a dokaldnie cisnienie doładowania) to mechanik powiedział ze juz sprawdzał go i ze jest git.
Prawde mowiac jak bede mial wolna chwileto jade do garazu i sam musze zobaczyc co jest z overboostem i szczelnoscia wezykow - prawde mowiac od poczatku cos mi nie gra jak mysle o wlasnie o overbooscie... turbinka jest O.K ale to itak bykyby inne objawy gdyby padła.
Czytałem powyższe posty od kolegów bardzo uważnie i faktycznie moze to być to co mam zamiar wykrecić w garazu czyli overboost.
No nic - jak cos to prosze pisać - każda wiaodmośc jest dla mnie bardzo cenna ze względu na to ze auto mam od nie dawna i kazda informacja czegos mnie uczy.
Pozdrawiam
Bartek |
|
Powrót do góry |
|
|
jareq08
Auto Maniak
Dołączył: 08 Lut 2010 Posty: 1526 Skąd jesteś (miejscowość / region): swiętokrzyskie Posiadane auto: panda, stilo, bravo, 500X-same diesle
Piwa: 97/3
|
Wysłany: Wto 31 Sie 2010, 20:33
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Bartus, zawór overboost mozna czyscic, ale jak nie masz wprawy to sie nie bierz za niego(oficjalnie jest nierozbieralny). Po za tym, cewka elektromagnesu moze nie trzymac parametrów(moze byc przegrzana) i jest nieskuteczna, a jej juz nie naprawisz.Nowy overboost cos 120 zl. Na pracujacym silnku , odłacz przewod podcisnieniowy od tego zaworu i zobacz na silownik od turbiny(czy sie rusza). Moze sam wyciagniesz wnioski. Na Slasku masz duzo kolegow z tego forum, popatrz, moze z kims sie dogadasz?! _________________ Nie ma jak fiat, ciagle jest ...robota! |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Wto 31 Sie 2010, 20:47
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Hmm, teraz to już całkowicie zgupiałem Wiem, o co chodzi z haczykiem przy demontażu overboosta - ta opaska którą trzeba naciąć, ale faktycznie pierw zrobie tak jak napsialeś, odepne i sprawdze co sie dzieje... A co mechaników - będe szukał, ale chciałem kogos kto siedzie w silnikach JTD - żeby wiedział jak to ugryźć bo zalezy mi na czasie.
Pozdrawiam
bartek |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Sro 08 Wrz 2010, 15:05
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Miałem się odezwać co z tą mocą, więc pisze
Do mechanika nie zawiozłem auta, na razie jest na urlopie, nie ma czasu i takie tam...., dlatego w najbliższym możliwym czasie będe czyścił overboost'a. (no i sprawdze wezyki itd, krok po kroku)
Jeśli znajde już konkretną przyczyne (żeby nie pisać tyle na forum i zasmiecac) to oczywiscie od razu poinformuje co bylo nie tak.
Dzieki za pomoc, odezwe sie jak cos !
Bartek, Katowice |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
|
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 09 Wrz 2010, 11:02
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Dzieki, bardzo sie przyda ten artykuł.
W przyszłym tygodniu zabieram się za grzebanie przy Stilaczu i pewnie czeka mnie długa praca....Jak na razie w Katowicach pada (chyba wszędzie tak jest) wiec czekam na fajna pogodę.
Pozdrawiam
Bartek - K-ce |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 12 Wrz 2010, 22:49
Temat postu: MOC |
|
|
Witam,
właśnie wróciłem z weekendu i znalazłem czas, żeby pogrzebać przy Stilaczu. 6 godzin przeleciało niesamowicie szybko, ale zrobiłem następujące czynności :
- rozebrany nasmarowany i wyczyszczony Overboost- nawet nie był taki zły
- przeniesiony został koło akumulatora
- wyczyszczone i sprawdzone wszelkie przewody gumowe
To tak ogólnie, bo nie będe wchodził w szczegóły, ale teraz konkrety :
1. Błąd nie wyskakuje przy 150 km/h tylko CZASAMI przy 180 km/h i praktycznie zaraz znika żólty silnik i moc jak na niego przystało jest w miare O.K - nie ogranicza mu jej zdecydowanie tylko powraca do normalnych osiągów (normalnych jak na jego możliwości)
2. Więcej niż 180 km/h nie pojedzie :-/
3. Ogólnie przyspieszenie na niskich obrotach (zryw) jest bardziej odczuwalny
4. Spalanie jest tak jak było czyli O.K - przy ostrym deptaniu 150-180 km/h spalił 6.1 L - trasa około 85 km długości
Moje pytanie jest takie, czy winą tego przymulenia mogą być zapieczona geometria (nie wiem czy to fachowo nazwałem) ?
