Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość / region): Nowy Sącz Posiadane auto: Citroen ZX TD
Piwa: 0/2
Wysłany: Pią 13 Sie 2010, 16:37
Temat postu:
Stilo 1.9JTD spadek mocy.
Witam ostatnio odczuwam spadek mocy w swoim Stilo 1.9JTD 115KM 2004r. Mianowicie spadek jest mocniej wyczuwalny przy niższych obrotach tak do 2000 potem idzie ładnie i przy ok 3000 jest malutka przerwa w mocy, słabo ale wyczuwalna. Czasami jest wszystko w porządku czasem nie. Szczególnie przy jeździe pod dom pod górkę. Dawniej wyjeżdżałem na 3 biegu teraz na 2 mi muli. Zawór EGR jest w prządku bo go niedawno czyściłem. Co może byc przyczyną ewentualnie jak ją sprawdzic. Proszę o pilną pomoc. Z góry dziękuję.
Odłącz wtyczke od przepływomierza i zrób rundkę, sprawdz czy występuje różnica, czy dalej auto jest zamulone. _________________ STILO MultiWagon | 2004 | 115KM | JTD | Dynamic | SkyWindow
Dołączył: 04 Cze 2010 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kraków Posiadane auto: Fiat Stilo 1.9JTD
Piwa: 0/2
Wysłany: Pią 13 Sie 2010, 17:09
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Stilo 1.9JTD spadek mocy.
Jesli to nie pomoże-sprawdz Filtr Powietrza
U mnie bylo podobnie-strasznie mulił az czasami mialem wrażenie jak gdyby turbina sie nie włączała
Wymieniałem olej i wszystkie filtry od razy ( powietrza-oleju-kabinowy i paliwa) i teraz rwie jak szalony:) _________________ Stilo JTD:)
Dołączył: 13 Sie 2010 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość / region): Nowy Sącz Posiadane auto: Citroen ZX TD
Piwa: 0/2
Wysłany: Pią 13 Sie 2010, 17:16
Temat postu:
Re: ( Fiat Stilo ) Stilo 1.9JTD spadek mocy.
filtr powietrza był wymieniany miesiąc temu. Odpiąłem Przepływkę i nie to auto... wyrywa kierownicę z rąk pod górkę. Do wymiany. Ciekawe teraz jak się ceny przepływki plasuja bo słyszałem że to droga rzecz jest...
Niekoniecznie do wymiany, ale w pierwszej kolejności do przeczyszczenia jeśli chcesz się pobawić. Polecam najpierw wyjąć ustrojstwo, przeczyścić, i zamontować raz jeszcze. Jeśli efekt ten sam, do wymiany. Cena nowego ok. 250-330 zł. Co koledzy polecają BOSHA? czy co innego? _________________ STILO MultiWagon | 2004 | 115KM | JTD | Dynamic | SkyWindow
Zanim wymienisz może warto umyć. Wszystko zależy, czy utrata mocy nastąpiła nagle, to wtedy raczej wymiana, czy stopniowo w czasie. Myć najlepiej w benzynie ekstrakcyjnej, paliwie ON lub w tzw oranżadzie czerwonej (olej opałowy). Ja wlewałem szklankę oranżady do plastykowego naczyńka po dużym serku i pędzelkiem wymyłem wszystko z zakamarków. Efekt na drodze był, choć i przedtem było nie tak źle, bo u mnie nie był strasznie zabrudzony. Pozdro
Pomyślałem, że nawet jeżeli usterka była nagła to mogła by ona przynajmniej teoretycznie pochodzić od złych styków, a wtedy rozpięcie i ponowne spięcie (kontakt spray też) przywróci sprawność.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Fiat Stilo ) Nadwozie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.