- ogólnie z turbiny nie tryska olej, ma małe luzy niestety wyczuwalne na ośce ja się wsadzi palce kiedy jest zdemontowany przewód gumowy....
Proszę o porade, wiem, że na forum były podobne tematy, ale zawsze kończyło się przeczyszczeniem egr, overboosta itp, a tutaj jest troche lepiej ale nie jest tak jak powinno być. Czy to może być turbinka ? |
|
Powrót do góry |
|
|
adasch
Auto Maniak
Dołączył: 25 Lip 2009 Posty: 1794 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
|
Wysłany: Nie 12 Wrz 2010, 23:02
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
chyba koniec turbo, nie ma juz takiej wydajności.
Pojedź na hamownie to się okaże co i jak
Pozdrawiam _________________ Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto! |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 01:51
Temat postu: brak mocy |
|
|
Witam,
sorry, że dopiero teraz sie odzywam ale mialem problemy z kontem i przez kilka dni nie było mnie też przy komputerze (wyjazd). Jeśli chodzi o brak mocy to problem został rozwiązany.
Został wymieniony overboost i przepływomierz, ale to nie one były głównymi winowajcami. Głównym problem był..... katalizator.
Jak go mechanik zdemontuje to napisze jak auto się sprawuje itp.
Dzieki za pomoc i pozdrawiam
bartek - katowice |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 10:13
Temat postu: Re: brak mocy |
|
|
bart2888 napisał: | ....
Jak go mechanik zdemontuje to napisze jak auto się sprawuje itp.
.. |
Nie rób tego - "zapchany katalizator" to stara spiewka mechaników którzy nie sa w stanie ogarnąc silnika, albo licza na sprzedaz wkładu.... _________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Uploaded with ImageShack.us |
|
Powrót do góry |
|
|
J.T.
Dyskutant
Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 93 Skąd jesteś (miejscowość / region): Świebodzin / Lubuskie Posiadane auto: FIAT STILO 1.9 jtd '02r
Piwa: 1/0
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 10:32
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Jeśli turbo nie cieknie a luz jest ledwo wyczuwalny to wątpię czy winna jest turbina. |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 10:46
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Sprawa wygląda tak, że samochód był naprawiany i diagnozowany u znajomego mechanika we fiacie (tychy) i doszli do tego w ten sposób, że pierw gazowali autem a drug mechanik miał rękę przy końcowym tlumiku i lecialo bardzo malo spalin, wiec poluzowali dwie srubu przy katalizatorze i teraz mimo tego ze chodzi glosniej to naprawde ladnie sie zbiera, nie wsykakuje blad (engine fault ktory zawsze wyskakiwal przy 150 km/h i 3000 tys obr/min) o ktorym pisałem i teraz rozwija katalogowe predkosci. Czytałem na niektórych forach (chyba o alfie 156) ze tez niektórzy użytkownicy mieli problemy właśnie z katalziatorem i mocą a po usunięciu bylo juz ok.
Co myslicie o tym ? Ja osobicie uwierzylme w ten katalzator, bo mimo tego że nadal jest (jutro jadę go usununac) to auto z poluzowanymi mocowaniami jezdzi naprawde ladnie, a bylo juz chyba wszystko wymionione co odpowiada za moc.
Aha, turbina jest ok, nawet nie slychac zeby byla zuzyta i zeby swiszczala.
A co do sprzedazy katalziatora, slyszalem ze ladna kase mzona dostac za niego - w takim razie jak sie dogadac z mechanikiem zeby on mi go nie wzial a zeby tez nie byl stratny.... nei wiem jak z nim pogadac. macie jakis pomysl.
Dzieki, bartek- katowice
P.S - po podpiecu we fiacie autka pod komputer (egzaminer) nie wyskoczyly zadne bledy, wiec moze rzeczywiscie to katalizator (przebieg 260 tys km ) |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 13:34
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
A wcześniej jaki bład wyskakiwał? Przedziwny sposób (zatykanie wydechu ręką, zamiast podpiecia komputera i prób drogowych) na diagnozowanie tego silnika... _________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Uploaded with ImageShack.us |
|
Powrót do góry |
|
|
adasch
Auto Maniak
Dołączył: 25 Lip 2009 Posty: 1794 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 13:35
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
to chyba drewutnia nie warsztat _________________ Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto! |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 13:54
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Cały czas wyskakiwał bład (Engine fault) - żółty silnik. Było to wtedy kiedy samochód musiał z siebie wycisnąć trochę mocy - przy wyższych predkosćiach. Był caly czas taki przymulony - Nawet po wymianie overboosta, przepłwyki, czysczeniu egr-a.
Koło fiata w Tychach jest długa prosta i sam mechanik sie przejechał kilka razy (wtedy kiedy auto było jeszcze przymulone lecz juz po wymianie przeplywki u nich i podpięciu pod kompa i wykasowaniu bledow) no i co.... no i jadać i mając nadzieje ze będzie dobrze, nagle wyskoczył komunikat "engine fault" i zółty silnik, po czym zniknął.
Stwierdził ze trzeba jechać jeszcze raz na serwis, no i wtedy gazowali go i zauważyli ze samochód prawie w cale nie dymi tzn nie czuci na dłoni zeby lecialy spaliny ( bylem przy tym cały czas) wiec go podnieśli i poluzowali śruby kolo katalizatora, po czym znów wsiadł ze mna do auta i pojechalismy sie rozpedzic i wtedy byl ten przelom w mocy i przyspieszaniu. Przypomne że już nie bylo bledow u nich po podpieciu auta, wiec mozna wykluczyć czesci elektroniczne badz takie które by dały o sobie znać po podpięciu do examinera.
Jeżdżę bardzo czesto oplem astra III 1.9 cdti 120 KM - (naprawdę bardzo zadbany i nieduży przebieg w stosunku do mojego) i naprawdę teraz moje stilo jezdzi tak jak ten opel. Ma to przyspieszenie i chętnie sie rozpędza. Nie wyskakuje juz zaden blad....
Mysle ze warto pozbyc sie katalizatora, prawdopodobnie to on przytykał ten samochód.
Jeśli macie jakieś propozycje lub porady to śmialo proszę pisać ponieważ jutro stilo idzie już na "operacje".
Pozdrawiam
bartek - katowice |
|
Powrót do góry |
|
|
adasch
Auto Maniak
Dołączył: 25 Lip 2009 Posty: 1794 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 15:29
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
no dobrze, a jaki olej używałeś kolego?
cata sam się z siebie nie zapycha
Pozdrawiam _________________ Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto! |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 16:06
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Na początku musze powiedziec ze samochód był sprowadzony z francji w opłakanym stanie. Pierwsze co - wymienielm mu wszystkie filtry, oleje, rozrząd i podzespoły rozrządu.
Olej to Castrol EDGE. Ja raczej wychodzę z założenia ze nie warto oszczędzać na takich częściach i zawsze kupuje lepsze podzespoły czy części do auta, wiec co do oleju to jestem pewien ze jest z wyższej półki.
Co do katalizatora to już na pierwszej jeździe u handlarza który sprowadził stilo, brakowało mu mocy (to samo stweirdził mechanik kotry był ze mna kupować auto). "Sprzedawca" tłumaczył ze to pewnie przeplywka i takie tam.... W koncu kupilem to auto, wiec ten problem z brakiem mocy byl od początku - od dnia zakupu. Czyli nie zrobilo sie to nagle np z powodu wlania zlej jakości oleju itp.
Tak dla informacji podam, że samochód kosztował mnie 15 tys zł (2002 r) ale wyszedł mnie na.....22 tys zł. Czy warto.... to sie okarze w trakcie użytkowania. jak na raize zrobiłem 4 tys km i jest wszsytko o.k po za mocą oczywiscie ale mysle ze problem jest rozwiazany. Katalizator był takim korkiem ktory zatykał wydech. Cholera wie jak ten samochód był traktowany we francji, na czym jezdził i kto i w jaki sposob nim jezdził. Wiem ze teraz po wymianie wszystkiego ten samochód odżył i odsapnął.
bartek |
|
Powrót do góry |
|
|
Ralphi
Stały Bywalec
Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 196 Skąd jesteś (miejscowość / region): Podkarpacie/Łódź Posiadane auto: Stilo 1,9 JTD 2003r Moderator
Piwa: 21/1
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 17:49
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
No to sie zaraz zacznie... _________________ >>>----Niebieska strzała południa----> |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciekqbn
Dyskutant
Dołączył: 22 Sie 2010 Posty: 89 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdynia Posiadane auto: Stilo MW MJet 140KM
Piwa: 2/0
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 18:59
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Castrol z wyższej półki
Co do kosztów to ja za swojego (MW 19MJTD 16V z 2004) dałem 24 tyś, do wymiany mam napinacz paska wielorowkowego, tarcze z przodu, więc wychodzi już z 25 tyś. Trochę mi cieknie turbo, więc też kto wie co dalej... podsumowując tak dużo nie dałeś jesli przy 22 tys masz stan techniczny wyprowadzony na bdb. |
|
Powrót do góry |
|
|
Maciek-156 Moderator
Auto Maniak
Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1573 Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa Posiadane auto: Giulietta 1,4TB Mair 170KM 2010
Piwa: 52/0
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 19:17
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
bart2888 napisał: | Cały czas wyskakiwał bład (Engine fault) - żółty silnik. - .... |
To tylko lamp[ka sygnalizująca błąd. A jaki był nr błędu???? - wymienianie wszystkiego w cieno i wycinanie katalizatora bez takiej podstawowej informacji to delikatnie mówiąc nieroztropność, bo objawy moga wskazywać na choćby zabrudzony regulator cisnienia paliwa... _________________ Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Uploaded with ImageShack.us |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 20:05
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Faktycznie zapomniałem napisac kody błędów, a więc tak :
- P0110 - czujnik temp. powietrza - obecny
- P0101 - przypływomierz - j/w
- P0380 - przekaźnik płytki temrorozrusznik lub ECU podgrz. - j/w
- P0236 - zawór overboost - przerywany
Został wymieniony przepływomierz ponieważ był zniszczony (widoczne ślady zniaszczenia - styki były jakieś cholera wyłamane - mechanik poprzedni mi takie coś wcisnął ale jest juz nowy załozony z boscha wraz z obudową)
- Overboost - nowy oryginalny.
no i teraz żadnych błędów juz nie ma na examinerze ani nie wyskakuje w samochodzie zaden komunikat czy ikona silnika. Kilka osób mówiło wlasnie o regulatorze cisnienia ale gdyby to byl nadal on to raczej dawał by o sobie znać. Kurcze 3 miesiące sie męczyłem z ta moca i mam nadzieje ze problem jest rozwiązany.... Jeździłem tym samochodem duzo i po miescie i na trasie i spisywał sie teraz bardzo ladnie wiec jest nadzieja ze diagnoza jest prawidłowa - czyli katalizator do wymiany (czyt. usunięcia).
Nasuwa mi się pytanie jeszcze takie, bo widze, że bardzo mi pomogliście - czy na miejsce katalizatora dać struminice (raczej czytalem o negatywnych skutkach) czy poprostu nic nie dawać czyli wspawać odpowiednio rurke, to i tak bedzie robił mechanik ale wole znać Wasze zdanie.
Dzieki, bartek K-ce |
|
Powrót do góry |
|
|
adasch
Auto Maniak
Dołączył: 25 Lip 2009 Posty: 1794 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
|
Wysłany: Nie 03 Paź 2010, 20:20
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Maciekqbn napisał: | Castrol z wyższej półki
|
Cicho, ma łyżeczkę dodatków estrowych aby aby uszczelki lekko przypuchły
btw, to chyba najlepszy z castroli
kiedyś kiedy castrol był castrolem a nie bp
to tws był pao/ester
teraz to chyba hc
koszty koszty koszty -zyski zyski zyski
Pozdrawiam _________________ Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto! |
|
Powrót do góry |
|
|
bart2888
Debiutant
Dołączył: 28 Sie 2010 Posty: 28 Skąd jesteś (miejscowość / region): Katowice Posiadane auto: Fiat STILO
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Pią 08 Paź 2010, 10:11
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Witam,
problem z mocą jest rozwiązany - samochód jeździ bardzo ładnie. Został wyjęty wkład (środek) od katalizatora i została sama puszka, później został wyczyszczony tłumik końcowy bo był zapchany przez resztki z katalizatora.
Poza tym zostały wymienione świece żarowe (3 były do wyrzucenia... i tak dobrze odpalał na jednej) oraz został wymienione złącze elastyczne na nowe bo była dziurka i spaliny "świszczały".
Reasumując, przyczyną braku mocy i wyskakiwania błędu był zapchany katalizator oraz jego szczątki które przedostały się do tłumika końcowego.
Kurcze zapominam cały czas zrobić zdjęcie tej osłony pod silnikiem, którą sam wykonałem ale postaram się ją wrzucić za jakiś czas.
Dzięki za porady i za zainteresowanie się moim problemem. |
|
Powrót do góry |
|
|
wsl
Debiutant
Dołączył: 14 Lis 2010 Posty: 10 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Fiat Stilo 1.9 JTD '02 Bandit
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Nie 14 Lis 2010, 23:06
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Witam serdecznie,
Jestem nowym użytkownikiem jednak i tak zanim dołączyłem do forum to poczytałem troszkę, o przepływomierzu, EGR itp.
Zakupiłem kilka miesięcy temu Stilo w wersji 1.9 JTD i od początku miałem problem z "duszeniem" w czasie przyspieszania w okolicach 3 tys. obrotów. Oddałem wóz do swojego mechanika i zaleciłem przeczyszczenie EGR. Udało się... "duszenie" pojawiało się jednak czasami jeszcze na czwartym biegu mniej więcej w okolicach 3 tysięcy. Przed wczoraj zebrałem się w końcu w sobie i odpiąłem przepływomierz (a konkretnie rzecz biorąc jego wtyczkę) i doznałem szoku. Samochód na 1 biegu wyrywa do przodu (wcześniej samochód był mułowaty, ale myślałem, że to po prostu jego przypadłość dieselka ) Samochód jak już napisałem wyrywa do przodu na 1, na 2 to samo i zniknął też problem z jakimkolwiek duszeniem w czasie przyspieszania. Czy wydaje wam się, że powinienem wymienić przepływomierz na nowy czy może wystarczy tylko jego przeczyszczenie?
Proszę, o jak najwięcej konstruktywnych odpowiedzi
Pozdrawiam |
|
Powrót do góry |
|
|
adasch
Auto Maniak
Dołączył: 25 Lip 2009 Posty: 1794 Skąd jesteś (miejscowość / region): Gdańsk Posiadane auto: Stilo dynamic JTD 115 KM
Piwa: 35/7
|
Wysłany: Nie 14 Lis 2010, 23:49
Temat postu: Re: ( Fiat Stilo ) Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Sam sobie odpowiedziałeś - przepływomierz. Ja bym do tego dodał overboost.
mój po myciu działał lepiej ale to i tak przepaść do nowego.
pamiętaj- tylko bosch. na zamienniku nie przyspiesza tak jak twój obecnie. poczytaj mój post o podróbce bosch.
Pozdrawiam _________________ Stilo sprzedane w dobre ręce. Nowy użytkownik pięknie je odnowił. Oby się dobrze sprawowało, to było było naprawdę super auto! |
|
Powrót do góry |
|
|
winopek
Czytelnik
Dołączył: 29 Gru 2011 Posty: 9 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kielce Posiadane auto: Stilo JTD 1.9 85KW 2003r.
Piwa: 0/0
|
Wysłany: Czw 29 Gru 2011, 19:00
Temat postu: Utrata mocy turbo, nie przepływomierz ani egr |
|
|
Witam wszystkich jestem nowym na tym forum. Pozwolę sobie podpiąć się do tego postu, ponieważ mój problem jest bardzo podobny.Silnik słabiutki na każdym biegu. Overboost, egr, przepustnica czyszczone, po odpięciu przepływomierza silnik rakieta. Rozwiązanie było by oczywiste gdyby nie to że napięcie na pierwszym i drugim przewodzie są prawidłowe 1,01V i 5V. Proszę o odpowiedź czy te wartości wykluczają awarię przepływanki. |
|
Powrót do góry |
|
|
|